مهدی مهدوی کیا به خیانت متهم شده است

[ad_1]

روآرو- حضور مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید کشورمان در یک بازی دوستانه و نمادین جنجال به پا کرد و حالا برخی نمایندگان خواستار برخورد با وی شده اند.

به گزارش فرارو، چند روز پیش مهدوی کیا به عنوان منتخب ستارگان عرب با تیم منتخب جهان به میدان رفت و پیراهنی که پرچم رژیم صهیونیستی روی آن نقش بسته بود. اورام گرانت، مربی اسرائیلی نیز مربی تیم منتخب ستاره ها است.

برخی از رسانه های ایران هدف اصلی این نشست را تقویت روابط هزاران عرب می گویند – اسرائیل امری عادی است و در دیدار با مهدوی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

در دو روز گذشته نمایندگان مجلس به این حادثه واکنش نشان داده اند.

بیژن نوباوه وطن، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «چون اقدامات او خیانت به ایران است.

علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای ملی با بیان اینکه اگر مهدوی کیا شناخته نشد و به زندان افتاد هرچه زودتر عذرخواهی کند، گفت: سریع باشید.

وی افزود: «مستشاران مهدویت کار درستی نکردند و او را دستگیر کردند» خواسته یا ناخواسته اقداماتی انجام داد که منجر به مشروعیت این رژیم قاتل و خونبار شد. باید احترام ایرانیان مظلوم و فوتبالدوستان را جبران کند. مهدوی کیا در تمام عمرش باید بگوید که «حسین حسین» زاویه سرکوبگری دارد. مهدوی کیا نیاز به غرامت دارد. فکر می‌کنم او ناآگاهانه وارد این راه شد، اما اگر وارد این مسیر شد، نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم.»

اسماعیل حسینی، یکی دیگر از نمایندگان مجلس گفت: ما انتظار داریم سیاره ما از جهان عرب الگو بگیرد. این مسابقه غیررسمی است و انتظار داریم مهدی مهدوی کیا در این مسابقات شرکت نکند زیرا به رسمیت نشناختن اسرائیل یکی از آرزوهای بزرگ ملی ماست.

سازمان بسیج ورزشکاران نیز با صدور بیانیه ای سرمربی تیم ملی امید را شرم آور خواند و آن را محکوم کرد. در این بیانیه از مسئولان اتحادیه خواسته شده تا مسئولیت اقدامات مهدوی را بر عهده بگیرند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما