مردم بوش از بزرگداشت مهدی طارمین خوشحال نشدند

[ad_1]

به گزارش خبرورزشی، مهدی ترمی در بوشهر، مهدی ترمی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی در خانه بود.

آگهی. وقتی تیم ملی ایران در سال 1996 برای جام جهانی 2018 روسیه ازبکستان را شکست داد، مردم خوشحال نبودند و کل کشور در شادی بودند.

حال و هوای خانه مردی که پنجشنبه شب در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل عراق هر دو گل را به ثمر رساند و حضور ما در قطر در سال 2022 در چهار سال گذشته متفاوت بوده است.

درود بر آن مرحوم

پدر و مادر زندان مهدی هنوز در بوشهر زندگی می کنند و برای همسایگان خود احترام خاصی قائل هستند. چهار سال پیش که تیم فوتبال بحری درهای جام جهانی را به ازبکستان باز کرد، مهدی در مقابل خانه پدری جشن قهرمانی پدرش را برگزار کرد.

اما پنجشنبه شب شرایط کاملا متفاوت بود و همین افراد به دلیل احترامی که برای پدرشان و مهدی طارمی قائل بودند ترجیح دادند مقابل مهاجم تیم ملی تجمع نکنند. چند روز مانده به بازی ایران و عراق، رضا طارمی عموی مهدی، یکی از معروف ترین هواداران بوش، به درگاه خداوند رحمت کرد و فوتبالیست های این شهر با عزت و غم ترجیح دادند در مقابل منزلشان جشن بگیرند. برای خانواده طارمی.

در لباس عزا امتیاز بگیرید

هر چند خود مهدی نیز از اتفاقی که برای دایی افتاد ناراحت بود و وارد اردوی تیم ملی شد، اما تمام تلاشش را برای ایران کرد و تمام تلاشش را کرد تا به اردوی تیم ملی برسد. و برای ششمین بار متوالی یکی از مهم ترین گل های عمرش را به ثمر رساند.

تبریک می گویم

از بعدازظهر جمعه پلاکاردها و بنرهای زیادی مبنی بر تبریک مددجویان بوشهری و خانواده هایشان دیده نمی شد، اما دکتر محمدزاده مدیر بوشهر بلافاصله پیام تبریک خود را به تیم ملی به ویژه مهدی اینمی ارسال کرد. اگر تحقیقات تاجگذاری مهدی قادی مثبت نمی شد، امکان حضور دو بوشیشی در تیم ملی وجود نداشت.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما