جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

[ad_1]

-رارو- 50رضه جهانی گوشی‌های پرچمدار سری هواوی هواوی پی 50 پرو و جیب هواوی P50 را در سراسر وا و اقیانوسیه، واورمیانه و رآفا، اروپا و آمریکای جنوبی آغاز کرد. اما خیلی از علاقه مندان به این سری شاید این سوال را در انتخاب کدامیک از آن ها داشته باشم در این نوشته ما قصد داریم تا قاعده مقایسه این دو گوشی را کامل کنیم، به شما در یافتن این سوال کمک کنید.

به گزارش فرارو ، 50وشی‌های پرچمدار سری P50 قرار است در روز ولنتاین، یعنی ۲۵ نمن ۱۴۰۰ در کاربران جهانی قرار گیرد. ممکن است بسته بازارهای منطقه ای باشد، شاهد تفاوت هایی باشیم، اما همه کاربران جهانی در این جعبه گوشی ها، قاب محافظ، FreeBuds و شارژر پر سرعت را دریافت خواهند کرد که این آخری باید توجه داشته باشد چرا که برندها در حال حذف شارژر از خای خرده فروشی هستند.

Huawei P50 Pocket ولی گوشی تاشوی تاشو این شرکت است که در هنگام بسته شدن هیچ شکافی قابل مشاهده نیست. . . . . . P50 Pro پرچمدار گوشی هوشمند این شرکت است. یری پی سیاسی اجتماعی نند و به رور مشخص آن تلفن دارای بالاترین رتبه در عملکرد دوربین است. گ چه چه چه چه چه چه چه چه چه ی ی چه ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست ست. مشکل تنها در نبود 5G و پشتیبانی از خدمات گوگل در هر دو دستگاه است که پیامد تحریم های این شرکت توسط ایالات متحده آمریکا است، اما به نظر می رسد که کاربران متوجه این موضوع نمی شوند. یا این مقدمات بیایید به بررسی بیشتر جزئیات بپردازیم.

جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

حیراحی

Huawei P50 Pocket یکی از مدل‌های گوشی‌های تاشو در بازار جهانی است و به دلیل ما نن را برنده مقایسه معرفی می‌کنیم. اما علاوه بر اینکه یک گوشی تاشو است، یک دستگاه بسیار ای نیز هست. صفحه نمایش بیرونی دایره‌های نن درست مانند مواد زیبا به نظر می‌رسد. با ونوان یک گوشی تاشو، می‌توان از وسط شا شود و بسیار جمع وجور شود. آخرین، اما نه کم‌اهمیت، این است که در هنگام باز شدن بسیار نازک می‌شود و ضخامت آن فقط ۲.۲ میلی‌متر است. Huawei P50 Pro نیز یک گوشی زیبا است، اما یک گوشی هوشمند سنتی با پشت یای و فریم شرکتی است. یا این حال، خرخلاف رقیب داخلی خود، آبد، و ضد گرد و غبار با گواهی IP68 است.

جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

صفحه نمایش

Ua اینی نمایشگرهای موجود در Huawei P50 Pocket و P50 Pro ور دو دستگاه به هنل‌های OLED یکا یک میلیارد رنگ، وضوح + Full HD و نرخ ۱۲۰ هرتز مجهز هستند. آیا نمی‌توان این پنل‌ها را بهترین نمایشگرهای بازار ندانست، اما قطعاً به بخش رده بالا نند تعلق دارد. در این میان Huawei P50 Pocket می‌تواند جالب‌تر باشد، زیرا دارای صفحه نمایش تاشو با نسبت تصویر ۲۱: ۹ است. آنچه قبلا گفته شد، این پنل می تواند با افزایش خود را کاهش دهد و در حالی که گوشی تا شده است، می توان از یک نمایشگر خارجی کوچک برای بررسی اعلان ها و گرفتن سلفی با دوربین های پشتی استفاده کرد. به رور کلی گوشی Huawei P50 Pro از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ بهل بهره می‌برد و P50 Pocket از نمایشگر بزرگتر ۶.۹ اینچی با.

جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

نرم افزار و سخت افزار

Huawei P50 Pocket جهز پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۸۸ است، یکی از دو چیپست ترتر کوالکام در سال ۲۰۲۱ که مشخصات پرچمدار را می‌کند. علیرغم اینکه یک چیپست پرچمدار است، به دلیل محدودیت های تحریمی ایالات متحده، بدون پشتیبانی 5G است، اما با حداکثر 12 گیگابا Huawei P50 Pro دایاری را ها Huawei P50 Pro دریافت کنید، اما در برخی از بازارها، اگن گوشی از چیپست های اختصاصی Kirin 9000 پشتیبانی می کند. حتی نرم افزار در دو شیوشی است که مامل HarmonyOS 2 در ن و EMUI 12 خدمات گوگل موبایل در بازار جهانی می‌باشد.

دوربین ها

Huawei P50 Pro بدون هیچ شکی ایرین دوربین گوشی‌های هوشمند را می‌دهد که نه تنها از Huawei P50 Pocket. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و فوکوس خودکار لیزری، سنسور پریس کوپ 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور تکسور رنگ 40 مگاپیکسلی که با همکاری لایکا ساخته شده است. هیچ راهی برای P50 Pocket وجود ندارد که با دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 32 مگاپیکسلی خود، با این گوشی رقابت کند، وجود ندارد، اما این گوشی تاشو نیز به فضای راحتی را خالی نمی کند. 50 لطف نمایشگر خارجی P50 Pocket امکان گرفتن سلفی با دوربین های عقب نیز وجود دارد که می تواند عکس های سلفی بسیار باکیفیتی را ارائه دهد.

جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

یاتری

Huawei P0 Pro طف لطف باتری بزرگتر ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، قادر است عمر باتری بیشتری را ارائه دهد و P50 Pocket حتی از شارژ بی سیم آخرین، اما نه کم‌اهمیت، فناوری شارژ سریع آن نیز قوی‌تر است، زیرا با این دستگاه سرعت شارژ ۶۶ وات را می‌خواهد. در سمت مقابل گوشی تاشو P50 Pocket

جیبی 50واوی P50 Pro ها هواوی P50؟

تمت

Huawei P50 Pro دارای تیمی معادل ی رورو / ۱۳۷۲ دلار آمریکا در بازار جهانی است، در حالی که خریدن یک نسخه تاشو P50 بها. گ Huawei P50 Pro به دلیل داشتن دوربین های برتر، تاتری بزرگتر، هدنه ضد ست و شارژ بی گم گم. اما P50 Pocket ت فلفن تاشو است و رای کسانی که شقاشق دستگاههای نوآورانه و جمع وجور هستند، ممکن است بهتر باشد. ییمچنین این گوشی تاشون براری پرادی كه به فترافن ططوير سلفي چييت زاده ميانيد، ميتوواند گيژي ينيه تريد بشد.

از: گیزموچینا، گسمارنا

نوشته: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما