سنگاپور سیستم دفاعی موبایل خود را با Ghost Robotics توسعه می دهد

[ad_1]

آژانس علوم و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با Ghost Robotics مستقر در فیلادلفیا برای تعیین استفاده از ربات های مختلف برای اهداف امنیتی ، دفاعی و بشردوستانه همکاری کرده است.

آنها همچنین به دنبال آزمایش و توسعه سیستم های روباتیک تلفن همراه و فناوری های مرتبط هستند که می توانند در مناطق شهری و محیط های سخت مورد استفاده قرار گیرند. در بیانیه مشترک همچنین آمده است که این مشارکت همچنین Ghost Robotics را با سیستم های فرمان ، کنترل و ارتباطات DSTA C3 سازگار می کند.

آژانس دولتی سنگاپور می گوید که قابلیت C3 مرکز عصبی سکوی نظامی و مرکز فرماندهی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری بینایی رایانه ای برای هماهنگی و کارآیی بیشتر در این نوع عملیات نظامی استفاده می کند.

سنگاپور

سیستم روباتیک C3 همچنین توانایی کنترل و نظارت همزمان سیستم های بدون سرنشین زمینی و هوایی را دارد ، اگرچه برای برخی از ماموریت ها می تواند شرایط متداولی مانند نظارت در محیط های شلوغ شهری را فراهم کند.

با این مشارکت ، DSTA و Ghost Robotics می توانند “فناوری ها و برنامه های جدید” را برای هواپیماهای بدون سرنشین که با چندین کنترل کننده ادغام می شوند آزمایش و توسعه دهند. این کنترلرها نحوه عملکرد وسایل نقلیه را مستقل از محیط و اجسام درون آن تقویت می کنند. فن آوری های انرژی ، مانند باتری های حالت جامد یا پیل های سوختی ، همچنین می توانند برای مدت طولانی تری با سیستم های روباتیک استفاده شوند.

معاون اجرایی DSTA و مدیر عامل Land Systems سنگاپور گفت: “روی چان”.

در دنیایی که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است ، همکاری نزدیک بین سازمان ها برای ایجاد راه حل های نوآورانه مورد نیاز است. با همکاری با DSTA و Ghost Robotics ، امیدواریم بتوانیم توانایی روبات در دفاع و ساخت مدل های میدان نبرد را در آینده ارتقا دهیم. ما تصور می کنیم که روزی روبات ها بهترین دوستان ما خواهند شد و برای انجام عملیات خطرناک تر و پیچیده تر در زمین های سخت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته Ghost Robotics ، هواپیماهای بدون سرنشین چهارپای این شرکت برای مناطق بدون آلودگی طراحی شده اند که تجهیزات چرخ های معمولی نمی توانند به طور م functionثر کار کنند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما