شایعه: MacBook Pro 2021 ممکن است اشکالاتی داشته باشد – Zomit

[ad_1]

به عنوان بخشی از مهلت دو ساله برای تغییر به پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد به زودی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی بعدی را به بازار عرضه کند. اکثر محصولات روز دوشنبه در Unleashed رونمایی می شوند و ممکن است بیشترین تغییرات را در زبان طراحی این نوت بوک خانواده اپل از زمان طراحی 2016 شاهد باشیم.

این شایعه از یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo سرچشمه گرفته است. بر اساس شایعات ، MacBook Pro ابعادی مشابه با آنچه در iPhone 12 استفاده می شود خواهد داشت. با این حال ، وام دهنده توییتر معروف به DuanRui که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه اپل را از Weibo به اشتراک گذاشت ، شایعه را نادرست توصیف کرد شوخی در همین حال ، کاربر دیگری ادعا می کند که به زنجیره تامین اپل متصل شده است و استفاده از برخی بریدگی ها در مک بوک پرو جدید را تأیید کرده است.

مقالات مرتبط:

گفته می شود اپل Notch MacBook Pro را برای پنهان کردن وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون ساخته است. گفته شده است که حتی با بالاترین وضوح صفحه نمایش ، MacBook Pro دارای قاب تعادلی نخواهد بود و ظاهرا MacBook Air 2022 بر اساس همان زبان طراحی خواهد بود.

طراحی مفهومی مک بوک پرو به همراه ناچ

جالب است بدانید که اخیراً مشخص شد که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی دارای وضوح 3024 بار 1964 پیکسل و 3456 بار 2234 پیکسل خواهند بود. با کاهش 74 پیکسل از ارتفاع دو معادل ، نسبت 16:10 به دست می آید. همه مک بوک های اپل در حال حاضر دارای این نسبت هستند. بنابراین ، افزایش 74 پیکسل در ارتفاع می تواند نشانه ترک خوردگی و حاشیه های باریک باشد.

با این حال ، استفاده از Notch نیاز به بهینه سازی هایی برای سیستم عامل دارد و عملکرد macOS در این زمینه در حال حاضر کاملاً نامشخص است. از آنجا که بریدگی بالای صفحه به خوبی با نوار منوی Mac مطابقت دارد ، این امر کمی عجیب خواهد بود. علاوه بر این ، شایعه دیگری ادعا می کند که کل صفحه کلید مک بوک پرو سیاه است و احتمالا بزرگترین تغییر بصری از زمان طراحی Unibody در دهه گذشته است. همچنین ممکن است ساختار طراحی شده بیشتر از نسل های قبلی دیوار باشد.

به عنوان یادآوری ، در سال 2017 ، اپل iPhone 10 را با یک سیستم احراز هویت به نام Face ID معرفی کرد که دارای ویژگی کاملاً متفاوتی با Touch ID است. در واقع Face ID از سخت افزار یکپارچه مانند سنسورهای نور محیط و مجاورت ، دوربین مادون قرمز ، پروژکتور و سنسور نور برای تشخیص لکه ها در تاریکی تشکیل شده است. این غول فناوری سخت افزار ، از جمله بلندگوها ، میکروفون ها و دوربین های سلفی را در شکافی به نام notch ترکیب کرده است و برای پنجمین سال متوالی iPhone را ادغام کرده است.

به طور کلی ، این زخم به یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است و iPhone را از سایر تلفن های همراه در بازار متمایز می کند. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند جای زخم را از طراحی گوشی های هوشمند این شرکت بردارند و اگر شایعات صحت داشته باشند ، می تواند به این معنا باشد که این برش بی ادبانه در سالهای آینده همچنان مهمان محصولات اپل خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مرتبط با رایانه Mac ، این صفحه را بررسی کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما