طرط تعطیلی مدارس در شرایط عادی از زبان وزیر

[ad_1]

. . . . . پایید پروتکل‌ها نگه دارند. اعلام دارد در مناطقی که مشکلاتی وجود دارد تعطیل نیست، نه اینکه همه مدارس را لل نند.

به گزارش ایسنا، یوسف نوری در مراسم افتتاح طرح و برنامه انجمن اولیاء و مربیان، ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر و یاد شهدا، اظهار کرد: در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و روز تکریم مقام زن و خانواده قرار داریم، امید است بتوانیم به بیوبی در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: چهار چیز درباره انجمن اولیاء و مربیان وجود دارد، بهتر است از پیروزی انقلاب برمی گردد که افکار تشریفاتی بود و تنها قصد دارند که ما کشوری صاحب دموکراسی و در راه ترقی را بیان کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این نکته دوم که به پس از انقلاب برمی گردد گفت: امام مردم را توده نمیدانست که هرطور میخواهد آن را شکل دهد بلکه مردم را میدانست و انجمن اولیاء و مربیان نیز با همین زمینه و اندیشه شکل گرفت، هرچند بعدا. دچار سلیقه‌گرایی و الگوی نامناسبی شد. در دوران جنگ کمک مالی جمع می‌کردند، برای مدارس هم کمک مالی جمع‌آوری می‌شد و از روش‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد.

نوری ادامه داد: پس از جنگ، آموزشی آموزشی شاکم شد. آن طرح گامی رو به ولو بود و پیش رفت زا زمان سند تحول بنیادین . در نن تحول بنیادین، چهار رکن در فرآیند تربیت داریم که اولین خانواده است. در واقع در نن تحول بنیادین از خانواده ع ونوان مهم نقش یاد شده است.

. . . . .

. . . . . ما به تدوین الگوی مشارکت نیاز داریم. لازم است که خانواده در کنار مدرسه باشد وگرنه تضاد در آموزش پیدا می‌شود. . . . . .

نوری تاکید کرد که برای تهیه الگوی مشارکت باید از همین امروز شروع شود و از افراد متخصص دعوت کنید. لازم است از تمام اولیاء استفاده شود.

وی ضمن درخواست از انجمن اولیاء و مربیان برای ایجاد یک نظام انتخاباتی که بر اساس آن اولیاء، سازمان انجمن اولیاء و مربیان را هدایت کنند گفت: انجمن خیرین مدرسه ساز الگو و شاهد مثال خوبی است، آنها می توانند کار کنند و بینظیر باشند. نباید همه امور را دولتی کنیم.

وزیر و پرورش به موضوع بازگشایی و فعالیت حضوری مدارس اشاره کرد و گفت: در 36 کشور و 50 شهر، مدرسه خارج از کشور، هیچ کشوری مدرسهاش در ایام آموزش تعطیل نیست، اما رعایت پروتکلها الزامی است. گزارش‌های سازمان بهداشت جهانی موجود است و در نیامده است که آخرین مدرسه‌ای است که ی‌شل می‌شود و اولین جایی است که زاز می‌شود.

. . .. .

نوری افزود: حدود دو سال است که مدارس عموما تعطیل بوده اند و آثار زیانباری از آد آموزشی، هشیوهشی و تربیتی متوجه دانش آموزان می شوند. . . .. . کارورزهای وزارت بهداشت در این ایام لل نشدند، اما دانشجومعلمان تعطیل شدند. این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی بر سلامت اجتماعی، مدارس باز باشد.

مدارس مناطق مشکل‌دار شل می‌شوند

نوری تاکید کرد که ما نمی‌خواهیم هیچ دانش‌آموزی بیمار شود. پایید پروتکل‌ها نگه دارند. اعلام دارد در مناطقی که مشکلاتی وجود دارد تعطیل نیست، نه اینکه همه مدارس را لل نند. امروز جلسه‌های پیرامون افت تحصیلی و همچنین بچه‌هایی که به مدرسه نمی‌روند داشتیم و باید برنامه داشتیم ارار بگذاریم تا نصیب شود.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما