–مبا – سیدجلال ; رقابتی به قدمت یک قرن!

[ad_1]

خبر خبر: 1809101/4

امان: 16:47
1400/11/17

:ازید: 5,390

جنگ بزرگ کاپیتان‌ها برای سوپرکاپ

یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های زیازی سوپرکاپ می‌تواند دو بازیکن باتجربه دو تیم فولاد و پرسپولیس باشد.

به گزارش “ورزش سه” سپرسپولیس و فولاد فردا در دیدار سوپرکاپ قهرمان این فصل از این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد. واد نکونام و گ لل محمدی مطمئنا در این بازی روی تجربه بالای دو بازیکن ویژه خود حساب کاز کرده‌اند. حسیدجلال نحسی و لوسیانو پریرا به‌عنوان کاپیتان‌های دو تیم امیدوارند در پایان این جدال تیم‌شان را هدف بزرگی قرار دادند.

حسیدجلال حسینی 40a 40 سال ن لوسیانو پریرا نیز 38A 38 سال مسن‌ترین بازیکنان این دیدار نیز می‌شوند که از این جهت بازیکنان می‌شوند. پاپیتان پرسپولیس که یکی از بسابقه‌ترین ملی‌پوشان حاضر در این جدال است، در دوره‌های بسیار زیادی از جواد نکونام که اکنون فوا را هدایت می‌کند. سیدجلال حسینی که پرافتخارترین بازیکن حاضر در لیگ ایران نیز خواهد بود در این بازی فرصت خواهد داشت تا در تصویری که یحیی گل محمدی از وی در ترکیب اصلی سود ببرد، برای دستیابی به جامی دیگر برای سرخپوشان تلاش کند.

لوسیانو پریرا بهعنوان یکی از برترین گلزنان لیگ ایران نیز که تجربه بازی در سپاهان و نفت آبادان و گسترش فولاد را در کارنامه دارد، شاید تعداد گلهای خود در تاریخ فوتبال ایران را در پایان این فصل سه رقمی کند. او که در این فصل نیز موفق به گشودن دروازه پرسپولیس در لیگ برتر شد، جمع گلهای زده خود به پرسپولیس را به پنج گله رساند تا از این جهت خطرناکترین مهره در ترکیب تیم جواد نکونام مقابل پرسپولیس باشد.

باید در نهایت جدال دو تن از باسابقه ترین و مسن ترین بازیکنان حاضر در جدال که موفقیت هر کدام از آنها نیز در تقابلی احتمالاً رو در برابر برابر این شکل خواهد گرفت، با کامیابی کدامیک همراه خواهد شد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما