ننر نقل و انتقالاتی اضطراری . فرصت ویژه استقلال ؟! – ورزش سه

[ad_1]

خبد :ر: 1813561 |
12 14 1400 ساعت 23:31 |
12,670 |ازدید |

2
دیدگاه

وا و یوفا به‌دنبال حراست از فوتبالی‌ها برابر جنگ‌

. . .. .

به گزارش “ورزش سه”، بر اساس اعلام گاردین بر اساس ایده ای که به فیفا پیشنهاد شده است، بازیکنان شاغل در لیگ روسیه که می توانند به دلیل تهاجم این کشور به کشور، به کشور دیگری نقل مکان کنند، باید فرصت بازگشایی اضطراری پنجره نقل شود. و انتقالات را دریافت نند. اتحاد فوتبال لهستان از زمان آغاز رنگ روسیه و مخالفت با روسیه در میادین ورزشی بین المال است. در حال حاضر صدها بازیکن خارجی در فوتبال باشگاهی روسیه فعالیت می کنند.

پنجره نقل و انتقالاتی اضطراری برای فرار از روسیه
فعاروسلاو راکیتسکی ، مدافع 32 هاله باشگاه نن یت بعد از شروع جنگ این باشگاه را ترک کرد و انتظار می رود که زیکازیکنان بیشتر از تیم باشد. یکی از این بازیکنان، گرژگورز کریچوویاکِ لهستانی است که در آستانه جدایی از کراسنودار رار دارد. . . . . . در صورت بازگشایی پنجره اضطراری می توان شاهد نقل و انتقالات جالبی در این مقطع از فصل باشیم. نقل و انتقالاتی که می تواند حتی پای تیم های ایرانی را هم به ماجرا باز کند. . . .. .

صترست ویژه برای استقلال؛ ضرید نیاز از روسیه
شاید اگر انتقال سردار آزمون به یایر لورکوزن با یک ماه انجام شد، الان ستاره تیم ملی جزم جزوه با ن یر او این روزها در حالی که خود را آماده اولین بازی برای تیم جدیدش در بوندس لیگا می کند که خیلی از خارجی های شاغل در لیگ روسیه، سفر اند و در آستانه ترک این کشور به مقصدی نامعلوم در پنجره اضطراری احتمالی قرار دارند. در شرایط همان گونه که اشاره می شود، تبوتبال ایران می تواند یک احتمالی برای نن بازیکن داشته باشد تا توجه به اینکه از تیم های ایرانی جای خالی برای سهمیه آزاد فیفا دارند، در آن ننجره یاد شده می توان یک فرصت ویژه برای استقلالی ها داشت که به شدت به دنبال جذب مدافع هستند.

شلاش یوفا برای خروج از فوتبالیست ها از کشور
علاوه بر مر موضوع فوق ، تبوتبال اروپا به دنبال کمک به امنیت بازیکنان شاغل در لیگ دسته اول کساندر چفرین امروز جنگ را وحشتناک ترین وضعیت دانسته و خواستار پایان ن شد. او گفت: “من طی 48 ساعت اخیر مکالماتی با باشگاه ها و مربیان برای خروج از انجام دادن دادم. برایم سخت است که توضیح دهم این مکالمات چقدر غم بود.” من به خانواده فوتبال افتخار می کنم که در کنار فرزندانشان و آنها را بمباران کنند. تبدیل شود.”

باب ، شاه مهره نقل و انتقالات اضطراری !؟
در بازیکنان خارجی شاغل در لیگ هم نام یک ایرانی به یم می خورد. باب زاهدی، مدافع زم زوریا چ نن روز پیش خاک چون تا 23 بهمن (ان پنجره زمستانی ایران) قراردادش را فسخ نکرده است، نمی تواند برای نیم فصل دوم در تیمی از ایران به میدان برود چرا که بازیکن آزاد می شود نمی شود مگر اینکه قانون پنجره نقل و انتقالاتی اضطراری برای لیگ بازیکنان بازیکنان هم اعمال شود. در این صورت شاید شهاب که بسیار مورد توجه پرسپولیس قرار دارد با وجود پر شدن لیست این تیم هنوز می تواند شاه مهره نقل و انتقالات ناخواسته ای باشد که او را به یک تیم ایرانی دیگر می رساند. بته تیر تیم ایرانی که بخواهد چنین انجام دهد باید جای خالی انتقال و بازیکن یاد شود

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما