(فیلم) برخورد راننده کامیون با افسر پلیس

[ad_1]

معاون اجتماعی راهور حادثه تصادف راننده کامیون با راهور در محور ساوه – همدان را تشریح کرد.

سرهنگ عین الله جهانی درباره کلیپ منتشر شده در فضای مجازی درباره درگیری رئیس پلیس راهور و راننده کامیون در جاده ساوه گفت: دو ماه پیش این اتفاق افتاد. حدود دو ماه پیش حوالی ساعت 16 راننده کامیون بنز نارنجی رنگ در اتوبان ساوه – همدان به سمت تهران در حال تردد بود.

معاون اجتماعی پلیس راهور با بیان اینکه پلیس راه به دلیل تخلف راننده دستور توقف داده است، افزود: اما راننده توجهی نکرد.

او گفت: «افسری که به همکاران در ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش داد و همکار کامیون متوقف شد. افسر پلیس راهنمایی و رانندگی برای گزارش تخلف و اعمال قانون از راننده درخواست گواهینامه کرد اما باز هم توجهی به این افسر نکرد.

وی گفت: سپس خودروی گشت ما در محل حاضر شد و از راننده خواست مدارک را به پلیس تحویل دهد اما راننده نپذیرفت و افسر آن طرف برای نوشتن به سمت کامیون رفت. شماره ماشین.» در همین حین راننده کامیون حرکت کرد و سعی کرد سرباز را با خود ببرد.

آقای جهانی با اشاره به اینکه ماموران پلیس راه همچنان در پای کامیون ها به راهپیمایی ادامه می دهند و اعتراض می کنند، راننده کامیون را در حال حرکت نگه دارید در حالی که افسر دوم پای کامیون است راندن یک کامیون حدود 13 کیلومتر طول می کشد. همکار ما با او، سوال این است که اگر یکی از این افراد از روی پدال بیفتد چه اتفاقی می افتد؟

جانشین رئیس پلیس راهور پلیس راهور گفت: راننده کامیون مجبور به توقف 13 کیلومتری در جاده شد و دستگیر شد که پس از پیاده شدن از کامیون برای اولین بار با ضربه چاقو با جسم سخت به سر سرباز برخورد کرد. . ، بعداً همچنین مشخص شد که دوربین داستان داخل و مرتبط با کامیون بوده است و باید از دوربین پرسید که آیا زن و بچه های داخل کامیون را می شناسد، آیا قبل از رسیدن به کنار این کلمات را ذکر کرده است؟ از کامیون ها

افسران پلیس راهنمایی و رانندگی هشدار می دهند که با دیدن مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی و شکایت همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل سرکشی، نافرمانی از قانون، ضرب و شتم، ضرب و شتم، ضرب و شتم، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی را در اختیار مأموران پلیس قرار داده و تحت تعقیب قرار می دهند. دو ماه بعد در دادگاه از همکاران ما اجازه می گرفت که همکاران ما موافقت نکردند و او این کلیپ را پخش کرد در حالی که بینندگان این کلیپ از قبل و بعد ماجرا اطلاعی نداشتند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما