سوسیداد 0-2 رئال: سه امتیاز مقابل لوکا وینی

[ad_1]

شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه بردهای خود امشب توانستند با گل های وینیسیوس و لوکا یوویچ سوسیداد را شکست دهند و با هشت امتیاز و بیش از یک بازی سویا در صدر جدول ثبت نامی قرار بگیرند.

هر دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقیقه اول بدون ایجاد موقعیت اضافی روی دروازه سپری شد.

در دقیقه 12، سوسیداد دو موقعیت متوالی داشت، اما اولین آدمیرال میلیتو با ضربه آتان یانوسا به گل برگشت و سپس دیوید آلاباما وقت داشت تا از الکساندر آیزاک دفاع کند.

سپس رئال مادرید ابتکار عمل را در دست گرفت و دقایقی بعد صاحب توپ و توپ شد اما در دقیقه 21 این سوکلتیکو بود که از فرصت برای شوت برگشت استفاده کرد اما این بار اسرائیل متفاوت از چلسی شوت زد. در کنار دروازه، خارج شد.

دقایقی بعد نوبت رئال مادرید بود که اولین حرکت جدی خود را روی دروازه حریف انجام دهد، اما ضربه رودریگو از زاویه نامساعدی به خوبی توسط ریمیرو دفع شد.

بازی همچنان متعادل ادامه داشت و هر دو تیم همچنان به دنبال گلزنی بودند اما تا دقیقه 44 فرصت های زیادی برای گلزنی وجود نداشت، سوسیداد باز هم توپ را برای رئال مادرید به خطر انداخت اما در نهایت دختر اویاسابا وارد چارچوب نشد. رئال مادرید. و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و سریعتر به گل رسید. وینیسیوس که توپ را در سمت چپ زمین گرفته بود، پس از یکی دو با لوکا یوویچ با خیال راحت کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان سوسیداد پیش افتادند اما این رئال مادرید بود که موقعیت بهتری را ایجاد کرد و در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.این ضربه کرنر از سمت چپ سوسیداد بود که کروس یک ضربه سر را برای کاسیمیرو ارسال کرد. با ضربه سر بازی را 2-0 کرد.

سوسیداد که چیزی برای از دست دادن نداشت صاحب توپ شد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند. بازی با همین روند ادامه دارد و رئال مادرید به دنبال گلزنی برای نجات دروازه است.

در آخرین دقیقه از یک بازی تعاملی خطرناک بود که وینیسیوس توانست اختلاف سه گل را اضافه کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت توپ دیگر از خط دروازه عبور نکرد و بازی با همان گل رئال مادرید به پایان رسید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما