به‌روزرسانی‌های زنده: پروازهای زمین‌گیری شده و قطع برق به دلیل برف و یخ در سراسر ایالات متحده

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
طوفان که از تگزاس تا نیویورک امتداد داشت، برف سنگین و باران یخ‌زده را در بخش وسیعی از کشور آورد و هزاران پرواز را متوقف کرد و برق را در چندین ایالت قطع کرد.اعتباراعتبار …برایان کایزر برای نیویورک تایمز

هزاران آمریکایی روز پنجشنبه به دلیل طوفان زمستانی که از شمال تگزاس به شمال نیویورک رسید، در فرودگاه‌ها سرگردان ماندند و در خانه‌های خود می‌لرزیدند و باران یخ‌زده و بیش از یک فوت برف را در بخش وسیعی از کشور به ارمغان آورد.

به گفته وب‌سایت ردیابی FlightAware، بیش از 5000 پرواز لغو شده‌اند – بدترین روز برای لغو از آوریل 2020، در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا – و صدها پرواز دیگر تا اوایل بعدازظهر به تعویق افتادند. دالاس به ویژه آسیب جدی دید، به طوری که 65 درصد از پروازهای خروجی در بزرگترین فرودگاه آن متوقف شد تا زمانی که یک باند در حوالی وقت ناهار بازگشایی شود.

در یک روز، اداره هوانوردی فدرال 45000 پرواز را انجام می دهد، به این معنی که لغو و تأخیر در روز پنجشنبه بیش از 10 درصد از ترافیک هوایی در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد.

بارش گسترده، برف سنگین و باران یخبندان از جنوب غربی ایالات متحده به نیوانگلند در روز پنجشنبه و تا جمعه پیش بینی شد. سرویس ملی هواشناسی اعلام کرد، در حالی که بخش هایی از جنوب می تواند شاهد سیل ناگهانی و گردباد باشد. دولت گرگ ابوت از تگزاس آن را “یکی از مهم ترین رویدادهای یخی که حداقل در چندین دهه در ایالت تگزاس داشته ایم” نامید.

به گفته PowerOutage.us، وب‌سایتی که داده‌های شرکت‌های برق را جمع‌آوری می‌کند، تا ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی، نزدیک به 130000 مشتری در تنسی، بیش از 45000 مشتری در تگزاس و بیش از 20000 در آرکانزاس برق خود را از دست داده‌اند.

در شمال تگزاس، دو تا چهار اینچ برف و برف در روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود که انباشته‌های خفیفی از یخ وجود دارد. مقامات محلی از رانندگان خواستند برای دور ماندن از جاده‌ها در دالاس، و مناطق مدرسه دالاس و فورت ورث، از جمله بزرگ‌ترین مدارس در ایالت، برای بقیه هفته بسته بودند.

طوفان تقریباً یک سال پس از یخبندان یک هفته ای که منجر به کشته شدن بیش از 200 نفر و قطعی گسترده برق شد، وارد تگزاس شد. فرماندار ابوت روز پنجشنبه به 29 میلیون ساکن این ایالت اطمینان داد که انتظار می رود شبکه برق پابرجا بماند.

وی گفت: شبکه برق بسیار خوب عمل می کند. “در حال حاضر نیروی زیادی در دسترس است، و همچنین نیروی زیادی برای باقیمانده امروز و اوایل فردا انتظار می رود.”

مقامات روستایی جنوب شرقی کانزاس گزارش دادند که چندین تصادف در جاده ها و بزرگراه های پوشیده از برف و یخ سیاه رخ داده است. در آرکانزاس، سرویس هواشناسی گفت که شرایط ممکن است باعث قطع برق شود و سفر را “بسیار خطرناک یا غیرممکن” کند.

دورتر از شرق، بخش‌هایی از غرب تنسی و کنتاکی در معرض هشدار طوفان یخ بود. در ممفیس، یخ‌های ناشی از باران‌های یخ‌بندان مداوم در روز پنج‌شنبه شروع به تجمع کردند که منجر به تصادفات رانندگی، سقوط درختان و قطع برق شد.

تام سالم، هواشناس سرویس ملی هواشناسی گفت: «بخش غیرمعمول مقدار آن است. “معمولا طوفان ها حرکت می کنند، اما این طوفان به نوعی بر سر ما نشسته است.”

در ایلینوی، بخشی از بین ایالتی 57 بود برای چندین ساعت مسدود شده است روز پنج‌شنبه پس از ضربه زدن به چندین تریلر تراکتور.

زیرا رانندگان کامیون در طول مسیر خود با شرایط سخت مواجه شدند، این شرایط تهدیدی برای تاخیر در تحویل بود. روز پنجشنبه در یک ایستگاه کامیون برفی اوهایو در بین ایالتی 75 بین دیتون و سینسیناتی، ده‌ها دکل بیکار نشستند.

بری نلسون، 50 ساله، یک محموله نفتی را از هیوستون برای تحویل به مونرو، اوهایو رانندگی کرده بود، اما متوجه شد که ترمینال به دلیل آب و هوا بسته است.

او گفت: “آنها گفتند فردا دوباره امتحان کن، بنابراین حداقل تا آن زمان اینجا گیر کرده ام.” نلسون گفت.

انتظار می رفت که طوفان زمستانی روز پنجشنبه به سمت شرق ادامه یابد. بخش‌هایی از مین می‌توانند تا 18 اینچ برف را ثبت کنند و تا 18 اینچ نیز در بخش‌هایی از شمال نیویورک امکان‌پذیر است.

فرماندار این کشور می گوید: «این جدیدترین طوفان آماده است تا همه چیز را در زرادخانه هواشناسی به ما بزند – برف سنگین، برف و باران یخ زده. کتی هوچول از نیویورک روز چهارشنبه گفت.



[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما