فرمانده میدانی کیست؟

[ad_1]

اولین اردو از پنج اردوی علیرضا زاکانی، شهردار تهران که برای رفع چالش های تهران آغاز می شود، یک اردوی اجتماعی است. علیرضا زاکانی در دوران تصدی شهرداری تهران به دنبال تغییر شهر است دیگر چالش های تهران؛ و با شستن پلیدی که پس از او قطعه شهر را کسل کرده است.

آسیب هایی مانند معتادان متجاهر و کودکان کار که چهره شهر را در جامعه تغییر می دهد تغییر می کند، ما به آنها و خانواده هایشان خدمت می کنیم به گونه ای که بتوانیم آنها را ایجاد کنیم و به جامعه بازگردانیم.» اما در این زمینه چه اتفاقی می افتد؟ ساختار اردوگاه اجتماعی چیست؟ بودجه برای آن چقدر است؟ هرچند اولین جلسه قرارگاه اجتماعی در تهران برگزار شد، دستور این قرارگاه با استانداری یا شهرداری؟

اعضای شورای شهر تهران از جزئیات این اردو اطلاع چندانی ندارند، برخی از اعضای شورای شهر می گویند به اندازه ای که شهردار در حیاط شهرداری توصیف کرد، از کمپ اطلاع دارند. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با حضور در شورای شهر تهران اعلام کرد که سپاه وارد منطقه خطرناک اجتماعی شده و در هفته بسیح هرندی را زیارت خواهد کرد. آیا با اقدامات اردوگاه احزاب اجتماعی همخوانی دارد؟

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران و از اعضای کمیته فرهنگی اجتماعی شهر که از نزدیکان زاکانی در شورا است، گفت: اما این موسسات در گذشته در این روستا فعالیت داشته و متولی هستند. اردوگاه شهید اسداللهی در هرندی متعلق به سپاه تهران است و مدت هاست فعالیت می کند.

سپاه در این چهار سال زحمت زیادی برای این خانه نکرده است. وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان تهران از زیرساخت‌های اجتماعی بی‌اطلاع هستند، گفت: طرح اولیه ارائه شده است. ما جلسات منظمی با معاون نماینده داریم و قرار است جزئیات بیشتر، برنامه های عملیاتی و پایان کار اعلام شود.

نادعلی درباره جایگاه شهرداری تهران در اردو و اینکه رئیس پایگاه اجتماعی با شهردار یا شهردار تهران چه جایگاهی دارد، توضیح می دهد: ریاست یک چیز است، تمرکز چیز دیگری است. ممکن است اینطور نباشد. البته کلماتی که استفاده می کنم سلیقه ای است و قانونی نیست. من معتقدم این مشکل برای شهرداری تهران است. این را به این دلیل می گویم که بزرگترین مجموعه در محدوده شهر شهرداری تایلند تهران است. امکانات آن منطقه به شهر و… و موضوع دیگر تنوع خدمات آن است. متاسفانه این محله ها شرایط چندان خوبی برای خدمات شهری ندارند. مخزن دو بار در روز تمیز می شود. اما یکدفعه همه زباله ها توسط معتاد و کمد از سطل بیرون ریخت. نادعلی به فلسفه برپایی کمپ های اجتماعی نیز اشاره می کند و می گوید: ماجرای اردوهای اجتماعی از آنجا ناشی می شود که معتقدیم یک شهرداری نمی تواند بار تمام آسیب ها را به دوش بکشد. گفته شده که شهرداری تکلیف نشود; اما اکنون می گوییم شهرداری باید درگیر شود. اما به تنهایی نمی تواند این بار را تحمل کند و دستگاه های دیگری نیز در این زمینه کار می کنند. همه دستگاه های دولتی یا سازمان های مردم نهاد، سازمان های مردم نهاد و سازمان های مردمی همگی دخیل هستند و در این مسیر وارد سهم اداری می شویم و قاعدتاً در حوزه شهری پرطرفدارترین سازمان مدیریت شهری است.

به گفته نادعلی، این پایگاه اجتماعی که قرار است زیر نظر شهرداری تهران فعالیت کند، تنها در هرندی فعالیت نخواهد کرد. پنج نکته کلیدی در تهران وجود دارد که به گفته مدیران شهری برای همه آزاردهنده است. مانند فرحزاد، خلازیر، اسلام آباد، خاک سفید و شوش و هرندی نیز مصدومیت های اخیر خود را دارند. به گفته معاون شهردار تهران: تعداد معتادان متجاهر در سال های اخیر نه تنها کاهش نیافته است. خیلی زیاد شده. در گذشته این آسیب ها را در مکان های خاصی مشاهده می کردیم. اما اکنون در بسیاری از نقاط شهر بالا آمده و این صحنه های دروغین در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد. نگاه شهردار تهران این است که باید نگاه انسان دوستانه به موضوع داشته باشیم و نمی خواهیم از کلماتی که در این موضوع خلاصه می شود استفاده کنیم و سعی می کنیم سازمان را در خط مشی خود لحاظ کنیم.

معاون شهردار تهران افزود: شاید نیاز به جمع آوری توصیه های سازمانی باشد. اما ما با طرح های اعتراضی خطرناک مخالفیم. یعنی ما تعداد زیادی از هموطنان را در یک مکان جمع می کنیم، خود این مجلس باعث می شود که رفتار ما به اندازه کافی درست نباشد و آنچه را که لازم است انجام ندهیم. ما مثلث سازمانی را در نظر گرفته ایم که یکی از آنها باید نهادها و سازوکارهایی باشد که باید با دستگاه ها و نهادهای دولتی و دارای تعهدات یا آرمان های اولیه مشورت کنیم. چون برخی از موسسات آب ندارند. اما آنها مشتاق و علاقه مند هستند و ورود به این صحنه را وظیفه خود می دانند.

توکلی زاده از نهادهایی می گوید که مشتاق ورود به مسائل تهدید اجتماعی هستند: نهادهای انقلابی. مانند سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد علوی که هیچ صلاحیت قانونی ندارد. اما به دلیل وظایف شرعی و شهروندانی که برای خود قائل هستند، سر کار آمدند و ما با آنها دیدار کردیم. ما با سازمان‌ها ملاقات کرده‌ایم، از سازمان‌های مسئول در این زمینه دعوت به همکاری کرده‌ایم و این اولین طرف است. جنبه اصلی که کارکردهای آن را می دانیم و خود را مسئول می دانیم، استفاده از همه اجزای شهرداری است. همانطور که در مورد واکسیناسیون، جایی که ممکن است شهردار به این ترتیب واکسینه نشده باشد. اما ما تمام تجهیزات را نیز به کار واکسیناسیون آورده ایم تا بار مردم را کم کنیم و همچنین در این زمینه سعی داریم به همه بخش های شهرداری در بلایای اجتماعی کمک کنیم. به عنوان مثال اگر سازمان ورزش ما می توانست حوزه کاری خود را گسترش دهد و نسبت به گذشته فعالیت بیشتری داشته باشد، به ما کمک می کرد که رشد این آسیب ها را کاهش دهیم و من از کلمه حذف استفاده نمی کنم، زیرا ما این کار را انجام می دهیم. وجود ندارد. نکاتی برای استفاده از دفع اما تلاش ما بر این است که مشکلات ساماندهی و مدیریت آن را کاهش دهیم تا هموطنان و همنوعان خود را با نگاه انسانی در مسیر پیشرفت قرار دهیم. وی گفت: راه بهبودی قبلا در گلخانه بود و اکنون می گوییم باید مراقب آن باشیم. در چرخه ای جدید بعدازظهر امروز در کمیته اجتماعی این طرح را با موضوع اردوی اجتماعی ارائه خواهیم داد.

محمد امین توکلی زاده، معاون شهردار تهران، ساعت ມີ ،،، ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ،،،،،،،،،، ມີ ມີ ມີ، ມີ ມີ، ມີ ،،،،،،،، ,,, ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ ມີ Te Te h Te hhh برای تخریب اجتماعی ایجاد شد و کار بین دستگاه ها تقسیم شد. برای استان تهران مسئولیت هایی در نظر گرفته شده و قرار بر این شده که این پایگاه در داخل استان خودش ایجاد شود و این اتفاق می افتد.

شهردار تهران هم در تهران همایش اجتماعی برگزار کرد و در آن جلسه تقسیم کار تهران مشخص شد. در این جلسه وظایف زیرساخت های اجتماعی تهران به وضوح به شهردار تهران واگذار شد و با عنایت، جلسه زیرساخت های اجتماعی تهران آغاز شد، دومین جلسه در شهرداری تهران برگزار شد. تهران.

وی با اشاره به اعضای این اردو گفت: اعضای کمپ های اجتماعی کشور شناخته شده و ساختاری قانونی و رسمی هستند. همین معادل در تهران تأسیس شد. نمایندگان ناجا، بهزیستی تهران، سپاه و بسیج، ستاد مبارزه با مواد مخدر، دادگستری تهران و… در قرارگاه اجتماعی تهران حضور دارند. همان اعضایی که به موجب قانون به مجلس نمایندگان کشور منصوب شده بودند، نمایندگان معادل و متناظر آنها در تهران نیز حضور داشتند.

توکلی درباره بودجه این مسئولیت می گوید: اعتبار هر کدام از اینها در هر بسته دیده می شود; اما وقتی یک کار جدید برنامه ریزی می شود، باید همان اعتبار داده شود. ما در تهران برنامه منسجمی داریم که به شورای شهر تهران ارائه می کنیم و با کمک و حمایت شورای شهر تهران می توانیم بودجه مورد نیاز را تصویب کنیم. معاون شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش سازمان های مردم نهاد در این اردو گفت: بدیهی است یکی از وظایف ما سازمان های مردم نهاد است و مشکلات اجتماعی بدون حمایت مردم حل نمی شود. «ما از NGOها، گروه‌های جهادی و خیریه‌هایی که وجود دارند کمک می‌خواهیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

توکلی زاده می گوید هنوز سهم شهرداری تهران از جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر مشخص نشده است. وی گفت: بیکاری شناسایی شده و در مراکز فشافویه، بهزیستی، ناجا و… خلأهایی وجود دارد که با رعایت ضوابط بهداشتی و … چقدر می توان این میزان را افزایش داد. در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی شهر تهران بر بازداشت معتادان تاکید شد، مواد مخدر آمار دقیقی از میزان مسئولیت شهرداری تهران داد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مواد مخدر انجام شده است. معتادان بگذارید معتادان در جمع بمانند که در آن از مرکز بستگان هم بازدید کردیم.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا تهران تحت مداوا قرار گرفته است، گفت: رفاه و کار از هم جدا شده است و نباید جای دیگری بنشیند. مسئولیت حسابرسی بر عهده بهزیستی است. کار را تقسیم می کنیم. هیچ کس نمی رود جای دیگری بنشیند. توکلی زاده گفت: سفر رئیس جمهور به هرندی را می توان در ادامه فعالیت های حزب سوسیالیست در تهران دانست.حضور رئیس جمهور در هرندی نشان از اهمیت توجه ایشان دارد. به هر حال، شورای اجتماعی از قبل وجود دارد. اما رئیس جمهور سابق ما برای این کار وقت نگرفت. اما در حال حاضر رئیس جمهور وقت داده است. یک شورای اجتماعی و تقسیم کار در سطوح ستادی، خط مشی و استراتژی ایجاد کنید، نظارت کنید و وارد میدان شوید تا ببینید در جلسات ستادی و سیاستگذاری در سطح مردم چگونه صحبت می کنیم. ..

وی در پاسخ به این سوال که 5 آذر بسیج در روستای هرندی مانور داد؟ آیا این تمرین همچنان به زمینه اجتماعی مرتبط است؟ یکی از نقاط قرمز ما منطقه هرندی است که با توجه به بحرانی که در آنجا وجود دارد پایگاه های مختلفی وجود دارد. وظیفه ما در کمپ این است که بتوانیم اینها را ترکیب کنیم. یعنی اگر خلأ هست که دستگاه دیگری باید کمک کند، از آن دستگاه بخواهیم برود و آن خلأ را پر کند و در جایی که موازی کاری و توان و بودجه از بین رفت، جلوی آن را بگیریم. این کار قرارگاهی است که فرماندهی میدان و سرپرستی آن را استاندار تهران بر عهده دارد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما