قهاهان قهرمان لیگ رایکن میکند؟ :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1810969 |
27 14من 1400 ساعت 21:03 |
2,477 |ازدید |

0
دیدگاه

در مسابقه نفسگیر استقلال و پرسپولیس

ایگ برتر در پایان هفته هفدهم استقلال را در صدر می بیند و پرسپولیس را نزدیکترین بهم ص دد جدول ، قر غیا قا قا قا

به گزارش “ورزش سه”، استقلال با فرهاد مجیدی بهترین شروع تاریخ خود را در لیگ امسال رقم زده است، آنها با 12 برد و کسب پنج تساوی با 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و پشت سر خود پرسپولیس را می بینند. قهرمان پنج دوره لیگ برتر ایران در حالی با 38 امتیاز و سه امتیار کمتر از استقلال در رده دوم قرار گرفته است که تا اینجای لیگ با 11 برد، پنج تساوی و تنها یک شکست برابر آلومینویوم اراک به دنبال دبل هت تریک است.

نگاهی به امتیازهای دو تیم تا پایان هفته هفدهم در چند سال گذشته نشان می دهد، استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی روزهای سختی در انتظار دارد و فرهاد و تیمش باید برای رسیدن به بهترین جام باید برابر با پرسپولیس های تاریخ بجنگند.

* لیگ شانزدهم ؛ فصل 96-95
قرمزها که تا پایان هفته هفدهم 38 فصل کسب کرده بودند، در پایان با 66 امتیاز قهرمان ایران شدند. هر دو م در پنج هفته آرد، یک تساوی و یک شکست را کسب رردند تا پرسپولیس که در هفته هفدهم ام قا 9 9a 9 9a 9 9a 9

* لیگ هفدهم ؛ فصل 97-96
پرسپولیس با 40 امتیاز در پایان هفته هفدهم 14 امتیاز از استقلال 26 امتیازی پیش بود، آنها که فاصله بسیار زیادی را با حریف خود کرده بودند، در پایان فصل با 64 امتیاز قهرمان شدند و استقلال با 54 امتیاز بعد از ذوب آهن 55 امتیازی شدند. به مقام سوم مسابقات رسید. در آن سال پرسپولیس در پنج بازی آخر دو برد، دو شکست و یک تساوی کسب کردو استقلال با چهار برد و یک تساوی اختلاف را تنها به 10 امتیاز امتیاز داد. های بادی برای پیروزی بیشتر نداشتند.

* لیگ هجدهم ؛ فصل 98-97
داستان این سال کمی فرق می کرد، سرخ پوشان در این سال در پایان هفته هفدهم 34 امتیاز کسب کرده بودند و آبی ها با 31 امتیاز به دنبال آنها بودند، رقابت دو تیم در پایان فصل با عنوان قهرمانی پرسپولیس با 61 امتیاز و سومی استقلال. با 57 امتیاز به پایان رسید آن سال سپاهان با 58 امتیاز دوم شد. نتایج سرخ پوشان در پنج هفته آخر رقابت ها 4ا 4 یاوی و یک درد می دهد تکلیف قهرمان استقلال در سال در نن جازی موفق شد به سه برد و یک یاوی و یک شکست تا بازهم پشت تیم برانکو بماند.

* لیگ نوزدهم ؛ فصل 99-98
پرسپولیس 37 امتیازی در پایان هفته هفدهم 8 امتیاز از استقلال پیش بود و خوب استراماچونی در استقلال نیم فصل اول در پایان قافیه را به تیم گل محمدی باخت تا سرخپوشان با 67 امتیاز و فاصله ای 12 امتیازی از استقلال نایب قهرمان که تنها 55 امتیاز کسب کرده بود، کوکر قهرمانی را رقم بزنند.دو برد، دو یاوی و یک شکست تیم یحیی در پنج بازی آخر فصل یا یگا وا ور نا

* لیگ بیستم ؛ فصل 1400-99
یسرسپولیس با 34 امتیاز در برابر استقلال 30 امتیازی هفته هفدهم را به پایان برد. نها در پایان فصل با 67 امتیاز به عنوان قهرمانی رسیدند و بعد از استقلال از هاان 65 تیمتیازی 56a 56 بار برد و یک یاوی تیم یحیی در برابر چهار رر و یک شکست مم مجیدی و رقابت، و نفس گیر سپاهان و پرسپولیس

* لیگ بیست و یکم ؛ فصل 1401-1400
استقلال در پایان هفته هفدهم به امتیاز 41 رسیده است. . . .. . آنها تنها در لیگ هفدهم با 40 امتیاز آماری بهتر از این مسابقات و در لیگ شانزدهم نیز با 38 امتیاز در لیگ بیست ویکم در پایان هفته هفدهم برابر بودند. که خم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.

* مسابقات امسال لیگ ایران مانند سالهای بین دو تیم لالیگای اسپانیا، بارسلون و رئال مادرید و یا بوندس لیگای آلمان بین بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند به یک رقابت نفس گیر دو تیم تبدیل می شود و سپاهان باشگاه آتلتیکو مادرید و بایرلورکوزن می توانند نقش مهمی در این بازی داشته باشند. رقابت نفس گیر و تاریخی بازی کند.آنها با اختلاف 9 امتیازی از صدر جدول فاصله گرفته اند و همیشه گوشه چشمی به مقام قهرمانی دارند، می توانند با کشیدن ترمز یکی از این دو تیم در دیدارهای رودرو نقش مهمی در معرفی قهرمان لیگ امسال داشته باشند. باشند .

ستقمال برای رسیدن به مرمانی باید باید حرف های تیمش به 13ر 13 دیدار باقی مانده باشد.

این لیگ که هر دو تیم را از رقابت های آسیایی خارج می کند با رقابت های داخلی می بیند، شاید در هفته پایانی و در هفته های آخر قهرمانی معرفی شود تا یکی از ماندگارترین رقابت های باشگاهی بین دو تیم باشد.

محمدرضا تقی خانی

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما