چگونه از دستور پینگ برای عیب بیابی اینترنت استفاده کنیم؟

[ad_1]

-رارو-. . . . . در ادامه به کملکرد دستور پینگ و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم.

کنگ کردن به چه معناست؟
“گنگ” کردن چیزی در یک شبکه ی اعن معنی است که شما یک اینترنتی را بسته اید به یک پیام پیوتر ارسال می کنید و درخواست پاسخ می دهید. سپس دستگاه یک بسته را در پاسخ به اما ارسال می کند. در صورتی که دستگاه به مقصد شما بسته شود، اطلاعات زیادی در مورد شبکه شن شما و هدفتان به اما می‌دهد. گنگ وا یک میلیون ثانیه ی‌شان می‌شود و کلی هر چه آن کمتر باشد بهتر است.

اینترنت

Et (Packet) اینترنتی چیست؟
واحدهای اساسی در اینترنت هستند. . . .. . بسته با یک آدرس مبدا و مقصد مشخص شده و به اینترنت ارسال می‌شود. این زا از بسیاری از سرورها و روترهای اینترنتی عبور کرده تا بهم مورد نظر برسند.

کاربردهای دستور پینگ
دستور ping دارای دو کاربرد اصلی می‌باشد: ۱- یرای بررسی اینکه آیا ارتباط شما با یک پیام پیوتر راه دوربرقرار آیا خیر است؟
۲- یرای بررسی اینکه تبن ارتباط چقدر سالم است.
در صورتی که مورد نظر شما به مقصد برسد و پاسخ دهید، پاسخ به شما می‌گوید که زگشتازگشت یک بسته چقدر طول کشیده و نمی‌کند. می‌توان از دستور پینگ برای کاندید بودن و یا غیرقابل اعتماد بودن یک ارتباط استفاده کرد.

اینترنت
چه چیزهایی را می توانم پینگ کنم؟
در تئوری، شما می‌توانید هر چیزی را با یک آدرس IP پینگ کنید. ی ت د د د د ی ی ی ی ی ی ی……… ط ط ط ط ط ط ط ط ط ط ی‌تمچنین می‌توانی ر بر

نحوه استفاده از دستور پینگ در ویندوز
ی- ننوی استارت را باز کنید، Command Prompt CMA CMD را و نن را انتخاب کنید.

اینترنت
P- Ping را تایپ کنید و سپس آدرس IP دستگاه را آدرس سایتی که می‌خواهید وارد کنید را دریافت کنید. ثنوان مثال ما در ادامه Google.com را پینگ کردیم.

اینترنت
پس از شروع، پینگ چهار بسته ارسال می‌کند. “Request timed out” را کردید، این معناست که رایانه شما پاسخی از طرف هدف دریافت شده است. اگر برخی از بسته‌ها گم می‌شوند، مسیریابی رایانه شما و هدف مشکل مشکل می‌شوند. Lyur معمول در پاسخ پینگی ت یپایپ می‌کنید باید چهار پاسخ دهید که در انتهای کلمه TTL نوشته شده است. در اینجا مقدار زمان مهم است که هر چه کد کمتری مناسبتر است.

دستورات زیادی را می‌توان با استفاده از پینگ مورد استفاده قرار داد. اگر می‌خواهید لیست کاملی از گزینه‌ها را مشاهده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Command Prompt تایپ نند و پینگ / کمک کنید. لل لیست و همچنین استفاده از آن‌ها را مشاهده کنید. در لیست زیر نن سوییچ دستوری متداول را بررسی می‌کنیم.

اینترنت
۱- ییچویچ t /: ستفا استفاده از سوییچ t / پس از تایپ پینگ مقصد مورد نظر می‌توان یک مقصد را به طور مداوم برای مدت زمانی که می‌خواهید پی‌گیری کنید. تررای این فرآیند Ctrl + C را فشار دهید.
۲- ییجوییج a /: در صورتی که یک آدرس آیپی را دارید و می‌خواهید آدرس وب ورور متناظر با آن را بدانید این دستور را برای شما م
۳- ییجوییج n X /: در صورتی که می‌توانید به عنوان مثال ۱۰۰ هزار نفر را انتخاب کنید.
۴- ییجوییج w X /: یداد میلی‌ثانیه‌هایی را که می‌خواهید قبل از اعلام بازه زمانی منتظر بمانید، جایگزین کنید. به طور پیش فرض، این مقدار 40 میلیون است. اگر فکر می‌کنید که یک اتصال ممکن است کار نکند، اما پینگ به اندازه کافی منتظر پاسخ نمی‌ماند، می‌توانید X را افزایش دهید تا ببینید.
۵- ییجوییج l X /: برای افزایش اندازه هر پینگ، مقدار «X» را با بایت جایگزین کنید. به طور پیش‌فرض این مقدار ۳۲ است، اما می‌توان به ۶۵۵۲۷ افزایش داد. برای بررسی این که این بسته‌ها باعث ایجاد مشکل در شبکه شما می‌شوند مفید هستند. یک پینگ ۳۲ بایتی تا پیش‌فرض کار می‌کند، اما بسته بزرگتر باعث می‌شود که دست‌ها بسته شود.

نحوه استفاده از پینگ در macOS

اینترنت

در سیستم عامل مک، شما باید به Terminal کاربر مراجعه کنید. نسخه‌های قبلی macOS شامل یک ابزار گرافیکی بنام Network Utility بود که می‌توان برای اجرای دستورات شبکه از این برنامه استفاده کرد. در آخرین نسخه مک آن ابزار وجود ندارد و با استفاده از یرمینال باید پینگ انجام شود:
۱- ابتدا Spotlight را باز کنید. (اگر داشتن همزمان Command + Spacebar) و ترمینال را تایپ کنید.
. . . . . نوان مثال ping google.com.

اینترنت
صاوت اصلی بین استفاده از پینگ در ویندوز و مک این است که در macOS زا زمانی تررای کاهش دادن پینگ Ctrl + C را فشار دهید.به گزارش فرارو، این کار شما را به اعلان اصلی باز می‌گرداند. یراهای مشاهده لیستی از تمام لیست‌هایی که می‌توانید برای ننگ در macOS استفاده کنید، می‌توانید مرد را تایپ کنید. در راهنما سوییچ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اینترنت

از: helpdeskgeek

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما