(ویدئو) شاه کبرا معروف ترین شکارچی جهان را انتخاب می کند

[ad_1]

یک مار معروف هندی پس از گزش از ناحیه ران توسط یک شاه مار 3 فوتی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش فرارو، واوا سورش 48 ساله روز دوشنبه در حال بردن کینگ کبران به کرالا بود که گاز گرفت.

ویدئویی تکان دهنده از یک مرد محلی نشان می دهد که سروش سعی می کند مار را به داخل کیسه بکشد، ران راست خود را خم کرده و مار را گاز می گیرد.

در کمال تعجب، او توانست مار را قبل از بیهوشی و انتقال به بیمارستان در کیفش بگذارد. او در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه است.

گربه ابتدا به یک کالج خصوصی پزشکی در کوتایام منتقل شد و در آنجا دچار حمله قلبی شد. پزشکان متوجه شدند که ضربان قلب او تنها 20 درصد است، بنابراین تصمیم گرفتند او را برای درمان ویژه به بیمارستان عمومی کویتیا ببرند. او یک شب در بیمارستان بستری شد و پزشکان گفتند که بیماری صبح سه شنبه بهبود یافته است.

به گزارش هندوستان تایمز، مارگیر همچنان بیهوش بود و به شدت نفس می کشید. پزشکان هشدار می دهند که مدتی طول می کشد تا اثر کامل سم ظاهر شود و ممکن است بثورات کاملاً درمان نشود.

سورش ادعا می کند که در دو دهه زندگی حرفه ای خود، هزاران مار را شکار کرده و صدها بار آنها را طراحی کرده است.

پس از گزش توسط یک مار دیگر در بیمارستان، او بهبود یافت و سعی کرد پادشاه کبرا را در روز دوشنبه دستگیر کند.

خانواده‌های روستای کوریچی روز جمعه گزارش دادند که یک مار در پهلوی آن پیدا شده است. سورش به خانواده اش گفت که سرش شلوغ است، اما اگر تریلر هنوز آنجا بود، به او پیشنهاد داد دوشنبه بیاید. ساعت 16 روز دوشنبه رسید و این اتفاق تلخ برایش افتاد.

انگشت اشاره راست او در سال 2005 بر اثر گزش مار فلج شد. آگهی. در سال 2020، پس از گزش توسط مار، چند هفته را در بخش مراقبت های ویژه در تیروانا-پورام گذراند.

شاه مار یک مار بسیار سمی است که با استفاده از بال های کوتاه متصل به فک بالایی، سموم عصبی قدرتمندی را استنشاق می کند. اگرچه خود سم کشنده نیست، اما این مارها غدد سمی دارند، به این معنی که می توان مقادیر زیادی را به آنها تزریق کرد که اغلب کشنده است. یک پادشاه مار با تومور کامل و زمان کافی برای تشکیل آنها می تواند نوروتوکسین کافی برای کشتن 20 نفر یا یک فیل بزرگ تزریق کند.

این سم روی اعصاب و مغز تأثیر می گذارد، ماهیچه های کنترل کننده تنفس و ضربان قلب را فلج می کند و معمولاً در عرض 30 دقیقه باعث حمله قلبی یا خفگی می شود.

رایج ترین درمان تزریق در محل گزش اولیه در اسرع وقت است. در غیاب دارو، قربانیان ممکن است تا زمانی که ریه هایشان به طور طبیعی کار نمی کند، در مجاری تنفسی باقی بمانند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما