ر در زمان به کمک ارواح در فیلم «هاده‌روی طولانی»

[ad_1]

-رارو- “Tieadhe روی طول” tieomin فیلم بلند متی دو (Mattie Do) است. . . .. . لم در سال ساخته شده و بعد از مدت ها دور زدن در ننااره ها

به گزارش فرارو افین فیلم تصویری تازه از مسائل فلسفی مربوط به سفر در زمان است و این موضوع جذاب را از دریچه یک رور داستان ارواح به ما نشان می دهد.

ر در زمان به کمک ارواح در فیلم «هاده‌روی طولانی»

در آغاز فیلم پیرمردی را می‌بینیم که از طریق جاده‌های غبارآلود از خانۀ خودش به نزدیکترین روستا می‌رود تا یک مشت قراضه و رخ دهد. خریدار، پول جنس‌ها را از طریق میکروچیپی که در بازویش پرداخت می‌کند. از همینجا معلوم است که داستان فیلم در زمان آینده اتفاق می افتد. اما به غیر از این میکروچیپ تکنولوژی مدرن دیگری در روستا نمی‌بینیم.

قبال‌ها قبل از مردم‌نهاد پنل‌های خورشیدی و علم‌شناسی دیگران را به روستا آوردند، این موج مدرن‌سازی دوام کرد. ه یمین خاطر هم هست که گاهی اوقات توریستهای شهری برای فرار

ر در زمان به کمک ارواح در فیلم «هاده‌روی طولانی»

داستان عجیبی می‌شود که بدانیم پیرمرد در این سفر کوتاه از خانه به تمت روستا یک همراهم دارد. رمراه او روح زنی است که پنجاه سال پیش مرده و پیرمرد که نن موقع بچه شاهد مرگش بوده است.

.لی از روستایی‌ها ادعا می‌کنند که این روح را همراه پیرمرد دیده‌اند. . . . . . . . . . .

ر در زمان به کمک ارواح در فیلم «هاده‌روی طولانی»

یک روز پیرمرد حقیقت مهم را کشف می‌کند. او میفهمد که می‌توان به این روح در زمان سفر کند. بنابراین تصمیم می‌گیرد که مادرش را نجات دهد. اسفن سفر به اتفاقات دیدنی و تامل برانگیزی مثل دوست شدن پیرمرد با جوانی های خودش را رقم میزند. . . .. .

. . . . . فیلم «پیادهروی طولانی» که بیشتر در فضاهای باز زیبا و در نور طبیعی فیلمبرداری شده است، به لحاظ بصری جلوی فوق‌العاده‌ها و منظره‌های چشم‌نواز آن در کنار تصاویر چندشآوری که از اجساد پوسیده و متلاشی شده نشان می‌دهد تضاد گیرا و شوک‌آوری را ایجاد کرده است.

یازی‌های فیلم قدرتمند و باورپذیر نند. روحی که مرمرد را به گذشته می‌برد خیلی کم حرف می‌زند، اما حضوری کاملاً وهمناک و شبح‌وار دارد. پیوندهای پیرمرد و دخترش هم بسیار مفید و عاطفه‌برانگیز از کار درآمده و باعث می‌شود پایان‌بندی فیلم تأثیرگذار و راژیک‌تر لوه کن باشد.

رفت و برگشت‌های زمانی در لم دائما در جریان هستند و این وان و کششلم را به اوج می‌رسانند. افزودن مضمون که تغییر دادن یک چیز کوچک در گذشته به رات بزرگی در آینده می‌انجامد، از تازه‌ای نیست، اما متی دو رویتی بسیار خلاق و سراسر فیلم پر از احساس حسرت و اندوه است، اما حتی این احساس ناخوشایند در قالبی دیدنی و جذاب ارائه شده است.

در نهایت گفت متی دو در این فیلم پیچیده و عمیق، عناصر ترسناک، ی‌تخیلمی‌تخیلی و للسفی را با هم ترکیب کرده و محصولی درخشان و یک

  • گارگردان: متی دو (Mattie Do)
  • فیلمنامه‌نویس: ریستوفر لارسن (کریستوفر لارسن)
  • .ازیگران: ناناووتی چانتالانگسی (Yannawoutthi Chanthalungsy), ی ویلونا فتمانی (Vilouna Phetmany) ، رور سیلاتسا (Por Silatsa)
  • امتیاز: ۷.۰ / ۱۰

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما