صمیمیت در دل سرما; تصاویر جالب از خرس های قطبی – زومیت

[ad_1]

مارتین گرگوس یک عکاس حرفه ای که 33 روز از زندگی خود را در شمال کانادا گذرانده است، عکاسی با پهپاد را با هنر عکاسی خود ترکیب می کند تا لحظات جذاب زندگی قطبی را ثبت کند.

آثار گرگوس در مسابقات جهانی شناخته شده است. در سال 2008 در حالی که فقط 11 سال داشت در مسابقه عکاس سال حیات وحش در موزه تاریخ طبیعی شرکت کرد و جایزه ویژه ای را از آن خود کرد.

اشتیاق او به داستان سرایی و حیات وحش در دو اردوگاه پایان یافت (اول در سال 2020 در قرنطینه تابستانی و بعداً در سال 2021). در این سفر، گریگوری 33 روز را در چرچیل کانادا گذراند و زندگی تابستانی خرس قطبی را از طریق لنز دوربین خود مشاهده و ضبط کرد.

گرگوری در مورد زندگی یک خرس قطبی صحبت می کند:

شیوه زندگی آنها واقعا خاص است. چون طعمه این حیوانات وحشی زیر پایشان می شکند، می توانند چنین مهربانی و مقاومتی از خود نشان دهند.

زندگی فاسد آبسه قطبی

زندگی فاسد آبسه قطبی

گرگوس بیش از هشت سال با هواپیماهای بدون سرنشین پرواز کرد. اما اوایل سال 2015 بود که او و پدرش که خلبان هواپیمای بدون سرنشین بود، شروع به استفاده از پهپادها برای عکاسی و عکاسی از حیات وحش کردند. گرگوس می‌گوید آزمایش با هواپیماهای بدون سرنشین وحشی تجربه متفاوت و چالش‌برانگیزتری نسبت به کار برای یک محصول هالیوودی است.

عکاس گفت:

برخلاف فیلم های انسانی، حیوانات حروف ندارند. بنابراین باید پیش بینی کنیم که در آینده نزدیک چه خواهند کرد. در نتیجه رسیدن به جایی که امروز هستیم یک فرآیند طولانی و دشوار است.

زندگی فاسد آبسه قطبی

من بدون هواپیمای بدون سرنشینم جایی نرفتم و عادت کردم آن را به سمت گستاخ ترین حیوانات پرواز دهم. چیزی که مردم ممکن است نبینند یا ندانند این است که تکنیک‌هایی که ما استفاده می‌کنیم نتیجه سال‌ها تلاش است که در صورت استفاده صحیح، ابزار معجزه آسایی برای حفاظت از حیات وحش فراهم می‌کند.

زندگی فاسد آبسه قطبی

زندگی فاسد آبسه قطبی

گریگوری تجربه زندگی و دیدن خرس های قطبی را از نزدیک به عنوان یک تجربه و یک احساس خاص توصیف می کند. او این تجربه منحصر به فرد را شرح می دهد:

چند روز اول ممکن است از بین برود، زیرا به راحتی می توانید تمرکز خود را از دست بدهید و نتوانید همه چیز را آنطور که باید تصور کنید زیرا با شرایط آشنا نیستید. با این حال، وقتی در آنجا مستقر شدم، فقط می توانستم روی یک تایمر خاص تمرکز کنم. در این سفر از تمام ابزارهای موجود برای نزدیک شدن به خرس های زندگی استفاده کردم.

زندگی فاسد آبسه قطبی

وقتی کارم عادی می شود، اغلب هنگام خواب خرس های قطبی می ایستم و کنار آنها می نشینم. البته می توانستم به کمپ بروم و بخوابم یا فقط استراحت کنم. اما می دانم که وقت آزاد زیادی دارم و می توانم آن را در خانه انجام دهم. من دوست دارم فقط با خرس ها بنشینم و استراحت کنم. گاهی سه ساعت بعد از رفتن به رختخواب من را بیدار می کردند و با یوگای قطبی پذیرایی می کردند.

زندگی فاسد آبسه قطبی

زندگی فاسد آبسه قطبی

زندگی فاسد آبسه قطبی

زندگی فاسد آبسه قطبی

با این حال، اگر نحوه استفاده صحیح از پهپادها را بدانیم، این پهپادها این فرصت را به ما می دهند که در هر زمان بیش از یک بار در محل قرار داشته باشیم و به جای چند دقیقه در چند ثانیه به محل مورد نظر برسیم. برای گرگوری، مورد دوم به ویژه هنگامی که تصویری از یک خرس قطبی را با رنگین کمان می گیرد بسیار مهم است. چون پهپادی وجود نداشت، فرصت عکاسی از این صحنه را به موقع نداشت.

زندگی فاسد آبسه قطبی

در سال 2020، پروژه او با خرس های قطبی در یک کار ویدئویی برای AviaEye، یک شرکت رسانه ای که توسط گرگوس و پدرش تأسیس شده بود، نمایش داده شد. ویرایش ویدیو در جوایز پهپاد Siena

مقالات مرتبط:

امسال بسیار جشن گرفته شده است.

گرگوس برنامه ها و اردوهای متعددی در کانادا و بین المللی دارد. او در حال حاضر بر روی کتابی درباره مجمع الجزایر اقیانوس آرام جنوبی و همچنین پروژه های دیگری با تمرکز بر زیبایی قطب جنوب کار می کند.

فکر نمی کنم کار من در قطب شمال و به ویژه در قطب شمال کانادا به پایان برسد. من نماینده خودم و این جوامع هستم تا داستان های جوامع شمالی را به اشتراک بگذارم.

زندگی فاسد آبسه قطبی

برای ایمان به آثار این هنرمند جوان و حامیانش صفحه اینستاگرام مارتین گرگوس را دنبال کنید.




[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما