هیبریدی در کیش احداث می‌شود

[ad_1]

خبر خبر: 1809151/47

امان: 19:43
1400/11/17

:ازید: 2,465

برنامه های فدراسیون و شورای منطقه آزاد ؛

فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که جزیره کیش به «پایگاه فوتبال ایران» تبدیل خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران چند ماه پیش در کیش اردوی تدارکاتی را برگزار می کند و در این بین تیم نیز در کیش اردویی را پشت سر گذاشته اما حالا به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در همکاری با شورای منطقه آزاد، قصد دارد. برنامه‌های بزرگ را هم اجرا کند.

سعید محمد دبیر شورای عالی منطقه آزاد در این خصوص گفت: در توافقی که امروز بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و فوتبال صورت گرفت، توافق شد تفاهم نامه های گذشته عملیات اجرایی ساخت 5 زمین فوتبال در جزیره کیش آغاز و تا پایان مردادماه سال آینده. ومیل و به بهره برداری برسد. یکی از این 5 زمین، برای اولین بار در کشور به تورت چمن ترکیبی (رهیبدی)

او با اشاره به برگزاری جام جهانی 2022 عنوان کرد: در کنار زمین های فوتبال، سالن های بدنسازی، خدمات رفاهی برای ورزشکاران تکمیل و برای استقرار تماشاگران سکوهای مناسب با سقف اسپیس فریم توسط پیمانکاران با کیفیت بالا و در اختیار این عزیزان قرار خواهند داد. گرفت. استفاده از امکانات موجود در دهکده مسابقات کیش و تکمیل زیرساخت های موجود در رویداد ر گبز 2022

این در حالی است که مشاور رئیس جمهور همچنین به موضوع سایر تیم های ملی اشاره می کند و عنوان می کند: در نظر داریم برای تمام تیم های فوتبال ساحلی، فوتسال، فوتبال بانوان، تیم بزرگسالان و تیم ملی امید برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های وزرشی کیش. ………………………………..

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کیش را «پایگاه فوتبال ایران» خواند و گفت: امروز روز تاریخی برای فوتبال کشور است، از دولت محترم، مناطق آزاد و همه عزیزانی که ما را در این مسیر موفقیت همراهی می کنم تشکر می کنم. نگاه توسعه دکتر محمد برای دستیابی به هدف مشترک قابل تقدیر است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما