نحوه انجام Umel Undo and Redo در ویندوز و مک

[ad_1]

-رارو-ستاده‌ترین و سریع‌ترین راه برای انجام یک لمل در لپ‌تاپ رایانه شخصی معمولاً از میانبرها استفاده می‌شود. استفاده از صفحه‌کلید برای عملیات‌های متداول باعث افزایش بهره‌وری خواهد شد و در زمانی خواهد شد . . . . .

واگرد و از نو؟؟
در صورتی که در دستگاه های ویندوزی و کا مک بوک خود اشتباهی مرتکب شوید، برای مثال اشتباه تایپی و اا انتقال فایل به مکانی اشتباه، میان ی میانی اشتباه، میانی. Ndonaبراین Undo Sh اما کمک می کند همه چیز را به تالت قبل از ایجاد تغییر بازگردانید. Redo عکس عکس Undo عمل می کند. در صورتی که بعد از انجام اجرای Undo، از کاری که انجام دادید پشیمان شدید، باید از دستور Redo استفاده کنید. آنچه را که اخیراً لغو کرده است، مجدداً انجام دهید.

نحوه انجام Umel Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

نحوه انجام Undo استفا استفاده از کلیدهای میانبر صفحه کلید
در ویندوز
یرای undo ع عمل در ویندوز Ctrl + Z را روی صفحه یلید خود فشار دهید. تقریباً همه برنامه‌های ویندوز حداقل ازیک مرحله لغو پشتیبانی می‌نند. برخی از برنامه‌های کاربردی مانند مایکروسافت، ادوبی فتوشاپ این امکان را به شما می‌دهند تا مرحله به عقب گرگردید. تررای این کار کافیست Ctrl + Z را هر نن مرحله ای که نگه دارید.

در مک
اگر از لپتاپ یا رایانه شخصی اپل استفاده می کنید، برای انجام عملیات لغو کلیدهای Command + Z.

نحوه انجام Redo ستفا استفاده از کلیدهای میانبر صفحه کلید

در ویندوز
یرای انجام عمل Redo در ویندوز، کلیدهای Ctrl + Y Ca Ctrl + Shift + Z و Fa F4 را فشار دهید. در صورت کار نکردن کلید F4، ابتدا کلید F-Lock یا کلید Fn را می خواهید، سپس F4 را فشار دهید. لازم به ذکر است که همه برنامه های ویندوز از عمل Redo پشتیبانی نمی کند.

در مک
Edoray Redo در مک Command + Y Commanda Command Shift + Z را فشار دهید.

هونه در مک بدون استفاده از صفحه کلید عمل Undo و Redo را انجام دهید؟
در دستگاه های مک‌بوک و آی‌مک، می‌توانید از ننوی پیدا کنید با کلیک بر روی ویرایش به احتمال زیاد در لیست کشویی Undo را انتخاب کنید و Redo را در زیر مشاهده کنید. در برنامه‌هایی مانند Word، دکمه‌های «Undo» و «Redo» در پنجره اصلی برنامه فلش‌های قوس‌داری هستند که «Undo به سمت چپ و «Redo» هستند.

نحوه انجام Umel Undo و Redo در ویندوز و مک // در حال ویرایش

هونه در ویندوز بدون صفحه Ulid Undo و Redo انجام دهید؟
به گزارش فرارو، اگر از لپتاپ یا رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، می توانید دستورات Undo و Redo را در نوار ابزار دسترسی سریع در بالای پنجره برنامه های مایکروسافت آفیس و برنامه های دیگر پیدا کنید. ادولش منحنی سمت چپ برای عمل Undo و فلش رو به راست مخصوص عمل Redo خواهد شد. در صورتی که نمی توانید یک عمل را واگرد کنید، ببینید که فرمان شلش Undo کم رنگ است.

از: 91 موبایل

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما