تمت مسکن در محله علی پروین و دیگر ستاره‌های فوتبال

[ad_1]

.رارو– فوتبالیست‌های مشهوری که بچه بنوب شهر تهران هستند. . . . . . گزارش اخیر بانک‌مرکزی درباره تحولات بازار مسکن تهران مشخص می‌کند قیمت خانه در این بخش نسبت به سایر نقاط پایتخت کمتر است. . . . . .

یک | تمت مسکن در منطقه ۱۲ تهران به‌طور متوسط ​​متری ۲۰ میلیون تومان است. یعنی یک خانه در این محدوده دو صد میلیون تومان ارزش دارد و، واحد 50 متری را به‌طور میانگین یک میلیون تومان خرید و فروش می‌کند. منطقه‌ای که امثال یلی پروین در آن بهدنیا آمده اند. یلی پروین بچه محله بازار تهران است و مثل مهدی مناجانی و اصغر شرفی در همین منطقه مرکزی شهر متولد شده است. آپارتمان ۱۲۵ متری حوالی بازار با قیمت دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. س لال از زمان ساخت این واحد می‌گذرد و باوجود اینکه طبقه دوم قرار گرفته است، آسانسور ندارد.

دو | منطقه یک تهران گرانترین نقطه شهر در بازار مسکن تهران است. متری ۷۰.۲ میلیون تومان است. یور ارزش ارزش تارتمان ۱۰۰ متری در این محدوده شهر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. یکی از مشهورترین فوتبالیست‌هایی که در این نقطه تهران هستند می‌شود، کن کلانی ازیک دهه ۴۰ و ۵۰ پرسپولیس است. الان در سایت‌های خرید و فروش مسکن یک واحد ۱۲۰ متری را با عمر بنا ۱۵ لال حوالی میدان تجریش میلیون و ۴۰ میلیون تومان آگهی. متری ۶۷ میلیون تومان.

سه | تمت مسکن در ۱۸ متری منطقه ۱۵.۶ میلیون تومان تهران است. رقمی که به ارزان‌ترین منطقه شهر می‌شود. . . . . . .این ترتیب خانه‌هایی یا این متراژ به‌طور متوسط ​​باید ۹۳۶ تا یک میلیارد و ۹۲ میلیون تومان ارزش داشته باشد. در یکی از سایت‌های خرید و روش آنلاین آپارتمان ۷۰ متری را در یافت‌آباد یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان آگهی کرده‌اند. اینی متری ۱۵.۲ میلیون تومان است. آپارتمانی که ۹ سال پیش ساخته شده و به سانسور و انباری مجهز است. کمال کامیابی نیا فعالیت فعلی پرسپولیس و تیم ملی اهل همین محله است. منطقه ۱۶ تهران محله‌هایی مثل نازی‌آباد را در خود جای داده است. در این منطقه ارزش مسکن متری ۱۸.۷ میلیون تومان است و امثال امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در آن بهدنیا آمده اند. آپارتمان ۶۰ متری که یکی از متراژهای محبوب تهرانی‌ها است باید در این حدود یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان قیمت داشته باشد. الان واحد ۶۳ متری در نازی‌آباد یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان آگهی شده است که عمر بنا آن ۱۰ سال است و دو اتاق خواب دارد.

|ار | تمت مسکن در منطقه ۱۷ متری ۱۷.۸ میلیون تومان تهران است. خرید یک خانه در این بخش از یک شهر یک میلیون میلیون و ۷۸۰ میلیون تومان نیاز دارد و خانه‌های ۵۰ متری را به‌طور متوسط ​​۸۹۰ میلیون تومان خریداری کنید. واحد 51 متری در محله فلاح تهران که حرادران محمدی یعنی میلاد و مهرداد در این منطقه شهر بزرگ شده، ۸۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. یک اتاق خواب دارد و پارکینگ، اما بدون آسانسور و انباری فروخته می‌شود و حدود ۱۰ لال از انسان ساخت آن می‌گذرد. منطقه ۱۷ یکی از مناطق جنوبی تهران است و رضا شاهرودی ما در همین بخش شهر بهدنیا آمده.

جنج | تمت مسکن در مناطق ۹ و ۱۰ اختلاف زیادی هم ندارد. یاانه‌های این دو منطقه را به‌ترتیب متری ۲۳.۶ میلیون تومان و ۲۲. نیما نکیسا و ناصر حجازی دروازه‌بان‌های دو نسل متفاوت تیم‌ملی به‌ترتیب در مناطق ۹ و ۱۰ ایران به‌دنیا آمده‌اند. الآن یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید به‌طور متوسط ​​در منطقه ۹ حدود دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان قیمت داشته باشید. . . . . . واحد، نوساز و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است. در منطقه، و خیابان مالک اشتر واحد نوساز دیگری به‌چشم می‌خورد که برای خرید آن دو میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه کرد.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما