شهباززاده ، عضو جدید باشگاه صدتایی‌های سپاهان :: ورزش سه

[ad_1]

روز خاص سجاد مقابل همبازی سابق

. . . .

خبد :ر: 1810777 –
26 14من 1400 ساعت 13:03 –
278 بازدید

به گزارش “ورزش سه” در هفته هجدهم لیگ برتر که جمعه 29 بهمنماه به انجام میرسد، سجاد شهباززاده یک نفر 32 ساله تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته در این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند، به رکوردی ویژه در جمع شاگردان می رسد. نویدکیا دست پیدا خواهد کرد.

او که در لیگ هجدهم با جدایی از القطر به فوتبال ایران بازگشت و با نظر امیر قلعه نویی با سپاهان قراردادش را امضا کرد، در فصل نخست حضورش در لیگ برتر تنها یک غیبت در ترکیب تیم سپاهان مقابل فولادی که آنهم به دلیل اثبات بود و در آن بود. 29 زیازی بعدی برای این تیم به میدان رفته و 6 مارس موفق به گلزنی شد.

آمار موفق شهزاده باعث شد تا قرارداد یک ساله این باتجربه با سپاهان مجددا تمدید شود و برای دومین فصل در جمع طلایی پوشان به میدان برود اما نمی تواند روزهای خوب فصل اول را تکرار کند و در لیگ نوزدهم در 23 بازی تنها 3 گل زد تا بتواند. تیایعاتی درباره جدایی‌اش مطرح می‌شود اما محرم نویدکیا فرمانده تازه‌وارد سپاهان به رور شهباززاده اعلام نیاز کرد تا او نیز

شهباززاده در لیگ بیستم زیرنظر نویدکیا احیا شده و رکوردی فوقالعاده از خود به جای گذاشت و در 30 بازی، 20 بار برای سپاهان گلزنی کند و کفش طلای فوتبال ایران را در لیگ بیستم به دست آورد تا با این درخشش، حضور سجاد شهباززاده برای چهارمین. پیل پیاپی در سپاهان هم تثبیت شود.

چند باتجربه سپاهان از ابتدای لیگ بیست، یکم مورد اعتماد نویدکیا بوده و در 17

جمع آمار حضور سجاد شهباززاده در طول 4 فصل حضور در سپاهان به 99 بازی لیگ برتری رسیده و او در هفته هجدهم در مقابل این فرصت را دارد تا هوای صددرصد در بازی های لیگ برتر در لباس سپاهان را انجام دهد و به جمع بازیکنان باسابقه در تیم پرستاره اصفهانی بدهد. .وند. آن‌هم در دیدار مقابل هوادار شهب شهباززاده سابقه همبازی بودن با سرمربی‌اش را دارد، را که در دوران باتجربه می‌کند.

ض زیر بازی‌های لیگ برتری شهباززاده در طول 4 حضور در سپاهان، این تیم باتجربه سابقه 16 زیازی برای این تیم در جام حذفی

گفتنی است که پیش از حضور در سپاهان، رکورد بیشترین بازی در یک تیم برای شهباززاده مربوط به دوران حضور او در سایپا بود که در 90 بازی برای خودروسازان به میدان رفت و سپس در استقلال 56 بار پیراهن آبی را به تن کرد اما حالا او در ستاهان همه رکوردهای خ خود را بهبود بخشیده و آمار به جای گذاشته شده است.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما