زرز تهیه دسر شیری دو رنگ

[ad_1]

ـراروـ دسرهای پای ثابت مهمان‌ها و یکی از اصلی‌ترین منوهای خوشمزه رستوران‌ها هستند. دسرها معمولاً پس از غذا سرو می‌شوند. شیرا شیرینی موجود در آنها هضم بهتر است غذای مفید می‌کند و یک رانه دلپذیر در کنار چای و قهوه می‌شود. دسر شیری دو رنگ یکی از انواع دسرهای خوشمزه و رطدار است که به دلیل داشتن شیر از کلسیم و مواد مغذی است و برای کو.

. . . . . در این مطلب طرز تهیه دسر رشی دو رنگ ا روشی بسیار آن در منزل همراه

مواد لازم برای تهیه لایه سفید دسر

هره: 125 .رم
:ر: 4 پیمانه
سفیرد سفید: 1 پیمانه
:ر: نصف پیمانه
وانیل: نصف چای‌خوری

مواد لازم برای تهیه لایه شکلاتی دسر

:ر: 2 پیمانه
سفیر سفید: 2 شقاشق غذاخوری سرخالی
نشاسته ذرت: 1 شقاشق غذاخوری
کودر کاکائو: 3 شقاشق غذاخوری
تلات تخته های: 50 گرم
:ر: یک چهارم پیمانه

نکات مربوط به مواد اولیه

نشاسته ذرت

نکات مربوط به نشاسته ذرت

نشاسته ذرت شبیه آرد است و رنگ سفیدی دارد. نشاسته ذرت همچنین بافت نرمی دارد، به یوری که اگر مقداری باشد استفاده ازنشسته ذرت در انواع دسرها و غذاها عامل است. جهجه داشته باشید که نشاسته گندم با نشاسته ذرت تفاوت دارد و می‌توانم این دو را جایگزین و نمی‌کنم. نشاسته ذرت را می‌توانید در بسته‌بندی‌های بهداشتی از فروشگاه‌های مخصوص لوازم قنادی تهیه کنید.

نکات مربوط به شکلات

تلات

برای تهیه این دسر می‌توانید از شکل‌های شیرین یا شکل‌های تلخ دلخواه استفاده کنید و این موضوع کاملاً به ذائقه شما بستگی دارد.

زرز تهیه دسر شیری دو رنگ

1- می . . . . سپس رار را اضافه کنید و فوری هم بزنید تا گلوله نشود و حدود 2

2ـ در این مرحله ر را همراه شکر به مواد بالا اضافه کنید و مدام هم بزنید غلیظ شود و به اوام برسد. سپس وانیل را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود. جالا اجاق را خاموش کنید و دسر را در داخل لیوان‌های مخصوص یا ظرف شیشه‌های بریزید، به اندازه‌هایی که یمی‌سازی کنید.

دسر دو رنگ

3ـ لایه د را کنار بگذارید خاك خنک شود و در این فاصله ایجاد لایه شکلاتی دسر شوید. یرای آن کار آرد سفید + پودر کاکائو + رشک +نشسته ذرت را داخل یک بابلمه بریزید و با قاشق سپس شیر را کم کم به این مواد اضافه کنید و همزمان هم بزنید تا یکدست شود.

4ـ قابلمه را روی حرارت متوسط ​​اجاق گاز ریخته و مدام بزم بزنید خاك مخلوط و ظتلظت كافی برسد. زد از این مایه شلیظ و نن جوش ریز زد، اجاق گاز را خاموش کنید و تکه های شکلات را داخل یهاتلم بیندازید و نند ر کنید. از اینکه لایه شکلاتی شما کمی از حرارت افتاد، نن را روی لایه د داخل لیوان یا ظرف دسر بریزید و گذاشتن تا خن. سپس ظرف‌ دسر را به مدت 3 تا 4 ساعت داخل یخچال تا دسر خودش را بگیرد. زل از سرو روی دسر را با پودر کاکائو تزیین کنید. نوش جان

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما