طرز تهیه تپسی کباب ترکیه‌ای

[ad_1]

ـراروـ کشور ترکیه به داشتن کباب‌های بسیار متنوع و مشهور معروف است. دونر کباب، اسکندر کباب، چوپ شیش ت واووک شیش، بیتی باب و اورفا کباب نن نمونه.

به گزارش فرارو، تپسی کباب سیا سینی کباب یکی از انواع کباب‌های معروف و خوشمزه ترکیه است. این کباب لذیذ با صرف زمان کم و روشی بسیار ساده می‌شود. در این مطلب طرز تهیه تپسی باب خوشمزه ترکیه‌ای همراه با نکات مهم و فوت و فن‌های رطوط

مواد لازم برای تهیه تپسی کباب ترکیه‌ای

چوشت چرخ کرده: ۵۰۰ گرم
زاز: ۲ عدد
جهوجه فرنگی: ۲ عدد
:ر: ۲ حبه
سبزلفل سبز: ۱ عدد
روغن زیتون: ق غذاخوری
رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری
قلفل قرمز، فلفل سیاه، آویشن و نمک: به میزان لازم
یری خشک: ۱ قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تهیه سس

رب گوجه فرنگی: ق غذاخوری سر پر
سس فلفل: نصف قاشق چایخوری
روغن: ق غذاخوری
آب شوش: ای لیوان
نمک: به میزان لازم

نکات مربوط به مواد اولیه

روغن زیتون

نکات مربوط به روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل ارزش بالایی که دارد، در رژیم غذایی بسیار از افراد از جایگاه ویژه‌ای است. اما از آنجایی که روغن زیتولص بالاست معمولاً در هنگام عرضه در بازار با روغن‌های معمولی مخلوط می‌شود. درنتیجه از کیفیت آن کاست می‌شود. کسانی که دنبال خرید روغن زیتون نند، خاصیت می‌پرسند که چطور روغن زیتون اصل را تشخیص می‌دهد. بته خ صالص بودن روغن زیتون کار ساده‌ای نیست. یا این حال بررسی برای تشخیص روغن زیتون اصل سه روش را به شرح ذیل ارائه داده است:

۱- برای انتخاب روغن مرغوب بهتر است که اول ن را ببوید. روغن زیتون خوب باید بوی میوه زیتون ، ی عا الف تازه بده که مربوط به نوع زیتون یا زمان برداشت آن است . ستنابراین اگر بوی فلز احساس کردید، بدانید که روغن نامرغوب یا فاسد است.

۲- روش دوم برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که نن را بچشید. اگر یک لیوان روغن زیتون را در دهان خود بریزید و در دهان بچرخانید و با استشمام هوا آن را فرو بدهید، تا ی د ز د ز د ز د به نحوی که یلوی شما بسوزد. در برخی موارد به دلیل تندی بیش از د روغن به سرفه می‌افتند. درست پس از ۱ دقیقه مزه تلخی و تندی از ی‌ن می‌رود و خوشمزه می‌شود. یمن که فرد با خوردن این روغن در دهان خود احساس می‌کند. . . . .

۳- روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون اصل رنگ است. رنگ روغن زیتون باید زرد مایل به سبز شاشد. بته رنگ روغن زیتون کیفیت مناسبی برای نن کیفیت روغن نیست. به‌را به‌راحتی می‌توانم در تقلب کرد.

نکات مربوط به شتوشت چرخ کرده است

گوشت چرخ کرده

معمولاً وقتی از گوشت قرمز می‌شود صحبت کرد، بیشتر از مضرات گفته می‌شود. . . . . منین دارای میزان قابل توجهی از امگا، و دارای منبع غنی از آهن است و رای از کم‌خونی بسیار پیشرفته است. . . . . .

شتوش قرمز منبع بسیار خوبی از ویتامین‌های گروه B است. این گروه از ویتامین‌ها برای سوخت و ساز بدن هستند. ‌طمان‌طور که می‌کنید گوشت قرمز ارزش غذایی بسیار بالا دارد. مهم این است که میزان مصرف مصرف و مصرف ۱ الی ۲ رار در هفته برای بدن بسیار مفید است. صیهوصیه می‌کنیم برای تهیه این کباب از گوشت چرخ کرده مخلوط گوساله و گوسفند استفاده کنید.

نکات مربوط به پیاز

زاز

گ بخ هی هی هی هی هی ر ر ر ر ر ر ر…………….. پین پیاز بهترین هنه برای، و پز است. مزه سفید طعم ملایم‌تری نسبت به پیاز زرد دارد. . . . . .

زاز قرمز نسبت به پیاز ود و زرد فیبر بیشتر دارد و به طاطر رنگ زیبایش می‌توانم علاوه بر این برای کبابی کردن، سالاد و سندویچ‌ها هم مناسب هستند. یازهای قرمز به اندازه کافی عطر و بهم به غذا نمی‌دهند. بنابراین برای، و معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

طرز تهیه تپسی کباب ترکیه‌ای

کب کباب

. . . . .

2 در این مرحله رب گوجه فرنگی + سسل فلفل + نمک + روغن قرمز زیتون + فلفل + فلفل سیاه + آویش + جعفری خشک را به گوشت اضافه کنید و با دست ورز بدهید تا گوشت را با همه مواد کاملا مخلوط کنید.

. . . . . سپس مایه گوشتی را کف قالب نند. روی گوشت و اطراف نن را صاف و مرتب کنید و بعد گوشت را با یک قاقوی نوک تیز به همت‌های مساوی برش بدهید. روی هر قسمت از گوشت برش خورده به دلخواه یک قهلقه گوجه فرنگی پی زاز و یا فلفل سبز قرار بدهید.

. . . . . . . . . . کبن کباب خوشمزه را می‌توان همراه کتها کته زعفرانی میل کرد. نوش جان.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما