رویای قهرمانی قایدی و احمد نور به باد رفت – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812694 |
07 ان 1400 ساعت 21:51 |
12,378 |ازدید |

4
دیدگاه

دومین شکست تلخ پیاپی برابر الشارجه ؛

. . . . .

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته هفدهم لیگ امارات ادنوک، تیم های الشارجه و شباب الاهلی به مصاف هم رفتند و این بازی به لطف گل دقایق پایانی مدافع برزیلی میزبان، به سود الشارجه به پایان رسید. در دیداری که مهدی علی، سرپرست شباب الاهلی، در تصمیمی عجیب مهدی قائدی را 86

اولین موقعیت جدی این بازی در دقیقه 7 برای الشارجه به دست آمد. پس از آن کامارا درون محوطه جریمه صاحب توپ شد، توپ را برای پریرا کاشت که شوت بغل پای این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه، به بدن سنگربان شباب الاهلی برخورد کرد و برگشت.

شوالیه های سرخ دقیقه 25 می رسیدند گ ل نخست بازی دست پیدا نند. جایی که توماس اولسن روی پاس بسیار خوب و چیپ مانند احمد نوراللهی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که شوت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت و این بازیکن قدر پاس طلایی احمد نور را ندانست.

دو دقیقه خد خود نوراللهی در شهوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد که توت او از بالای دروازه و با زیاد شدن اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 34 و پس از خطای ولید عباس به روی کامارا، داور یک خطای پنالتی به دود الشارجه اعلام کرد که میدان پس از بازبینی.

در نیمه دوم دو تیم صاحب فرصت های، و گریخته ای شدند و سرانجام مهدی قائدی نیز از دقیقه 86 به یای ماجد نارد زمین مسابقه. در حالی‌که بازی تسا تساوی گدون گل رو به یایان بود، الشارجه در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی شد.

مارکوس ملونی مدافع جوان و برزیلی الشارجه پشت این توپ. . . . . .

این بازی که در وقت های تلف شده حسابی جنجالی شد، تا دقیقه 100 ادامه یافت و در نهایت شباب الاهلی در حضور کامل احمد نوراللهی و 10 + 4 دقیقه ای مهدی قایدی برابر الشارجه تن به شکست داد تا رویای قهرمانی برای شوالیه های سرخ از بن برود.

شوالیه های سرخ با این شکست 30 امتیازی باقی ماندند و به رتبه چهارم جدول رده بندی سقوط کردند. در فاصله 9 تا پایان فصل ، این تیم با العین صدرنشین 12

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما