بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

[ad_1]

-رارو- درام‌های کره‌ای معمولاً ترکیبی از ژانرهای مختلف هستند و این یکی از جذابیت‌های آن‌هاست. در خیلی از سریال‌های کره‌ای آمیزه‌ای از مضامین مختلف از عاشقانه و ماورایی گرفته شده تا اکشن و معمایی را می‌شود دید.

به گزارش فرارو . . . . .

۱. شهر بی‌رحم

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

داستان این سریال درباره زنی است که به کمک یک کارآگاه به یکی از باندهای تجارت مواد مخدر در می‌کند. . . . . .

آن رسال با فیلمبرداری خاص و حال و هوای تاریک و رازآمیزی که دارد را به قمق دنیای تبهکاران می‌برد. او گفت،

سریال یازی‌های (بخصوص بازی یونگ کیونگ هو) قوی و جذاب هستند. عامه و چندلایه‌اند و چندین قسمت از صحنه‌های اکشن و مهیج هستند.

۲. Beautifulروس زیبای من (My Beautiful Bride)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

داستان سریال دربارۀ مردی است که به دنبال ردّی از نامزد ناپدید می‌شود. اما اوضاع پیچیده‌تر می‌شود که او میفهمد این ماجرا به دنیایی از راز و رمزهای تبهکاران مربوط می‌شود. دنیایی که در ن به هیچ کس نمی‌شود اعتماد کرد.

این سریال یک ماجرای واقعی است. . . . . . داستان زوج جوان لفی لایه‌های متعددی دارد که این سریال یکی از ن نو مواردی است که مضمون عاشقانه را به شکلی جذاب با مضامین اکشن و جنایی ترکیب کرده است.

۳. واحد ۳۸ پلیس (Police Unit 38)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

یک سریال دربار یک کارمند دولتی و تبهکار است که همدست می‌شوند تا فراری‌های مالیاتی را شناسایی کنند و از آن‌ها بگذرند.

“واحد ۳۸ پلیس” یکی از خوش‌ساخت‌ترین نمونه‌های ژانر ننی در سریال کره‌ای است. سریال طراحی هیجان انگیز واقعاً بالاست و نقشه‌هایی که گروهی برای کلاهبرداری می‌کنند جذاب و تماشایی هستند. ودم واقعا دوست دارم ببیند این آدمها تا کجا حاضرند برای عملی شدن نقشه هایشان پیش وروند.

یای فرعی سریال کشش نن را بیشتر هم کرده و باعث شده است که سریال به صورت قسمت‌هایی با داستان‌های کاملاً تخصصی درنیا باشد. . . . . .

۴. نوادگان خورشید

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

یای اصلی این سریال ک کاپیتان نیرو‌های ویژه و یک پزشک نند که دلباختگی سازمان می‌شوند و ارتباطشان با حوادثی مثل فجایع طبیعی و آشوب‌های یک است.

«نسل خورشید» به معنای واقعی کلمه شگفت انگیز است! در سریال با بودجه‌های کلان ساخته شده و فیلمبرداری و جلوه‌های ویژۀ نن فوق‌العاده و خیره‌کننده هستند. جونگ جون کی (Song Joong Ki) و سونگ هایه (و (Song Hye Kyo) هم نقش‌آفرینی درخشانی داشته‌اند. پخش این سریال در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و مثل بمب صدا کرد.

داستان مرمانان در دل فجایعی که پشت سر هم اتفاق می‌افتد زندگی می‌کنند و به خاطر صحنه‌های اکشن خیلی زیادی در سریال وجود دا. اما این فجایع در حن حال برای این قهرمانان فرصت، ورزیدن و شناخت متقابل هستم.

. . . . .

۵. زمان بین سگ و گرگ

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

داستان سریال دربارۀ مردی است که به یک شبکۀ یاری تایلندی که مسئول مرگ مادرش است نفوذ می‌کند. چیزی که او نمی‌داند این است که زنی که دوستش دارد در واقع دختر رئیس این گروه است.

گرگ و میش »در ایجاد فضای تعلیق و هیجان بسیار موفق است و داستان منسجم و پرکششی دارد. مجموعه داستان با ریتمی مناسب ذره به ذره روی هم قرار می‌گیرند و هر چقدر که سریال می‌رویم گیرایی بیشتر می‌شود.

سریال ا جون یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های لی وو گی (Lee Joon Gi) را در خودش دارد. شخصیت او در این سریال جنبه‌های بسیار متفاوتی دارد که از پس نشان دادن همۀ آن‌ها برآمده است.

۶. دو دو (دو هفته)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

داستان سریال «دو هفته» دربارۀ مردی است که به اشتباه می‌افتد و ثابت می‌کند که بی‌گناهی و نجات دخترش که به هفته‌ها مبتلا می‌شود تنها است.

سریال یک ماجراجویی جذاب و دیدنی است و زمان کمی که سریال مرمان برای انجام وظایفش دارد، وان و گیرایی داستان را ر ر. لی جون گی در این رسال م نقش اصلی را دارد و در اینجا هم آمده است . . . . .

۷. لرادهنده (شفا دهنده)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

این سریال داستان زن گزارشگری به اسم چایه یانگ شین است که با یک شفادهنده مرموز و تبکار می‌شود ارتباط برقرار می‌کند. . . . . .

سریال «هادهنده» تقریباً به هر ژانر و مضمونی که فکرش را می کند ناخنک زده است: اکشن، درام، معما و. شیوۀ توسعه داستان خیلی دیدنی است و معماهای زیادی هست که ننده را به دنبال دنبال می‌کشند. بروه بازیگران هم درجه یک و بی نقص هستند. مینوص زوج اصلی سریال یعنی پارک مین یانگ (Park Min Young) جی چانگ ووک (Ji Chang Wook)

۸. (نال (سیگنال)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

داستان این سریال دربارۀ دو کارآگاه در زمان حال است که با استفاده از یک رادیوی قدیمی اما آن‌ها کم متوجه می‌شوند که این بازی برای زمان می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

سیگ نال از نرسال‌هایی است که یک داستان درخشان و پیچیده و بازی‌ها، و نیرومندش شما را جذب می‌کند. شیوۀ خاص تدوین و موسیقی زیبای سریال عواطف شما را با داستان درگیر می‌کند ز

در سریال واقعا سطح سریال‌های جنایی کره‌ای را یک پله بالاتر برد. کم کلیات چندلایۀ داستان و هم جزئیات دقیق و ظریف نن خیلی خوب از رار درآمده‌اند «سیگنال

۹. هارچی شهر (شکارچی شهر)

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

سریال داستان مردی را روایت می‌کند که نفوذ به دم و دستگاه دولتی دارد، به دنبال انتقام گرفتن از سیاستمداران فاسدی است که م

شکارچی شهر »بحث‌برانگیزترین سریال کره‌ای سال ۲۰۱۱ دود. سریال مضمون ترکیبی از اکشن و انتقام و عشق است. بخصوص خط داستانی انتقام در این سریال با ریتمی مناسب و با روایتی بی نقص به پیش می‌رود و سریال هیجانی را از اول ا ر حفظ می‌کند. رابطۀ پیچیدۀ لی مین هو (لی مین هو) و کارک مین یانگ (پارک مین یانگ) هم یکی از جاذبه‌های فرعی داستان است.

۱۰. ماسک عروس

بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای

این سریال حماسی داستان مردی نقابدار است که رای آزادی کره‌ای‌ها در جریان این کشور توسط پاپنی‌ها در دهۀ ۱۹۳۰ مبارزه با من است.

یا این یکی از بهترین سریال‌های اکشن کره‌ای است. سهریالی با یک مرمان مرموز و ناشناس و داستانی بی‌نقص، گیرا و سرشار از هیجان و حماسه. سریال پر از صحنه‌های اکشن است و واقعاً صحفه‌ی دیگر و بیهوده‌ای در جن وجود ندارد.

وو وون (جو وون) زیازی درخشانی از خودش ارائه کرده و رابطۀ، و نفرتی بی نن او و پارک کی وونگ (Park Ki Woong) «ماسک عروس» به توتاه‌ترین بیان سریالی نفس‌گیر و استثنایی است و هیچ کس نباید تماشای نن را از دست بدهد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما