منفی ارز در نیمه زمستان

[ad_1]

کاهش دلار در نیمه زمستان، منفی گزارش شد. روز گذشته نرخ دلار تا تداوم روند کاهشی خود، در میانه کانال ۲۷ هزار تومان شد. «چشم انداز قابل قبول از وین و اظهارنظرات مقامات»، «بهبود شرایط سیاست اعمال ارزی در فضای بازار» و «مصرف بیشتر بیماری امیکرون و افت استفاده» باعث شد روند قیمت دلار در روزهای اخیر کاهش یابد. دلار برای گذر از هسته سخت ۲۷ هزار تومانی نیاز به عوامل موثرتری دارد. در روزهای آینده اخبار جدید و فضای مذاکرات باعث خواهد شد که دلار از سختی عبور نکند؟

به گزارش دنیای اقتصاد، روند کاهشی دلار در روزهای پایانی هفته نیز ادامه پیدا کرد. . . . . عم در گردش بازار آزاد ارز تهران را تحت تاثیر زمزمه‌هایی قرار می‌دهد .از بازارگران ارز از بمبودی برای اسکناس آمریکایی در ارزی روز چهارشنبه نند.

منفی ارز در نیمه زمستان

تمت دلار در بازار ارز دیروز مجددا و رب یارمین بار در دو هفته گذشته به تمت کف حمایت 27 هزار و 500 تومانی حرکت کرد. .لیلگران بازار ارز تهران از ادامه فشار سه وزنه کاهشی در جهت ییایین نگه داشتن نرخ شاخص بازار ارز نند. ز یوی دیگر نیز فضای سیاسی رسانه های داخلی و خارجی همگی دیروز چهارشنبه 13 قیمت دلار در بازار آزاد ارز تهران به ریزش خود ادامه داد. معاملات ارزی بازاری که در روزهای میانی هفته ای در تهران در جریان روند کاهشی را برای قیمت دلار مشاهده کرده بودند، دیروز نیز در همان روزهای ابتدایی شروع بازار با کاهش قیمت 150 تومانی نسبت به نرخ روز سهشنبه و افزایش دلار خود را در سطح قیمتی 27 نشان دادند. وار و 600 تومان انجام شد. این ریزش نرخ شاخص بازار ارز در ساعات میانی بازار دیروز باز هم به شکلی اتفاق افتاد که در حوالی ظهر چهارشنبه پرداخت از رقم های حوالی کفی محکم دلار یعنی رقم 27 هزار و 500 تومان نیز سخن می گفت. که در لحظه لحظه کاری دیروز از این مرز حمایتی مهم عبور کند و در همان حوالی 27 وار و 550 ها نا هزار و 650 ثابت شود.

اقتصاددانان و بازارهای بازار ارز تهران را تحلیل کردند که در گزارش روز سه شنبه 12 بهمن اشاره شد، همچنان بر این باورند که سه وزنه کاهش می یابد، یعنی: سیاست خارجی مثبت این روزها، تاثیر همه گیری مجدد ویروس ها و افزایش قدرت نهادهای بازارساز بهدلیل افزایش ذخایر است. ارزی از مصرف نفتی، عوامل مهم در آغاز روند کاهشی جدید دلار نند. این افراد با در نظر گرفتن مواردی که می‌توانند در بازار ارز روزهای گذشته فشاری را کاهش دهند و در صورت ادامه یافتن این تصمیم در روزهایی که از مرز حمایت حمایت می‌کنند، می‌توانند تصمیم بگیرند. 27 وار و 500 تومانی دلار نیز باشیم. تحلیلگران- سیاسی بازار اما با اشاره به نکته مثبت قابل توجه تهران از کمیسیون امنیت ملی در ر زر منتشر شده است

خبر مورد بحث محمود عباسزاده بیانیه امنیت و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در رابطه با روند روند مذاکرات هسته‌ای وین گفت: قرائن و شواهد نشان می‌دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- آماده است، به شرط اینکه غربی‌ها هم باشند. نیت و جدیت داشته باشند. این خبر که در جلسه فوق‌العاده نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با علی باقری نماینده ارشد ایران در مذاکرات وین منتشر شد، احتمالات از توافق جدید را در روزهای پیش رو به میزان قابل توجهی افزایش داد. برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران نیز با اشاره به کانالشکنی های هیجانی دلار در نتیجه اخبار مثبت مذاکرات هست وین در دی ماه اذعان در انتشار خبر قطعی توافق جدید بازار ارز تهران احتمالا با شوک کاهشی شدیدی می شود.

در قیمت نهایی دلار در انتهای ساعات کاری بازار دیروز 150a 150 تومان کاهش نسبت به نرخ روز سه شنبه و در سطح بهم هز 27 هزار 600 600 600 تمت هر قطعه سکه امامی نیز در دیروز 65ا 65 تار تومان کاهش به نرخ روز سه شنبه به رقم 12 میلیون و 190 هزار تومان رسید.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما