منشا آقای گلی را از پرسپولیس می‌خواهد – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1812955 |
09 ساعت 1400 ساعت 11:53 |
540 |ازدید |

1
دیدگاه

آانشین آلن ویتل و یاغی آبی؛

خطرناک‌ترین بازیکن مس رفسنجان، موفقی است که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا با تیم برانکو ایوانکوویچ پیش رفت.

. . . . . دو گلی که شاید می‌توانست در نیم فصل دوم لیگ هجدهم نند اما برانکو ایوانکوویچ عذر او را خواستار انتقالش به استقلال، یک دربی. دیداری که در نن منشا می‌توانست با یک ضربه بر دروازه علیرضا بیرانوند را بریزید و در نهایت قهرمانی را به آبی پس شوشان برد.

خوششانسی بزرگ منشا، قرارگیری در مارکت فوتبال ایران بود که باعث شد تا او در حدود شش سال، با دریافت ارقام میلیون دلاری، بر ثروت خود بیافزاید و همچنین با حضور در دو تیم سرخابی و نقش آفرینی در مقابل دوربین های تلویزیونی بر شهرت خود اضافه کنید. نن و همچنین کارنامه خود را نیز از گذشته برای هم‌میهنشان نشان می‌دهد.

منشا با درخشش در پیکان به تبوتبال ایران معرفی شد. یمانی که در دوئل ها مهدی طارمی برای کفش الا حضور داشت و همه منتظر تقابل او پا پرسپولیس بودند تا این دارای نیجر بودند. در همان روزها بود که یعهایعه نامه اش با پرسپولیس منتشر شد و در پایان لل نیز سرخپوشان

. . . . . چقدر که تا آستانه ن رکورد آلن ویتل پیش رفت.

مهم گل منشا برای پرسپولیس، گلی بود که وارد دروازه الدحیل کرد تا سرخپوشان در یک دیدار حماسی، برای دومین سال متوالی، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. . . . .

او امروز در شرایطی مقابل سرخپوشان قرار خواهد گرفت که با 11 گل زده در لیگ بیست و یکم، برترین گلزن لیگ برتر می شود و میرود تا کفش طلای فوتبال ایران را پس از دو تلاش ناکام تصاحب کند. در این گلزنی مقابل پرسپولیس، می تواند خامه روی کیک این آقای گلی باشد و شاید گادوین با درخشش در همین بازی، نام خود را در بین نفرات کار در پاره نوار قهرمانی پرسپولیس جای بدهد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما