هر هفته منتظر طارمی جدید هستیم! – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1813253 |
10 14 1400 ساعت 21:05 |
1,984 |ازدید |

0
دیدگاه

یای هنرمند، ایران و پرتغال را شگفت‌زده کرده است

. . . .

گز شارش “ورزش سه” ؛ دیگر عادت‌هایم ک کوک کردن ساعت به وقت ورزشگاه دراگوی پورتو، وقت جای جای شهرهای شیاحل نشین پرتغال.

. . . . به اینکه به دیدنش به نظاره بنشینیم. . . . . . نه تنها خوره های تماشای مستطیل سبز، اگر سر سوزنی به واژه نبوغ و موفقیت علاقه داشته باشد بلکه همه اقشار جامعه، عاری از هر رنگی، او که همه چیز را به هیچ وجه گرفته و جانانه با سینه فراخش ادامه می دهد.

حتی اگر با کج سلیقگی عوامل صدا و فوتبالش پخش نمی شود، کنداکتور آن جایش را به اینترنت می دهد به سریال های آبکی داخلی و از این دست برنامه ها، اما مشتاقانش پناه می برند به تلویزیون های، استریم ها و .. تا تماشا کنند و از نبوغ و معمارستش لذت ببرند. . . . . به خلاف شرقی های چشم بادامی که همان سن و سال پایین به بدنه آکادمی است او اما محروم از همه اینها بالا آمده ، کانکنده اما بالا آمده ، جانانه ام بالا آمده.

او بود از برهوت ورزشگاه ثانی بن جاسم الغرافه آمد گریبان تیم های ریز درشت اروپایی را گرفت، تا خبرنگار بریتانیایی در کنفرانس مطبوعاتی همین موضوع را به و حاضران کنفرانس گوش زد کند.تا سی آر سون با آن ابهت گلاویز داور شود برای بیرون. راندن او از زمین، زودتر از موعد مقرر. آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید؟

االا اما حدیث درخشش «مهدی طارمی» بدل گشته به ملودی خوش و مبتهج نه ننا در بندر پورتو بلکه فرسنگ ها دورتر به طم وطان. که پس از خیره شدن به قاب جادویی؛ . . . .

همان آنهایی را که چشمانشان را به ساماندهی او دوخته اند، مهدی های فصل گذشته، فصل جدید را هم درخشان آغاز کرد، در کنار تونی مارتینز، اما رفته این اسپانیایی را از مدارک توجهات کونسیسائو خارج کرد و به تنهایی در خط نوک حمله کرد. ژ جا جای گرفت، آقای “رنرمند” همان لقبی که ائولو فوتره اسطوره باشگاه پورتو طی، گو با شبکه پرتغالی CMTV ر رو. زمانی که در بلندای قامت پورتو طی 11 دیدار ابتدایی فصل آمار معرکه 7 گل و 4 پاس را ارائه کرد تا بهطور امتیاز گل هر بازی یا گل زده یا طیه باشد پاس گل دهد، تا روزنامه سرشناس اوجوگو تیتری با مضاعف Taremi no Topo Da Liga را صبح فردایش کی کیوسکِ روزنامه ببرد. به معنای »رارمی در لیگ صدر« کنایه نیشداری به بازیکنان مطرح و نند صد میلیون پوندی به دو تحمیل متحولِ ر لیسبونی.
اما زمانی که تغییر تاکتیک از راه رسید تا کونسیسائو سیستم بر روی فضای تک را به چینش دو تغییر تا مهدی با توجه به روی دریبل زنی و ایجاد موقعیت و ساختن عملا به بزرگ False 9 تبدیل شود. تغییری که مهدی برای همساز شدن با آن به زمان نیاز داشت، در همان هجمه و پس از حواشی توییتری و دور ماندن از تیم ملی طی روزهای فیفا، پناه برد به پاریس، به زیر آن برج آهن پاره و آسمان خراش ایفل، تا لانگ شات. خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید و تظاهر به بی عتنایی کند. . . . . او که از کوچه پس کوچه های همان محله های سرزمینش قد کشیده و بالا آمده است.

ی یوند هیچ بازیکنی به اندازه تحت کنترل رار روحی، روانی نیست. یویند این دسته از بازیکنان، زندگی و حرفه خود را وقف زلزنی می نند. دیگر از همه ر یر می دانم که نرنوشتشان ر لحظه به مویی بند است اما زمانی که تیره روزی به مهدی روی کرد و خشکسالی گل هایش فرا می رسد. نق نزدیك روحیه والا را در ووران مسابقات خود برزیلی و آماده پورتو اوانیلسون در ترکیب اژده ها ی ن کافیست به گل او به تیم بزرگ پرتغالی بنفیکا نگاه کنید در هجمه فشار تیز انتقادات، ابتدا پای راست خود را درگیر نمی کند تا پاس هم تیمی اش ویتینها به تاختش ادامه دهد تا سر بزنگاه جلوتر از فرتونگن به توپ ضربه بزند تا جواب تفکر کاسبکارانه. خرده گیران را چسبا چسباندن توپ ت رور دروازه اینگونه پاسخ دهد. سحا سحرِ ۹۰۲ دقیقه عدم گلزنی اش در دیدار مهمان کلاسیکو باطل شود.
ی انوان آمارها را ردیف کرد. حالا پورتوی کونسیسائو با مهدی طارمی از بهترین شروع باشگاه را از حیث کسب امتیاز طی سده جدید برجای گذاشته اند، 64 امتیاز طی 24 دیدار، به معنای 2 پوینت بالاتر از پورتوی یکی از قهرمانان اروپای ژوزه مورینیو. طارمی طی ۴۶ دیداری که به ونوان بازیکن ثابت در لیگ پرتغال به میدان رفته، تورتو هرگز رنگ شکست را به دود ندیده.می توان ا

کونسیسائو قریحه مربیگری خونسردانه ای دارد، اینکه سیطره و موفقیت شاگردانش را هرگز نمی دهد، اما خوب می دانم چه جواهری را نونو پینتو از ریو آوه برایش صید کرده، مهدی طی سه فصل متوالی تعداد گلهایش را دو رقمی کرده، آماری برابر با همه. نامداری مثل یوناس، دوست دوست و جکسون مارتینز. . . . . . یمانی که مدافعان چند صد میلیون پوندی لاتزیو را گیج و ر در گم کرده بود.
حالا طارمی در پورتو تبدیل می شود به یک تمام عیار و فرصت طلب، یاد گرفتن ها به ایستا نباشد و سر زنگ ها خود را در محوطه جریمه داشته باشد، آموخته به موقع از فضای خالی بین مدافعان و نقاط کورشان به خوبی استفاده شود، تنوع گل هایش می توان به این موضوع پی برد، از گل به قول سایت گازتا یونان الهام بخش و دیدنی اش برابر تیم ژیل ویسنته گرفته شده است که از میانه میدان نواخته شده به تور چسبید تا گلزنی با آن پرواز نامتعارف و معرکه اش در ورزشگاه دراگو. برابر رقیب مستقیم شان اسپورتینگ.

. . . . . . . . . .

او که در سارانسک روسیه طی دیدار برابر پرتغال سقوطی جانکاه داشت، اما بسان قهرمانان برگشت، برگشتی که برتافته از استعداد ذاتی اش بود.تا به قول خودش در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی، شات موفقعیتش را بارگزاری کرده و زیرش منگنه کند. یدای رسا اذعان داشته باشید به گادگار باشید! هله آقای مهدی طارمی، صادره از ایران از بر بوشهر و محله شغاب، این درخشش ادامه دارتان را نگه می دارد به گادگار.

اد امیر میرصالحی

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما