میدی: در مورد اسکوچیچ تند حرف زدم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه درباره بازی فردا صحبت کنم، درباره نشست قبلی و صحبت هایم در خصوص سرمربی تیم ملی حرف بزنم. اعتراف می‌کنم و می‌پذیرم که مقداری تند صحبت کردم. . . . . . ز سرمربی تیم ملی را دارم که ناراحتی جور دیگری فرض کند. می‌دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی انجام شود. او سرمربی تیم ملی است و اختیار چیدمانش را هر طور که دوست دارد، بگذارد.

وی ادامه داد: فقط یک استفاده از ایشان دارم. هاشگاه استقلال به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر در نظر ایشان بالاترین داشته باشد. من در دو، سه مقطع حمایت خودم را از سرمربی تیم ملی نشان دادم و رابطه دوستان با ایشان دارم ولی هر جهت در زمانی که به تیم ملی نیاز داریم، رفتار متقابلی از سرمربی تیم ملی می‌خواهم. در هر ، استقلال اکنون صدرنشین جدول رده بندی است و حال که ،م ، استفاده می کنم که نظر آنها در مورد استقلال ن بال. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم می‌شود و این خوشحالی‌ها رنگ خاصیت چرچم ایران ندارد.

مدیر استقلال درباره بازی فردا نیز گفت: پیکم پیکان در نیم فصل نخست بازی‌های خوبی انجام شده است. جام حذفی است و فرصت اشتباه نداریم و باید خیلی باهوش بازی کنیم. بازی سختی است و از بازیکنان واقعا ممنونم که با توجه به وضعیت بدنی که در آن 3، 4 جلسه تمرین برگزار می شود، تمام تلاششان را در بازی قبلی انجام دادند و امیدوارم این بازی نیز همین اتفاق رخ دهد که در کل بازی مشکلی در پیش باشد. آره.

وی درباره اینکه تیم او به یک هافبک بازیساز نیاز دارد اما یک بازیکن ازبکی که در پست وینگر را جذب کرده است توضیح داد: ما یک هافبک برزیلی مدنظرمان که باشگاه تلاش زیادی کرد تا آنها را جذب کند ولی جلسات متأسفانه که گذاشتند، در نتیجه نرسید و ما موفق شدیم این بازیکن را جذب کنیم. . . . . .

مجیدی درخصوص عزیزبک انمانوف نیز گفت: من بازیکن ازبکستانی را از قبل می‌شناختم. از بازی دوستان ما (مم ملی امید) و اینکه دوباره با ازبکستان همگروه شدیم، بازیهای این مم را می‌دیدیم و نالیز می‌کردیم. بسیازیکن بسیار جوان و خوبی است و می‌کنم که به ما خیلی کمک کند.

. . . . .

سرمربی استقلال درباره روند نقل و انتقالات تیمش و جدایی یک مدافع وسط و اضافه کردن یک مدافع راست داسخ داد: ن در نشست خبری قبل منتهی ایشان یک ماهی بودند که با ما صحبت می کردند و دوست داشتند از تیم جدا شود که دلیل آن نیز مسائل داخل تیم نبود و مشکلات روحی و روانی و زندگی در شهر تهران باعث شد تا او بخواهد در کنار خانواده اش در اهواز باشد. مسائلی که پیش دمد باعث شد تا اجازه بدهیم وگرنه آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود. تا توجه به پست هایی که نیاز به جذب بازیکن داشته باشد.

مجیدی در بخش یایانی این نشست خبری درباره انتخاب برهانی به‌عنوان مدیر آکادمی استقلال و حضور جانواریو در یر خو او از دوستان قدیمی من و یکی از بهترین خارجی‌هایی است که به فوتبال ما آمده است. در مورد آقای برهانی نیز در مربیگری بسیار خوب ظاهر شده‌اند و تیم امید استقلال، بسیم بسیار خوبی است و امیدوارم در پستد

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما