ستقلال و پرسپولیس در تغییرات بزرگ! – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812613 |
07 ان 1400 ساعت 11:57 |
934 |ازدید |

0
دیدگاه

ایکن یک نن ملی است

سازمان خصوصی زیازی می‌گوید که دو باشگاه سرخابی به بهبود حکمرانی، شرایط مطلوبی را در آینده خواهند داشت.

به گزارش “ورزش سه” ، صبح امروز برنامه سلام صبح شبکه سوم سیما، میزبان حسین قربان زاده ریاست سازمان خصوصی سازی بود. جایی که به تورت در رابطه با سوالات پیرامون پیشنهادی پرسپولیس و استقلال از طریق بورس پاسخ داد و همچنین نکاتی را در این خصوص.

او اعلام کرد که بخش همده پول پرسپولیس و استقلال بخش قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر قربان زاده تاکید کرد که دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی تحت مالکیت سرخابی‌ها هستند و در ترازنامه هم نیامد.

نکته مهم سازمان خصوصی سازی وعده داد که 10 درصد از سهام دو باشگاه تا عید می شود و این رقم تا 50 درصد است.

یای او را می‌خوانید:

* دارای پرسپولیس و استقلال زیاد نیست
۲۹۵ گنگاه دولتی در لیست نمایندگانی وجود دارند و استقلال م در این لیست هستند. یک آیین نامه داریم که اگر مطابق با آن بنگاه ها قیمت تابلوی بورسی باشد، همان قیمت ملاک باشد و اگر در بورس حتما باید بر اساس روش ارزش روز ارزشی باشد. در روش ارزش روز ارزش دارایی ها باید کارشناس رسمی دادگستری باید همه دارایی های آنها را ببیند و ارزش گذاری کند، بدهی را کسر کند و مبلغ ارزش نهایی کل آن شرکت یا باشگاه خواهد بود. در مورد استقلال و روولیس دارایی یای آنها ثابت می کنند که چنچنان زیاد هستند. . . . . . دو ورزشگاهی که شهرداری تهران داد، اصلاً در لیست ترازنامه نیامده و در لیست دارایی ها نیست اما درفشی فر و شهدای گمنام و کمپ مرحوم ناصر حجازی و مرغوبکار (دو ورزشگاه برای پرسپولیس و دو ورزشگاه برای استقلال) به نام نام است و دفتر مرکزی هم. به این ترتیب است. نکته این است که بخشی از این دارایی ها مصوبه هیأت را دارد و هنوز سند مالکیت صادر نشده اما مالکیت احراز شده است و مشخص است که استقلال و ورزشگاه دارند اما می دهند اما ادعا می کنند که دیگران هم نسبت به دارایی ها هستند که هنوز ثابت نشده اند. .

* ارزش اصلی سرخابی‌ها به برندشان
دارایی های دو باشگاه دیگر نیست. ارزش عمده ۳۲۱۰ زشا ارزش ۲۷۸۰ میلیاردی برند اینها است. ارزش گذاری برند این دو باشگاه اقتضای باص بومی این کشور را دارد. فرمول وجود دارد اما طبیعتا بر اساس فرمولی که مقتضیات خاص کشور ما محابیه می‌شود. . . . ارامترهایی برای اعدادی که برای برند در نظر گرفته می‌شود وجود دارد. این مبانی هم برای هر دو باشگاه یکی است و برای هر دو باشگاه از مبانی یکسانی استفاده کرده است تا این عدد به دست بیاید ولی طبیعتا همه ما میدانیم چون در سالهای گذشته سوء مدیریت بوده است، به نحو شایسته ای از این برند درآمدزایی نشده است و سودی که نرنند باید این باشگاه را ایجاد نکرده باشد. نناالله در سالهای ننه ها مسیری را آغاز می کنیم که این اتفاق رخ دهد و درآمدزایی آنها مستمر شود و به اوودآو برسد.

* دنبال بهبود کیفیت رمرانی در سرخابی‌ها هستیم
هلمه خصوصی ممکن است اشتباهی را در ذهن افراد ایجاد کند. . . . . . . . . . خصوصی سازی یکی از ابزارهایی است که باشگاه ها را به این نتیجه می رساند. . . . . . تف اقا ما اینجا حتما باید اهلیت و حیتلاحیت لازم را چک اینیم. . . . . . . . . .

* سپرسپولیس و استقلال از تاریکخانه خارج خواهند شد
اولین اقدام برای تحول در این دو باشگاه شفافیت است. ینی اگر شفافیت به مامل مشخص شود، اما مسیر اینها تغییر می کند چون تا زمانی که ابهام داشت و مردم مشخص نبودند و صورت نمی گرفتند. ن رای شرکت های دولتی از لفظ “یک خاریک خانه” استفاده کردم . هم در این دو باشگاه و هم در شرکت ها و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و … ما شرکت هایی داریم که به این دلیل است که در برابر انتشار صورت های مالی مقاومت می کنند، عمل آن شرکت اولا با وضعیت اسفناکی مدیریت می شود، دوما. مردم از وضعیت بی خبر نند، ثالثا بهره‌وری و کارایی لازم را ندارند. در مورد استقلال و پرسپولیس اولین بار است که حساب های مالی منتشر می شود. هفته گذشته با فشاری که مجموعه سازمان خصوصی سازی، صورت های مالی دو باشگاه را خود هیئت مدیره تهیه کرد، سازمان حسابرسی حسابرسی ساخته و با جزییاتی که موارد آن را به سالها و دهه های گذشته برمی گرداند منتشر کرده است. المین الان مردم عزیز می‌توانند در یای مجازی یا سایت سازمان خصوصی سازی ریز جزییات طبقه ننی دارایی ها و بدهی ها باشند. اگر فردی چه بازیکن، چه سرپرست، چه کادرفنی و چه عضو هیئت مدیره یک نکته مالی را همچنان باقی مانده و برای مثال پول، زمین و آپارتمانی را گرفته و برنگردانده، همه با جزییات به عنوان بند های حسابرسی وجود دارد.

* قرار است به آپارتمان گمشده پرسپولیس حل شود
اینکه فرد آپارتمان گرفته و قرار ووه یرای پرداختی نیاز به حکم است. من از مسئول دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی و باز خواهش کردم و گفتم اینها اموال دولت بوده است و باشگاه استقلال و پرسپولیس تا این که مجوز داده نشده بیت المال تلقی می شوند و از این حیث باید این موضوع را نسبت به گذشته داشته باشند. حتماً بر اساس انتشار این صورت مالی حسابرسی شده، ارجاعی به گذشته و یک شعبه ویژه به آنچه که در این دو باشگاه در سالیان گذشته بوده است، می تواند با کسانی که اشتباه کرده باشند و این اموال به مالکیت خود دو باشگاه داشته باشد. دربیاید.

* معلوم نیست چه بر سر این ساختمان آمده است
. . . . . نکته این است که وقتی حسابرس بند می کند یعنی این موضوع یک بررسی دارد و برای ما روشن نمی شود و نیاز به حکم دارد و باید روشن شود و با این شرایط باید یک نورافکن به این حوزه تاباند که معلوم شود اصل داستان چه بوده است و اگر باشد. . . . . به این شکل که معلوم نیست چه بر سر این ملک یا مبلغ آمده است درست نیست. برای امرار معاش چه کار می کنی؟ این مسائل را اگر جمع کنیم ممکن است آن نسبت به ارزش کل باشگاه تطبیق پیدا کند و به آن سطح نرسد ولی بالاخره اعدادی است که باشگاه میتوانست با همین ها ارتزاق فصل خودش را داشته باشد و در مسیر پیش برود باشد. یا این اتفاق مدیریت باشگاه متحول می شود. با بررسی این موارد یک مام در مورد تحول این باشگاه ها در عملکرد مدیریت آنها تغییر ایجاد می‌شود. و مدیران بدانند این تو بمیری از آن تو بمیری نیست.

* انباشه پرسپولیس و استقلال 300 میلیاردی است
صورت مالی وجود دارد و معلوم است که این دو باشگاه در سال گذشته چقدر درآمد دارند، ردر بدهی دارند. دو باشگاه دارند اما در مسئله سود داشتن که مابهالتفاوت درآمد و هزینه آنها می شود، به این صورت است که پرسپولیس یک مبلغ اندکی سود داشته است که حدود 9 تا 14 میلیارد بوده است و استقلال سود ندارد. اینها یک زیان انباشته شده است که حدود ۲۴۰ ۳۰۰ میلیارد تومان است. اسن مسائل با جزییات وجود دارد و مردم می توانند به تورت های مالی مراجعه کنند. صورت های مالی اعم از صورت سود و زیان و گزارش وجوه نقد و ترازنامه است. در ترازنامه لیست دارایی ها و اقلام این دو باشگاه وجود دارد. میزان بدهی و درآمد سال ه مم در گزارش سود و زیاد وجود دارد. در گزارش سود و زیان رقم درآمد اسپانیایی و کارگزاری سال، و همچنین بدهی های رقمی آنها وجود دارد. مهم ترین بدهی اینها، بدهی مالی است. هیده مالیاتی را هم بخشی را باید پرداخت نند و بخشی بابلیت پیگیری و ارسال اظهارنامه و معافیت را داشته ولی نتیجه چون اظهارنام د آن انضباط مالی وجود ندارد، تبدیل به آواری روی سر باشگاه شده است.

* ز از مالیات دو باشگاه قابل بخشش خواهد بود
حدود 198 میلیارد تومان باشگاه استقلال و حدود 193 میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس، دارایی قابل توجهی است که می‌توانستند از طرقر. . . . . . بخش عمده می‌شود اما نیاز به پیگیری دارد. ما ستادی را تحت عنوان آماده سازی اجرایی دو باشگاه برای پیشنهادی از سه ماه قبل در سازمان ویژه با نمایندگانی از همه بخش های دو باشگاه و وزارت ورزش و بورس و فرابورس و مشاورین و … تشکیل دادیم که بتوانیم این مسیر را درست و حسابی انجام دهیم. منطقی پیش برویم و رر مشکلی هست مرتفع کنیم. یای دکتر منظور یا مرجع مسئول سازمانی، … مرجع محترم سازمان حسابرسیند و نکات اینها را شنیدند و در مورد موضوا در موضوعات اقتصادی دو باشگاه محلی که به یک رابطه و شفافیتی برای ارائه در این زمینه رسیده است. حرف هایی که ما میزنیم مردم را نترسانند چون وقتی از بدهی و ارقام صحبت می کنم ممکن است نسبت به آن صحبت کنیم. نسبت به آینده این طرح کسب و کار که مورد تایید یک کار است ارائه شده است و در سال 1401 با جلساتی که با وزیر محترم ورزش جناب دکتر سجادی و آقای دکتر جبلی و همکارانشان در سازمان صدا و سیما به تفاهم‌هایی رسیده است که این تفاهم‌ها به این تفاهم‌ها رسیده است. درآمدزایی آنها در سال ننه همک می‌کند. هنده آن دو باشگاه نسبت به گذشته متفاوت است و اگر دوستان در سازمان این اتفاق انشاالله تا ۱۵ اسفند رخ می دهد.

* ده درصد سهام تا عید خواهد شد
. . . . . ا ون پیشنهادی به مردم هم از طریق مشارکت در افرایش سرمایه در فرابورس اتفاق می‌افتد. حدود هفت روز است که درخواست ما چیزی است که در شرکت بورس ثبت شده است، در شرکت فرابورس در مم درج است از من موضوعی در پروژه ای می‌افتد یک پن روسه تصویب هیئت تصویبی و مجمع فوق‌العاده است. انشاالله در روزهای رادی مردم و میلاد ائمه اطهار، این اتفاق به ونوان یک من ملی شلقی می شود و مردم مشارکت می کنند و برای اول. دود ده درصد می‌شود و برای مابقی ما مرداد ماه سال ۱۴۰۱ ررکیب سهامداری را داریم. سهنی سهام دولت از ۹۰ درصد به زیر ۵۰ درصد می‌آید. این اتفاق با یک بررسی دقیق از مزایده ای که شرکت های تجاری می توانند شرکت نند رخ دهد فیتافیت، انضباط مالی، مشارکت مردم در مالکیت این باشگاه ها، عملیات اجرایی و مدیریت حرفه ای نتیجه این اقدام است که محقق می خواهد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما