چند روز قبل از معرفی رسمی، جزئیات جدیدی از سری آیفون 15 فاش شد

[ad_1]

اپل در روز سه شنبه هفته جاری از سری آیفون 15 رونمایی خواهد کرد. اما در این فضای کوچک، اطلاعات جدیدی در مورد این محصولات مدام در دسترس است. بلومبرگ در گزارشی جدید، انتظارات خود از رویداد Wanderlust را فاش کرده است، از جمله جزئیات جدیدی در مورد خانواده آیفون 15.

در حالی که گزارش بلومبرگ بر روی مدل‌های Pro تمرکز دارد، اطلاعاتی در مورد مدل‌های استاندارد و پلاس نیز دارد. البته باید گفت که بسیاری از اطلاعات این گزارش را در شایعات و گزارش های دیگر دیده ایم.

فاش شدن جزئیات جدید از سری آیفون 15

مارک جرمن، خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود مدعی شد که قاب تیتانیومی در مدل‌های آیفون 15 پرو 10 درصد وزن را کاهش می‌دهد و دارای روکش برس خورده است که با روکش صیقلی نسل فعلی متفاوت است. این سبک طراحی جذب اثر انگشت را به حداقل می رساند. گارمان همچنین می گوید که این محصولات گوشه های گردتری خواهند داشت و حاشیه های صفحه نمایش آنها کاهش می یابد زیرا با صفحه نمایش های بزرگتر روبرو هستیم.

سری آیفون 15

مدل های آیفون 15 پرو از تراشه 3 نانومتری A17 بایونیک استفاده می کنند و این لیتوگرافی عملکرد را افزایش می دهد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. بنابراین شارژ باتری این گوشی ها بهتر و بیشتر از نسل فعلی خواهد شد. گارمان همچنین می گوید اپل در مدل های پرو از بیش از 6 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

به گفته بلومبرگ، «دکمه عمل» که جایگزین سوئیچ قطع صدا می‌شود، قابل تنظیم است و می‌توان از آن برای بی‌صدا کردن دستگاه، روشن کردن فلاش LED، باز کردن اپلیکیشن دوربین و موارد دیگر استفاده کرد.

آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس به دوربین های تله فوتو و فوق عریض با وضوح بالاتر نسبت به نسل فعلی و بدون دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. گارمین در گزارش خود تایید کرده است که اپل آیفون 15 پرو مکس را با آیفون 15 اولترا جایگزین نخواهد کرد.

تمامی مدل‌های آیفون 15 به تراشه فوق‌باند جدید «U2» مجهز خواهند شد. این تراشه ظرفیت ذخیره سازی را بهبود می بخشد و ظاهراً در نسل بعدی تمام محصولات اصلی اپل استفاده خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های همه اعضای خانواده آیفون 15 افزایش سرعت شارژ بی سیم و بهبود قابلیت های تعمیر است.

آیفون 15 و 15 پلاس

آلمانی در گزارش خود شایعات قبلی در مورد مدل های استاندارد و پلاس را تایید می کند. آنها می گویند این محصولات یک جزیره پویا اضافه می کنند و از تراشه A16 bionic نیرو می گیرند. همچنین به گفته گارمان، آیفون 15 و 15 پلاس به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما