زد از برانکو ، مجیدی در پی ن رکورد ژنرال :: ورزش سه

[ad_1]

رکوردهای شکست‌ناپذیری در دسترسی فرهاد

جیرهاد مجیدی بهترین رکورد ستقناپذیری استقلال در تاریخ لیگ برتر را به ثبت سرساند.

خبد :ر: 1810771 –
26 14من 1400 ساعت 12:14 –
14,087 بازدید

به گزارش “ورزش سه” ، فرهاد مجیدی یکی از دیگری در حال حاضر در رکوردهای لیگ برتر است. استقلال پس از پیروزی برابر ذوب آهن، می تواند صدرنشینی خود را حفظ کند که این برد شیرین را ثبت کند، با یک رکورد شخصی برای فرهاد همراه بود و او را به قهرمان تبدیل کرد که با کمترین تعداد بازی (48 بازی)، از رکورد کسب 100 امتیاز در لیگ برتر عبور کرده است.

مجیدی همچنین یک رکورد شخصی دیگر را نیز از خود نند. او 17 هفته از رقابت های لیگ بیست و یکم را بدون شکست یری کرده است ا من مربی کروات در لیگ هجدهم پایان پایان هفته شانزدهم شمش را بدون شکست هدایت کند.

در لیگ هجدهم که برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس را هدایت کرد، قرمزها در هفته هفدهم و در اهواز نا 1-2 به فولاد با آن دیدار تنها شکست فصل پرسپولیس بود و قهرمان کروات رکورد 16 بازی شکست ناپذیری را برای سرخپوشان ثبت کرد و فرهاد مجیدی نیز پس از آن در هفته هفدهم از سد ذوب آهن عبور کرد، از رکورد پرسپولیس و برانکو نیز رد شد.

یکی دیگر از بهترین شروع های تاریخ لیگ برتر، در دست امیر لل نویی و سپاهان است. زردپوشان اصفهانی در لیگ هجدهم هفته 18 را بدون شکست اسپری نند. . . . . . . . . . .

. . . . . رکوردی که و ما مانده از دهمین دوره لیگ برتر. سن سال سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی در هفتمین هفته مغلوب استقلال شد، اما تا هفته، و نهم و باخت در مقابل مس مرمان، ناپذیر.

یرسپولیس نیز رکوردی 18 هفته ای در زمینه شکست ناپذیری پشت سر هم از خود به جا گذاشته است. این مم در لیگ هفدهم پس از شکست در هفته ششم برابر پیکان، تا هفته، پ و پنجم که این تیم با تک لل وریا غفوری

بته یاید این نکته را متذکر شد که پرسپولیس یک رکورد شکست ناپذیری متوالی را طی دو فصل گذشته از خود به گذا گذاشته شده است. شاگردان یحی گل محمدی پس از شکست برابری در هفته دوازدهم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر، تا دوباره مقابل این تیم در هفته سوم لیگ امسال، موفق شدند 22 نفر بدون شکست را اسپری کنند که آنها نیز در این زمینه رکورد جالبی را از خود نشان دادند. بهود به جای گذاشته اند.

. . . . . آبی ها باید در این مدت برابر تیم های تراکتور، فجرسپاسی، نساجی، گل گهر و صنعت نفت آبادان به میدان بروند و اگر استقلال در این بازی ها شکست نخورد، مجیدی از رکورد قلعه نویی عبور کرده و با رکورد 22 بازی بدون باخت گل محمدی. که در دو فصل متفاوت به دست آمده نیز برابر می شود.

البته اگر آبی ها در هفته بیست و سوم برابر پرسپولیس نیز بدون شکست زمین بازی را ترک کنند، آنگاه فرهاد مجیدی به تنهایی رکورد شکست ناپذیری لیگ هم از نظر یک فصل جاری و هم طی بازی های متوالی در دو یا چند فصل برگزار می شود. 23 بازی بدون باخت از آن خود خواهد کرد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما