همه فیلم های سال 2021 و آینده بر اساس بازی

[ad_1]

در آینده، فیلم‌های زیادی بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته خواهند شد و این باعث می‌شود که تقریباً از همه آنها بی‌اطلاع باشیم.

دلیلش همین است تواتو ما تصمیم گرفتیم یک لیست جدید ایجاد کنیم که به طور مداوم چند روز در هفته به روز می شود و شما را در جریان قرار می دهد.همه فیلم‌ها از بازی‌های ویدیویی آینده ساخته می‌شوندروشن در ادامه به بررسی «اقتباس های سینمایی از بازی هایی که تاریخ انتشار آنها تا کنون قطعی شده است» می پردازیم.

مطالب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم های عاشقانه 2020داستان سرایی شخصیت های تاریخی و فراز و نشیب
معرفی بهترین فیلم های عاشقانه 2020

Resident Evil: به Raccoon City خوش آمدید


Resident Evil: Welcome To Raccoon City بر اساس بازی های اول و دوم سری کپکام، هفدهمین فیلم اقتباس شده از سری Resident Evil است. داستان درباره گروهی از بازماندگان است که در سال 1998 در شهر راکون با زامبی ها مبارزه می کنند.

از بازیگران نه چندان شناخته شده می توان به کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، اوون جوگیا در نقش لیان اسکات کندی و تام هاپر در نقش آلبرت وسکر اشاره کرد. یوهانس رابرتز که بیشتر به خاطر ساخت چندین فیلم ترسناک متوسط ​​مانند The Strangers: Prey at Night شناخته می شود، کارگردان و نویسنده نیز هست.

او در مصاحبه ای به ددلاین گفت:

مطالب پیشنهادی:قسمت اول فصل پنجم Money Heist – The End of Theft را تماشا کنیدغیر قابل پیش بینی بیشتر از همیشه
قسمت اول فصل پنجم Money Heist - The End of Theft را تماشا کنید

با این فیلم می خواهم به دو بازی اول برگردم و با بازی اول یک تجربه عالی خلق کنم. در عین حال، فیلم داستان مردی را در مورد شهر کوچک مرده ای روایت می کند که امروزه برای مخاطبان قابل درک است.

بدون جدول


Uncharted یکی از مهم ترین عناوین بازی های ویدیویی است که در آینده منتشر خواهد شد. در این فیلم تام هالند در نقش «ناتان دریک» جوان و روبن فلیشر کارگردانی فیلم هایی چون Zombieland و Venom را بر عهده خواهند داشت. مارک والبرگ در ابتدا قرار بود نقش ناتان را بازی کند، اما در نهایت او را در نقش ویکتور سالیوان، مربی و دوست ناتان قرار داد.

قبل از شیوع کرونا و کار سخت برای بسیاری از صنایع، از جمله صنعت بازی، گزارش شده بود که فیلمبرداری به زودی آغاز خواهد شد اما در ماه مارس به تعویق افتاد. از آن زمان تاکنون اولین تریلر فیلم Uncharted منتشر شده است که اولین اتمسفر را نشان می دهد.

مطالب پیشنهادی:بهترین کمدی ترسناک هالیوودتجربه ترس در مقیاس کوچک
بهترین کمدی ترسناک هالیوود

خبر خوب دیگر این است که Uncharted در نتفلیکس نیز در دسترس خواهد بود. همانطور که همه می دانیم، اوایل سال جاری نتفلیکس قرارداد ویژه جدیدی را با سونی امضا کرد تا مهمترین فیلم های این شرکت از جمله Uncharted را پخش کند. در نتیجه نسخه دیجیتالی آن در زمان انتشار پخش خواهد شد.

از سال 2010 که والبرگ تایید کرد که ناتان دریک در این فیلم با بازی رابرت دنیرو و جو پشی در نقش نیتن دریک بازی خواهد کرد، شایعات زیادی در مورد این فیلم منتشر شد و ماجراجویی عجیبی برای او رقم خورد.

مطالب پیشنهادی:فراز و نشیب های رابطه زن و شوهر در یک فیلم عاشقانهفیلمی برای تجربه دنیای پیچیده زندگی زناشویی
فراز و نشیب های رابطه زن و شوهر در یک فیلم عاشقانه

در ابتدا او باید دیوید می بود. راسل درگیر فیلم هایی مانند American Hustle و Silver Linings Playbook بوده است، اما سونی فکر می کند داستان او بسیار طولانی، جاه طلبانه و بسیار متفاوت از بازی های ویدیویی است، بنابراین پروژه فیلم را ترک کرد. دن تراختنبرگ که 10 فیلم کلاورفیلد لین را در کارنامه خود داشت، به عنوان کارگردان معرفی شد، اما چند ماه بعد او را ترک کرد. تراویس نایت کارگردان Bumblebee جایگزین او می شود، اما فقط برای چند ماه.

Sonic the Hedgehog 2


درست متوجه شدید؛ دنباله بازی Sonic the Hedgehog که در سال 2020 بر اساس بازی با همین نام توسط سگا ساخته شد، در حال ساخت است و در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است و ادریس آلبا، ستاره فیلم The Suicide Squad تایید کرده است که در نقش Knockles Eckidna، مورچه قرمز این فیلم بازی خواهد کرد.

البته بازیگران اصلی عبارتند از بن شوارتز در نقش سونیک، جیم کری در نقش دکتر. Robatnik، و جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی در Sonic the Hedgehog 2. دنباله توسط جف فاولر کارگردانی خواهد شد که اولین تجربه کارگردانی او Sonic the Hedgehog است.

مطالب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم تاریخ فیلم های گنج یابیدر این کارها نماد X روی نقشه گنج همه چیز را نشان می دهد
معرفی بهترین فیلم تاریخ فیلم های گنج یابی

این بار سونیک و تیلز که هنوز بازیگرانشان مشخص نشده اند، با Dr. Robatnik و Knuckles برای جلوگیری از دسترسی آنها به زمرد قدرتمند. اولین بازی از سری Sonic the Hedgehog در سال 1991 برای کنسول نسل چهارم سگا مگا درایو عرضه شد و ظهور آن در فرهنگ عامه پس از بیش از 30 سال بسیار قابل توجه است.

برادران سوپر ماریو


فیلم Super Mario Bros هنوز در لیست است، اما بازسازی فیلم اقتباسی باب هاسکینز در سال 1993 در نقش ماریو محبوب نخواهد بود، بلکه یک انیمیشن سینمایی جدید است.

فیلم Super Mario Bros همکاری با نینتندو و استودیوی انیمیشن Illumination Entertainment که قبلا Minions و Despicable Me را معرفی کرده بود. بازیگران یا صدای حیوانات بسیار مهم است و نام آشنایی در آن وجود دارد. گریس پرت، ستاره فیلم Guardians of the Galaxy، صدای ماری را بازی خواهد کرد که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی:نقد پدر – درام دلخراش درباره زوال عقلفیلم پدر با احساسات واضح قلب شما را می شکند
انتقاد پدر - درام دلخراش زوال عقل

آنیا تیلور-جوی بازیگر نقش پرنسس هلو، جک بلک در نقش باوزر، چارلی دی در نقش لوئیجی و ست روگن در نقش دانکی کونگ به عنوان دیگر بازیگران مشهور این فیلم بازی می‌کنند.

علاوه بر این، ماریو مارتین، صداپیشه اصلی ماریو و چند شخصیت دیگر این مجموعه نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

بخش


یوبی سافت بر روی تغییرات سینمایی آینده تمرکز کرده است، زیرا علاوه بر Assassin’s Creed که در گذشته منتشر شد، در آینده شاهد اقتباس های دیگری از جمله Splinter Cell، Watch Dogs و The Division خواهیم بود. وقتی متوجه می شویم که این فیلم آخرالزمانی پس از شیوع ویروس در نیویورک اتفاق می افتد، هیجان انگیزتر می شود و اکنون بازیگرانی مانند جیک جیلنهال و جسیکا چستین در آن بازی می کنند.

مطالب پیشنهادی:15 استاد علمی تخیلی که هرگز ندیده ایدوقتی قدرت تکنولوژی بشر شگفت زده می شود
15 داستان رقص از یک داستان علمی تخیلی که هرگز ندیده اید

علاوه بر این، The Division در نتفلیکس منتشر خواهد شد، بنابراین نسخه دیجیتالی آن در همان زمان در دسترس خواهد بود. راسون مارشال تربر، کارگردان We’re the Millers و Red Notice کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


در قسمت اول این مقاله، یک بازی ویدیویی مبتنی بر ویدئو نمایش داده خواهد شد و تاریخ انتشار آنها نیز مشخص شده است بررسی کردیم. در آپدیت آینده، فیلم هایی را که هنوز منتشر نشده اند اما در حال ساخت هستند تا فایل تکمیل شود را لیست خواهیم کرد. اقتباس سینمایی آینده صنعت بازی های ویدیویی آره.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما