هاصله ۶۶ سانتی علیپور با گلزنی به مدعی قهرمانی – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812716 |
07 ان 1400 ساعت 23:51 |
7,341 |ازدید |

0
دیدگاه

علی‌علیپور در شبی که از ابتدا در ترکیب ماریتیمو قرار داشت موفق به زلزنی شد اما کمک داور ویدئویی

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از حساسترین مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال، ماریتیمو علی علیپور را از ابتدا در ترکیب خود در ورزشگاه دوس باریروس از اسپورتینگ لیسبون رده دوم که رقابتی برای قهرمانی با پورتو دارد، میزبانی می کند. .رد.

علیپور که هاره پرتلاش و زلزن این روزهای ماریتیمو است بازی چهار مسابقه قبلی در ترکیب تیمش گرار گرفته و هنها بازی

در این مسابقه ابتدا سبز و قرمزپوشان ماریتیمو در دقیقه پنج توسط ورونو شاداس پیش افتادند. یلی زودهنگام که می‌توانم یک نتیجه شگفت‌انگیز را رقم بزنم اما لیسبونی‌ها به آرام‌اند و در دقیقه 38 اسلام السلیمانی، چند الجزار.

اما در حالی که هنها چند ثانیه از لل اسپورتینگ گذشته دود، ماریتیموی‌ها با یک حمله سریع و ضربه به تمام ننده علی علیپور در علیپور که سرمست از زدن گل به یکی از بهترین تیمهای پرتغال بود شتیا مشتی گره کرده به خوشحالی پرداخت اما در این لحظه دم دا

پس از بررسی مجدد صحنه مشخص شد شاداس، که پوپ را گرفته و روی ارسال کات‌بک پاس گل را به یپلی‌پور داده است سان تی‌ر افسر.

علی پور در این مسابقه یک شوت خارج از منطقه، 18 لمس توپ، هفت پاس با دقت 58 درصدی، یک برتری در چهار دوئل زمینی، چهار پیروزی در نبردهای هوایی و یک تکل داشت و مانند همیشه دوندگی بالا در زمین داشت و اگر کمی خوششانس بود. می‌توانست هفتمین فصل گل خود را به رمر برساند. یلی در دقیقه 77 یضویض ود و جوئل جای او را در خط حمله گرفت.

بالب این که این بهترین نتیجه برای یاران طارمی در پورتو می شود و حالا پورتویی ها با یک زیازی کمتر با پنج امتیا. ماریتیمو نیز با این یک امتیاز ، 29 امتیازی شد و موقتا در رده هشتم جای گرفت.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما