مم منتخب هفته بیست و م لیگ برتر – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1814091 |
16 14 1400 ساعت 00:11 |
41,805 |ازدید |

11
دیدگاه

بیشتادان نماینده را دارد.

برترین های این هفته لیگ برتر در حالی معرفی شدند که هفت مم در این مم دارای تاثیرگذار و شاخص نند.

به گزارش “ورزش سه”، مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی پایان یافت که استقلال هفته را در یک مسابقه حیاتی و حساس به برتری 2 بر یک مقابل گلگهر سیرجان دست می دهد و با این برد دو بازیکن برتر در تیم منتخب. داشته باشید.

نفت آبادان با پیروزی در صنعت مقابل پرسپولیس و دور کردن سرخپوشان از کورس قهرمانی، ویژه ترین برد هفته را به دست آورد تا سه بازیکن در تیم منتخب به خود اختصاص دهد و بیشتر نماینده را داشته باشد; هوادار تهران نیز با عبور از سد سد اراک دو بازیکن در جمع برترین های هفته لیگ برتر دارد و چهار نفر دیگر از سپاهان، نساجی مازندران، ذوبآهن و گلگهر سیرجان انتخاب شده اند که اسامی آنها را در زیر میخوانید:

* دروازه‌بان

گرزین گروسیان (صنعت نفت آبادان)
برد استقلال در دیدار با گلگهر و دریافت گل زودهنگام از انیها، کاری کرده بود تا بازیکنان پرسپولیس سراسر حمله باشند و بیمحابا در سمت دروازه صنعت نفت بروند تا آباد گل تساوی را بزنند و به کورس قهرمانی برگردند، اما فرزین گروسیان درون دروازه تیمش مطمئن باشید ظاهر می شود. ود و توانایی های خوب خود اجازه نمی دهد پرسپولیس به بل برسد. صلرهای نفت خود مهم‌ترین واکنش‌های را روی دفع توپ‌های ارسالی

* مدافعان

حالح حردانی (استقلال):
جازی جوان آبی ا در دیدار برابر گل گهر ر روی کارهای دفاعی تمرکز دارد و بیشتر به یفریف اجازه ایجاد موقعیت را نمی دهد. در روزی که این بازیکن در تقابل با میلاد زکی پور قرار گرفته بود، به دلیل عملکرد خوبی که باعث شد تا امیر قلعه نویی دست به تغییر در سمت چپ تیمش بزند و شایان مصلح را جانشین زکی پور کند. حردانی با ۴ قطع پوپ، مانع از موقعیت سازی حریف شد و بازیکنان سیرجانی نیز ۳ مرتبه روی او مرتکب خطا شدند. . . . . . ستازیکنی که استقلالی ها را به درخشش بیشتر در ترکیب این تیم امیدوار کرده است.

غلامعلی‌بیگی (نساجی)
نساجی در شرایطی که پیکان را شکست می دهد که دفاعی مازنی ها روز موفق و کماشتباهی را سپری کرد، در این بین سعید غلامعلیبیگی با نشان دادن مطمئن بودن خود بارها مانع از خطر خطرناک خودروسازان شد و با دفع توپ های به موقع نگذاشت حریف به گل برسد. بیگی که با اعتماد ساکت الهامی تبدیل به یک مدافع میانی مورد اعتماد شده است، علاوه بر این برای نمایش عملکرد در کنش های دفاعی، در حرکت توپ از عقب زمین هم موفق کار کرد و 60 پاس با دقت 92 درصدی ثبت کرد و با یک تکل موفق، چهار دفعه موفق شد. و چهار ت توپ نمایشی داشت با بدون گل خورده به سه امتیاز دست یابند.

حد محمد ستاری (هوادار)
. . . . . .آزیکنی که در دفاع از سه نفره هوادار در سمت چپ می‌باشد و در این نوع چینش دفاعی فضاها را به بیوبی پوشش می‌دهد. ستاری که یکی از عوامل دفاعی کم هوادار در اراک در مقابل مهره های هجومی خوب کار کرد و در زمین نبردهای هوایی و بازیکنان میزبان را کلافه کرد و علاوه بر آن در بازی سازی و ارسال توپ پشت مدافعان حریف بود. . . . . .

* .افبک‌ها

علیرضا علیزاده ()لگهر)
با وجود اینکه شاگردان قلعه نویی نتیجه دیدار مقابل استقلال را پیشنهاد کردند، اما کمربند خط میانی این تیم را که علیرضا علیزاده و امین پورعلی آن را تشکیل می دادند، کماشتباه و تاثیرگذار ظاهر شدند و با هماهنگی دو بارها مانع از شکل گیری موقعیت های آبی پوشان شدند. علیزاده که امسال یکی از بهترین‌های تیمش بوده است، در تقابل با هافبک‌های استقلال برتری داشت ولی نمایش تیمش همراه با برد گل. ی ب زیک زیک زیک زیک س س س س س س م م م م م م م پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ پ چه یک توپ بهم به دست او خورد تا اعلام پنالتی شود.

محمود مطلق‌زاده (عتنت نفت آبادان)
جدا از دومین گل صنعت نفت را با ضربه زدن به بغل پای زمینی مطمئن و شوت فنی تماشایی به پرسپولیس زد و خیال آبادانیها را برای گرفتن سه امتیاز حساس خانگی راحت کرد، در طول 90 دقیقه نیز مرد برتر و در تقابل با هافبکهای پرسپولیس بود. . محمود مطلقزاده که مثل سال قبل، این فصل نیز جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش به دست آورده، در جدال با هافبکهای خلاق و تکنیکی بازیکن برتر در نبردهای زمینی و هوایی بود و در چرخاندن توپ هم به تیمش کمک زیادی کرد تا به سه امتیاز برسند. .

محمدرضا غبیشاوی (عترت نفت آبادان)
هنوز پرسپولیس نتوانسته بود خود را با شرایط بازی در آبادان وفق دهد که محمدرضا غبیشاوی با نفوذ از سمت و ورود به محوطه جریمه پرسپولیس، خطرساز شد و با عوض کردن پا و شوت روی پای تماشایی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این اتفاق افتاد. . . . . . غبیشاوی در کنار یک گل زده، 15 پاس صحیح، یک پاس کلیدی، یک سنتر، یک تکل موفق و یک دریبل داشت تا این نمایش خوب و بارها از جناح راست و آزار دادن خط دفاعی پرسپولیس، او را به یکی از بهترین های تیمش تبدیل کند. ند.

یوین یامگا (استقلال)
زدا از دو گلی که این بازیکن به ثمر رساند، گامگا خط دفاعی گل گهر را در این بازی آذر داد. . . . . . وینگر فرانسوی آبی ها در روزی که 3 مورد از 4 شوتش درون محدوده بود، یک پنالتی گرفت و 2 بار موفق به گلزنی شد تا یک پیروزی ارزشمند را برای استقلال ثبت کند و تعداد گلهایش را نیز در جدول گلزنان دو رقمی کند. . . . . . این بازیکنان همچنین ۸۵ درصد از پاس‌ش را به درستی به هم تیمی‌هایش رساند و در ۳ کم‌کرد دفاعی نیز شرکت داشت بهترین بان‌ها.

*توانان

صن صادقی (هوادار)
. . . . . . . . . . . . . . . قیادقی در هفته های ابتدایی مل مورد توجه دادر ننو نبود اما هرچه . . . . شوت غیرقابل توانایی این گردان در نیمه اول ورق را به سود هواداریها برد . زل زدن به هوادار بامین ساختار دفاعی منظمی که خیلی سخت است و به دلیل گل صادقی سه امتیازی است.

بد باقرپسند (ذوب‌آهن)
اگر در نیمفصل به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد، انرژی تازه و قدرت بیشتری به خط حمله این تیم داد و نمایشی در هفته های متوالی ارائه کرد که تیمش را در گلزنی کمک کرده و همین نمایش را روز یکشنبه برابر فولاد خوزستان نشان می دهد. داشت. سعید باقرپسند در شرایطی که ذوب با یک گل از فولاد خوزستان عقب افتاده بود، توپ ارسالی از مسعود ابراهیمزاده را از بین مدافعان فولاد با یک ضربه سر تماشایی به کنج دروازه گردان فرستاد تا پایه گذار کامبک و برد تیمش شود و پس از آن هم در نبردهای. یوایی و زمینی برتر از بازیکنان مقابلش بود و در شکل‌گیری عملیات ذوب کمک کرد.

غریار مغانلو ()اهان)
در روز دبل شهریار مغانلو ، سپاهان بعد از سه هفته موفق به کسب موفقیت شد تا مشخص شود، حضور یک فرد آماده تا چه اندازه می تواند باشد. . . . . روی ر دو گل جای‌گیری و فرصت‌طلبی شهریار قابل توجه بود و این بازیکن را با دبل در خانه تیم تیم را نشان داد. . . . . .

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما