نشانه های اصلی سرگیجه از علت چیست؟

[ad_1]

سرگیجه‌های ناشی از ورونا دورانی است و، و حالت تهوع و عدم تعادل را نیز به همراه دارد.

به گزارش برنا دکتر عبدالحمید حسینیا، متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه ویروس یک ویروس جدید است و شواهد از آن هنوز در مواردی که وارد نشده است، اظهار داشت: در جریان همه‌گیری‌ها در کتاب‌هایی که در بین بیماران بیشتر مشاهده می‌کنید، علمی علمی مشاهده کرد.

در عصب دهلیزی که عصبانیت مربوط به آن است، برخی از ویروس ها در این امر دخیل باشند، ممکن است. سرخجه، گومگالوویروس و ویروس اپشتین بار نیز می‌توانند به عصب دهلیزی تبدیل شوند. اما کوید -19 مورد جستجو قرار گرفته است و این موضوع یک فرضیه است و به‌صورت مطالعه به‌صورت پرداخته نشده است.

. . . . . بمچنین برخی از افراد دچار سرگیجه‌های وضعیتی می‌شوند که این نوع سرگیجه‌ها از لحن وجود داشته باشد، اما در مورد کسی که سابق بر این سرگیجه است. سرگیجه‌های مربوط، ویروس‌ها، گذرا هستند.

اگر یک نفر سرگیجه شود در صورتی که این رایت را داشته باشد، می‌توانم یکی از این برنامه های سرگیجه قبلاً وجود ندارد و ناشی از بیماری گفته می شود. دوم آنكه سرگيجه‌هاي ناشي از ويروس، شدت و حدت بيشتر مي‌يابد، اين سرگيجه‌ها، دوران است، و حالت تهوع و دد تعا. . . . . .

س گیجه گیجه شی شی ی ی و و و و و و و و و و ی… این متخصص گوش و حلق و بینی با بیان اینکه این متخصص را تشخیص می دهد برای این که راه حلی برای گرانبها باشد، می تواند بررسی شود: این یک فرضیه است و در پژوهش های آینده آمار و ارقام مربوط به سرگیجه در بین برخی از مواردی است که می بینید.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما