زرز تهیه شیرینی ماندل بولار ، یرینی خوشمزه نوروز

[ad_1]

ـراروـ نزدیک شدن به ایام نوروز پخت انواع شیرینی‌های خوشمزه خانگی رونق می‌گیرد. شیرینی‌های خانگی مخصوص نوروز خشک، ریز و بسیار متنوع و رنگارنگ هستند. شیرینی ماندل بولار یکی از شیرینی‌های خشک مناسب برای نوروز است که بسیار لذیذ است و همچنین زیباست. بولار نوعی سوئیسی ترد و خوشمزه است که روش پخت بسیار شیرینی دارد.

به گزارش فرارو، این شیرینی از ترکیب آرد شیرینی، آرد برنج و رک ه می‌شود که در ر سطر باشد. اگر مایلید که این شیرینی زیبا و هیجان انگیز را برای نوروز تهیه کنید، در ادامه این مطلب با طرز تهیه شیرینی ماندل بولار خوشمزه و مجلسی همراه با نکات مهم و فوت و فن های مربوط به پخت این شیرینی با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه شیرینی ماندل بولار

آرد سفید شیرینی: ۲۵۰ گرم
برد برنج:۲۵۰ گرم
قودر قند: ۷۵ گرم
هره: ۳۰۰ گرم
زرده تخم مرغ: ۵ عدد
وانیل: یک چهارم چایخوری
تلات تخته‌ای برای تزیین: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

آرد شیرینی

نکات مربوط به آرد شیرینی

نکته مهمی که باید در مورد توجه قرار گیرد، کیفیت آردهای موجود در بازار است که با هم تفاوت دارند. . . . . .نابراین اضافه کردن آرد به این موضوع مورد توجه است. اگر دیدید مواد شیرینی درحال سفت شدن است. ولی هنوز مقداری از آرد باقی مانده است. اینی آردی که اضافه کرده است، کافی است و بقیه را اضافه کنید. اگر هم طبق دستور عمل کردید ولی حس کردید شما هنوز یک غنى که باید برسد، نرسیده است. بنی باید کمی بیشتر آرد اضافه کنید .نابراین شما همیشه مقدار آردی را که در دستور گفته شده است، تهیه ینید. مال ممکن است این مقدار تا توجه به کیفیت کیفیت آرد کم یا زیاد شود.

نکات مربوط به پودر قند

پودر قند

پودر قند باید حتماً از قند تهیه شده باشد. اینی قند را پودر کرده باشد. اگر شکر را آسیاب کنید، هرگز به نرمی قند آسیاب نمی شود. پودر قند مرغوب پودر قندی است که به نرمی آرد باشد. توجه داشته باشید که پودر قند بعد از مدتی که داخل کیسه ظرف باشد، ممکن است صاف شود. از این که آن را به مواد شیرین اضافه کنید، حتماً با گوشت کوبید و سپس الک کنید.

زرز تهیه شیرینی ماندل بولار

۱ ـ برای شروع کار کره را داخل یک سهاسه بریزید تا به دمای محیط برسد. سپس دودر نند را به نن اضافه کنید و با همزن برقی بزنید تا پودر نن و رک کاملا نرم و پفکی وند.
. . . . .
. . . . . مواد را با دست هم بزنید و خوب ورز بدهید تا به یک امیر یک دست تبدیل شود که به دستتان نچسبد. . . . .

یرینی ماندل بولار

۴ خ میمیر را از یخچال بیرون بیاورید و دوباره داخل کاسه بریزید و کمی دیگر ورز بدهید. خالا خمیر را روی میز کار به تورت یک‌نواخت و با قطر حدودا 3 4 4 سانت باز کنید و با بهالب‌های مخصوص شیرینی مانند قا. اگر قالب نداشتید، از خمیر به اندازه گردو بردارید و گرد کنید. . . . . کف سینی فر را کاغذ روغنی کنید و شیرینی ها را روی سینی فر بچینید. سینی فر را در فر ۱۷۵ درجه سانتیگراد به مدت ۱۵ دقیقه در سطح وسط قرار دهید.
. . . . . ی‌تمچنین می‌توانید برای این شیرینی از ژله بریلو رنگی به شکل یای استفاده کنید.

نکات مهم برای تهیه شیرینی ماندل بولار

. . . . . اگر می‌خواهید این شیرینی را از یک هفته نگه دارید، اما ظرف را در داخل فریزر قرار دهید.
۲- برای تهیه شیرینی ماندل بولار می‌توانید به جای کره از روغن مخصوص شیرینی استفاده کنید.
۳ ـ اقن مقدار مواد حدود ۱ ولو شیرینی ماندل بولار به شما می‌دهد. در صورتی که مقدار بیشتری از این شیرینی تهیه کنید، مواد را به نسبتی که در دستور گفته شده است، دوبرابر کنید.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما