نشانگر شیب پایین

[ad_1]

با ضعیف شدن بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین نزدیک به پایین ترین سطح هفته گذشته معامله می شود. بیت کوین هفته گذشته بین 48000 تا 50000 دلار معامله شد و بلافاصله 48000 دلار از دست داد و اکنون حدود 46000 دلار معامله می شود و 8 درصد از دارایی های خود را از دست می دهد. ارزهای دیجیتال سایر بازارها نیز در حال کاهش هستند. برای مثال اتریوم 10 درصد و سولانا 12 درصد از دست داده اند.

با توجه به دنیای اقتصاد، کاهش اخیر قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از تحلیلگران را نسبت به روندهای کوتاه مدت این بازار دچار تردید کرده است. مهمترین عامل تأثیرگذار امروز نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در 14 و 15 دسامبر بود. بسیاری بر این باورند که فدرال رزرو قصد دارد خرید ملک را تسریع بخشد. این امر باعث شده تا بسیاری از معامله گران از دارایی های بی ثبات مانند اوراق بهادار و ارزهای دیجیتال اجتناب کنند. صرافی Quinbis در پیامی به سرمایه گذاران شرکتی گفت که سیاست های اتخاذ شده در هفته آینده می تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. اتریوم همچنین با شکستن خط روند صعودی کوتاه مدت خود، معامله گران را به وحشت انداخته است و بسیاری انتظار کاهش بیشتر قیمت ها را دارند.

سرمایه ورودی به بازار املاک دیجیتال نیز 52 درصد کاهش یافت. در هفته منتهی به 10 دسامبر، تنها 88 میلیون دلار سرمایه وارد بازار شد. هفته گذشته حدود 184 میلیون دلار در بازار سرمایه گذاری شد. از این میزان، 88 میلیون دلار در پایتخت، حدود 52 میلیون دلار به بیت کوین اختصاص یافت. هفته گذشته 145 میلیون دلار از 188 میلیون دلار بودجه به بیت کوین اختصاص یافت.

فدرال رزرو در نشست روز چهارشنبه خود سرانجام تصمیم خود را برای افزایش نرخ بهره در سال آینده توضیح خواهد داد که می تواند تأثیر مستقیم و قابل توجهی بر تمام بازارهای مالی داشته باشد.

دوژکوین در جهت مخالف شنا می کند

در حالی که بیشتر توکن های بازار در حال کاهش هستند، DodgeQueen در جهت مخالف بازار حرکت می کند. دلیل این امر توییتی است که ایلان ماسک، چهره مشهور امروز بازار ارزهای دیجیتال در مورد DodgeQueen نوشته است. او در توییتر اذعان کرد که تسلا به زودی قادر به خرید محصولات با Dojquin خواهد بود. این امر قیمت دوج کوین را 20 سنت افزایش می دهد.

خرید طلا توسط روسیه

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داده است که بانک مرکزی روسیه در 9 ماه گذشته چهار تن طلا به شکل برنج و سکه خریداری کرده است. این نرخ از سال 2004 بی سابقه است. این نشان می دهد که بسیاری از بانک های مرکزی انتظارات تورمی بالایی در سال آینده دارند.

چندی پیش طبق گزارش بانک مرکزی ایرلند فاش شد که این کشور پس از 12 سال طلا خریده است. داده ها نشان می دهد که ماه گذشته بانک حدود 2 تن طلا خریداری کرده است که ریسک تورم را پوشش می دهد.

انتظارات تورمی بانک مرکزی برای سال آینده بسیار بالا به نظر می رسد و آنها برای کاهش ریسک تورم اقدام به خرید طلا کرده اند.

این خبر بسیار مهمی برای طلا است زیرا چشم انداز طلا در فصل بارانی را برای بسیاری از تحلیلگران و موسسات مالی روند مثبتی می دهد و تمایل به خرید برای مدیریت ریسک افزایش می یابد و منجر به افزایش قیمت طلا می شود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما