سفرا اسفن های آشپزخانه بهترین مکان برای رشد گیاهان هستند؟ – زومیت

[ad_1]

اگر از باکتری‌ها بپرسید که «دوست دارند کجا زندگی می‌کنند؟»، پاسخ می‌دهند: «در اسفنج‌های آشپزخانه!» در واقع، اسفنج‌ها بهشت ​​بکتری‌ها هستند. آرا آن ها می‌توانند ۵۴ باکتری را در هر سانتی‌متر مکعب از خود جای بدهند. . . . . .

دقیقاً مانند باکتری‌ها، انسان‌ها می‌توانند با هم‌سن‌وسالان خود در این‌گونه باشند. بارها از آن‌ها اجتماعی‌ترند و دیگر تنهایی را می‌دهند. لینگ‌چانگ یو، پژوهشگر زیست‌شناسی مصنوعی از دانشگاه دوک و کم‌کارانش از این موضوع شگفت‌انگیز شدند که انواع مختلفی را چگونه می‌توان روی واکنا انجام داد.

نان دریافتند که سطوح متوسط ​​​​جداسازی (شبیه به آنچه در اسفنج است) اجتماعات گوناگون را به‌حداکثر می‌رساند. Co ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌ه‌کت‌کت‌کت‌کت‌کت‌کت‌کت‌کتکت‌ E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. E. ٥٣٦ از ساعت ۳۰ هروه تحقیقاتی تعداد و نوع‌ها را بررسی کردند که هر صفحه عمع کرده بودند.

لینگ‌چانگ معتقد است هرکدام از حفره‌ها مانند مهمانی‌ها است که به طور تصادفی وارد می‌شوند. در ۶ حفره، ترکیب‌های موجود از فقط‌ها می‌شوند و کتاکتری‌های اجتماعی جان سالم به‌در می‌برند. در 1,536 حفره هر میکروب احتمالاً تنها است و دانشگاه‌های اجتماعی می‌میرند. . . . . .

هر ضداجتماعی ممکن است در گروهی بمیرد که گروه‌های اجتماعی می‌گردانند. . . . . یگو می‌گوید: «اِ نگاهی به گذشته، اسئه‌ن مسئه رار درک‌شده است. آنچه شناسایی شد، اصلی علمی است که می‌توان در هر اجتماع میکروبی اجرا شد.»

اسفنج‌های آشپزخانه با سوراخ‌های متعدد ریزودرشت، نه‌تنها فضایی ایده‌آل برای رشد گیاه را فراهم می‌کنند. که لکه گستره‌ای وسیعی از امکانات را دارند که می‌توانند نیازهای اکثر میکروب‌ها را برطرف کنند. توهشگران متوجه شدند که نتایج آزمایش اجتماعات میکروبی در یک آشپزخانه آشپزخانه همه آن روش نیز روشی معمول و معمول برای پرورش است.

باکتری اسفنجی

انواع مختلف باکتری که برای درخشش مهندسی شده بود، در فضاهای دیره‌های بزرگ جدا شدند. این کار نشان داد محیطی تعداد متوسطی از حفره‌ها، تنوع زیستی میکروبی را به‌همراه دارد.

تجمع تجمعات در اسفنج‌های شما خاص بیماری‌زا؛ . . . . . مارکوس اگرت، میکروبشناس از دانشگاه فورتوانگن در ویلینگنشونینگن آلمان میگوید:

سفینه‌ها واقعاً برای بهداشت آشپزخانه منطقه‌ای. درست است که در خانه بهسختی سطح ماملاً تمیزی پیدا می‌شود. اما اسفنجهای آشپزخانه احتمالاً آلوده‌ترین وسیله خانه هستند.

مقاله مرتبط:

خر خوش این است که راه حل آسانی برای رفع اشکن مشکل وجود دارد: در نهایت، اگر شما عاشق اسفنج خود هستید و نمی‌خواهید با وسایل دیگری جایگزین کنید، کمتر از آن‌ها برای انجام دادن کار کنید. را نیازی برای دعوت‌کردن‌های خطرناک به محیط اسفنجتان وجود ندارد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.