لوله گازی 8 اینچ با ضخامت 5 میلیمتر سپاهان

طول هر شاخه لوله سیاه درزدار ۶ متر می باشد که حداقل وزن آنها بین ۷٫۳ تا ۱۵۲ کیلو گرم  میباشد. و کاملترین تجهیزات لوله های شبکه نفت و گاز تحت استاندارد API ازقطر  الی  اینچ به صنایع نفت و گاز عرضه نماید. بنام حضرت دوست بورس لوله های هیدرولیک، فشارقوی، فارسونگاه، صنعتی، فولادی و میلیمتری همچنین یکی ازتهیه خرید لوله مانیسمان از سایت پایپ بازار و توزیع کنندگان اصلی انواع و اقسام لوله های اینچ… گازرسانی هورخش با مدیریت مهدی راد شرکت ملی گاز استان تهران واحد صنایع
مجری گازرسانی صنعتی و مسکونی و تجاری
گازرسانی به اماکن صنعتی و اخذ کنتور 2 پوندی (G100) و 30 پوندی
و نصب ایستگاه تقلیل فشار و خطوط لوله 60 پوندی
گازرسانی به اماکن تجاری و اخذ ک…

لوله درزدار بدون تست دارای تست نبوده و فقط به عنوان یک استوانه ۶ متری جهت کاربرد در گوشه و کنار ساختمان و داربست و امثال آن کاربرد دارند. بله، کارشناسان فروش این مجموعه، به‌روزترین لیست قیمت لوله API را در جداول موجود در سایت بارگذاری کرده و خریداران را از آخرین نرخ این محصول مطلع می‌کنند. برای تولید، ورق‌های فولادی با گذشتن از یک سری غلتک‌ها به شکل استوانه و لوله با درزی حلزونی یا اسپیرال در خواهند آمد. در این روش ساخت برخلاف لوله درزدار درز مستقیم که قطر لوله بستگی به پهنای ورق دارد، اندازه قطر لوله با تغییر زاویه تغذیه اولیه ورق فولادی تغییر خواهد نمود. به همین خاطر در روش تولید لوله فولادی اسپیرال، لوله‌ها با قطرهای مختلف را می‌توان با هزینه ساخت کمتری به تولید رساند.

لوله API سپنتا

همانطور که گفته شد در برای تکمیل خطوط انتقال گاز در مصارف خانگی، نیازمندی اتصالاتی هستیم که تحمل شرایط موجود را داشته باشد. لوله گازی توکار یکی از انواع این محصول می باشد که در اندازه ها و انواع گوناگون به فروش می رسد و در درون دیوار یا زمین برای انتقال گاز نصب و استفاده می شود. به طور معمول از انواع لوله های فولادی بدون درز برای انتقال گاز به صورت توکار استفاده می گردد زیرا باید استحکام بالاتری داشته باشد. لوله مانیسمان یا بدون درز گازی، هیچ درزی و جای جوش کاری بر روی بدنه خود ندارد و به همین دلیل از انواع درزدار قیمت فروش بیشتری دارد. سایت پایپ کالا وابسته به مجموعه فروشگاههای بازرگانی طاهری نژاد ( فولادین) در اردیبهشت ماه سال 1393 راه اندازی گردید . هدف از ایجاد سایت , اطلاع رسانی صادقانه در خصوص قیمت های فروش محصولات و ارائه اطلاعات کاملی از محصولات بوده است تا مصرف کنندگان نهایی حق انتخاب داشته باشند.

  • شرکت لوله گاز سپاهان در سال ۱۳۵۲ توسط گروهی از صنعتگران کار آزموده با بیش از ۲۰ سال تجربه قبلی تاسیس شد.
  • لوله Api سپاهان با ویژگی ظاهری، طول ۶ متری و حک نوشته ای در سراسر لوله که مشخصات تولیدی، سایز و لفظ Api 5L  تولید می شود.
  • • لوله api دارای کاربردهای بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لوله گاز ۶ متری شاخه ای هم اکنون با فروشگاه تماس حاصل نمایید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موجودی و قیمت ها با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

از لوله های api، اخیرا در گازکشی منازل و صنایع به صورت توکار استفاده می شود و یکی از برندهای مطرح تولیدکننده این محصول پرکاربرد در کشور، سپاهان، است. این محصول با استفاده از ورق ای پی ای به صورت درزدار تولید می شود و پس از برش در شاخه های 6 متری، بسته بندی و در بازار عرضه می شود. لوله های api از کاربردی ترین مقاطع فولادی شناخته می شوند که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. همانطور که مطالعه نیز کردید، قیمت لوله api بر اساس فاکتورهای مختلفی نیز متغیر می باشد.

مشخصات فنی لوله گاز سپاهان

لوله گازی سپاهان برند بسیار مرغوب و با کیفیتی است که با قبول شدن در تست ها و آزمایشات بسیار توانسته تاییدیه اداره گاز ایران را دریافت نماید. این لوله های گازی در دو نوع تو کار ای پی آی api 5l و روکار (جوشی درزدار سبک) تولید می گردند. موسس نفت آمریکا (American petroleum institute) را به اختصار API می‌ گویند. در ساخت و ساز ساختمانی یکی از مهم‌ ترین و ارزشمند ترین تاسیسات، لوله کشی می‌ باشد. بر همین اساس برند های مختلف شروع به تولید انبوه این محصولات کرده‌ اند.

قیمت تمامی این محصولات در صفحه لیست قیمت لوله و اتصالات موجود می باشد. سایت پایپ کالا وابسته به مجموعه فروشگاه‌های بازرگانی طاهری‌نژاد (فولادین) در اردیبهشت ماه سال 1393 راه اندازی گردید. فروشگاه اینترنتی پایپ کالا فعالیت خود را با فروش لوله فلزی، اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، لوازم آتش نشانی و سایر آهن آلات صنعتی و ساختمانی شروع کرده است.

طبق API PSL 2 لوله ها را از سایز 4 اینچ تا 80 اینچ تولید می کنند در صورتی که طبق API PSL 1 تولید لوله از سایز ½ اینچ شروع می شود. برای رفع و تعمیر نقص های احتمالی در لوله درزدار تست گاز PSL1 معمولا از فلز فیلر استفاده می شود. آهن پرتال، مجموعه‌ای تخصصی در زمینه تهیه و عرضه انواع و اقسام آهن آلات است. این فروشگاه تنوع فوق‌العاده‌ای از انواع تجهیزات فلزی نظیر لوله و اتصالات گازی ارائه کرده است.

لوله گازی api سپاهان، لوله ای از جنس فولاد است که جهت انتقال گاز در خطوط گاز رسانی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله api درزدار لوله ای است که از ورق api با درز جوش ساخته می شود، یعنی در سراسر لوله یک درز جوش ملاحظه می کنید. لوله گاز سپاهان api از ورق خاص api ساخته شده که در شرکت نورد و لوله گاز سپاهان تولید می شود.

لوله گازی ارزان قیمت مرکز ما که برای لوله کشی در منازل به کار می رود به خوبی کیفیت گاز را حفظ می‌کند. این به معنی این است که گاز به صورت مستقیم و بدون جلوگیری از دستگاه‌های مصرف کننده منتقل می‌شود و عملکرد آنها را بهبود می‌بخشد و به خوبی انرژی را منتقل می کند. این به معنی این است که از انرژی گاز بهره‌برداری بهینه ‌تر می‌ شود و هزینه‌های انرژی را کاهش می ‌دهد. از دیگر مشخصات لوله‌های مانیسمان، ضخامت و یا در اصطلاح فنی، رده آن است.

توجه داشته باشید که این محصول با توجه به اینکه دارای نمونه های متفاوتی است به منظور های متفاوت مورد خرید و فروش واقع می گردد. را مد نظر قرار داده و سپس با فروشندگان این محصول تماس بگیرد تا ثبت سفارش را انجام دهد. لوله مانیسمان به صورت شاخه های ۶ متری و ۱۲ متری تولید شده و به فروش می ­رسند.

لوله و اتصالات ایزی پایپ یکی از نمونه محصولات بسیار با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه می باشد که دارای تنوع است. همانطور که در این مطلب ذکر شد، لوله مانیسمان بخاطر ساختار، مواد اولیه بکار رفته و نوع ساخت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در موارد مصرف ذکر شده است که در ایران توسط دو شرکت ساخته شده و اکثر آن وارداتی است که می توان آن را خریداری نمود. وب سایت های زیادی در زمینه تامین اقلام تاسیساتی از قبیل لوله و اتصالات در چند سال اخیر راه اندازی شده اند. بازار اتصال نیز به عنوان یکی از فعال ترین ها در بازار لوله اتصالات تهران سعی بر این داشته با رعایت اصول مشتری مداری، رضایت مشتریان را جلب نماید.

پس از تایید واریز وجه توسط کارشناسان آریا، سفارشات مشتری آماده شده و برای مشتری ارسال می گردد. انواع لوله، اتصالات و شیرآلات در فروشگاه بازار اتصال به فروش می رسد. با کیفیت ترین محصولات موجود در یازار را می توانید با قیمتی مناسب از فروشگاه بازار اتصال تهیه کنید. لوله مانیسمان و لوله گاز سپاهان API از لحاظ ساخت با هم متفاوت می‌ باشند. یکی از تفاوت‌ های این دو لوله این است که در فرآیند ساخت لوله مانیسمان هیچ گونه درز جوشی وجود ندارد.

و به تبع آن نام سپاهان در VENDOR LIST(تأمین کنندگان) وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ثبت گردیده است. لبه انتهای لوله های PSL 1 به صورت تخت، رزوه ای و پخ شده (کونیک شده)  و PSL 2 تنها به شکل تخت می باشد. قرار میگیرند که بعد از اجرا در ساختمان از لحاظ مقاومت و نشت هیچگونه ایرادی نداشته باشند.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما