ر راه مهم و حیاتی برای نجات از پیک اومیکرون

[ad_1]

دوره قرنطینه واقعی اومیکرون ننج روز نیست حداقل ۱۰ روز است. اگر اومیکرون گرفتید، حتماً مطمئن شوید و حداقل ۱۰ روز بعد از دیدن افراد دیگر و مخصوصا افراد در معرض خطر قرار بگیرند.

به گزارش عصر ایران، «اومیکرون سویه بالب گزارش شده و اکثر خانواده‌های ایرانی درگیر این بیماری شده‌اند. بنابراین برای کاکید مکر ستفر استفاده از ماسک در فضای عمومی و رعایت فاصله اجتماعی چند نکته مهم حیاتی را

۱. طبق این سازمان بهداشت جهانی، قداقل نیمی از مردم کره زمین درگیر ویروس اومیکرون خواهند بود. . در جریان باشید که یای موجود قادر به تشخیص مامل اومیکرون است. بنابراین سرخود تست می کند و بیخود می کند. به احتمال قوی جواب تست‌تان منفی خواهد شد و این در حالی است که ویروس در بدن شماست.

یای موجود بین۵۰ ۶۵ا ۶۵ درصد قدرت تشخیص اومیکرون را دارند. اینی اندازه شیر یا خط یا مقدار ۱۵ درصد بهتر از آن! بدون نیاز به، و در ریه به پزشک مراجعه کنید و داروها را درست و دقیق مصرف کنید.

اومیکرون هر چند نشانه شدیدی بروز نمی دهد، ولی اصطلاحاً آبزیرکاه است. ینی اگر بی‌توجهی کنید ممکن است زمانی به خود بیایید که بیماری پیشرفت کرده و کار درمان سخت‌تر شده است. ه انمان اول کار، دارو بگیرید و، حمله و کارش را یکسره کنید.

این هشدار را جدی بگیرید که شیا کشورهای اومیکرون در کشور، میزان فوتی‌ها نسبت به هفته قبل چهار برابر شده و می‌رود که دوباره ه باشد. پس اومیکرون هم مرگبار است.

۲. . . . . . اکن کار هم برای تامین مفید است و بم برای تسریع درمان. می‌توانید یک پارچ یا بطری آب نمک تهیه کنید و همه اعضای خانواده را موظف کنید هر روز یک رار بینی. به ویژه بعد از این که از خانه آمدند.

۳. دمنوش ونجبیل و آویشن، هل پ پونه، دارچین و … بخورید، ولی زیاده‌روی نکنید. آب زیاد بنوشید.

۴. ویتامین C و D از داروخانه، و طبق دستور و به میزان مصرف مصرف کنید. . . . .

۵. بتربت لیمو (یک لیوان آب لیموترش + نصف چایخوری پودر زنجبیل + یک قاشق چایخوری نمک + عسل یا شکر سرخ) بخورید! گر بیماری خاص شکا مشکل فشار خون بدن.

۶. . . .. . عفد عفونی کردن دست‌ها را جدی‌تر از قبل بگیرید.

۷. اگر دوز سوم واکسن را نزدید و وقتش رسیده، حتما بزنید! آسترازنکا را هرگز پیشنهاد نمی‌کنیم. گر هم دوزهای اول و دوم را نزده‌اید که بیشتر از بقیه در معرض خطر هستند. ما دریافت کنیم. . . . . .

۸. اگر آبریزش بینی دارید، سر خود دارو‌هایی مانند آنتی‌هیستامین نخورید. یزشریزش بینی باعث خروج مواد بیماری‌زا از بینی می‌شود و به الامتی‌تان کمک می‌کند.

۹. بگیور بگیر به یژه ر ر ر ر ز ز ر ر ر ر یش یش فی فی فی فی فی فی فی فی

10 – اگر یکی از شرایط را در خطر بیشتر قرار دهید و مراقب خود باشید:

– یالای ۶۰ سال

– کودک

– وزن بالای کی ولو وزن

– ایمار زمینه های و خاص

– ودم واکسیناسیون کامل

– دریافت داروهای سرکوب‌کننده سیستم ایمنی

اما این معنی نیست که اومیکرون برای بقیه خطرناک نیست. تادتان باشد که اومیکرون سویه‌ای از انسان‌های شگفت‌انگیز وحشی است و معلوم نیست چه عوارضی کوتاه‌مدت و درازمدتی بر جای خواهد گذاشت. .نابراین اومیکرون برای هر فرد می‌تواند کشنده باشد. جدی بگیر!

۱۱. دوره قرنطینه واقعی اومیکرون ننج روز نیست حداقل ۱۰ روز است. اگر اومیکرون گرفتید، حتماً مطمئن شوید و حداقل ۱۰ روز بعد از دیدن افراد دیگر و مخصوصا افراد در معرض خطر قرار بگیرند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما