واکنش ایزن یزدانی به خداحافظی از کشتی

[ad_1]

یزن یزدانی درباره درخشش تیم کشتی داد در این مسابقه ملی اظهار کرد: همه این اتفاقات لطف خدا بود و کمی من و حریف آمریکایی خیلی حساس شده ولی خدا کمک کرد و همین مربیان و حریفان تمرینی باعث شدند که بهتر باشند. در نهایت آن اتفاق در جهانی رخ داد و این کشتی را که آمریکایی‌های خوب شکست دادند و سهم کوچکی در شادی مردم داشتند.

. . . . . . . .. . بعد از المپیک که پژمان درستکار تیم را به دست گرفت، مدت زمان کمی تا جهانی داشتیم، یک سری تمرینات در نظر گرفته شد و سعی کردیم آن تمرینات را انجام دهیم تا بدنمان به آمادگی لازم برسد. .داراشکر همه چیز در حالت خوبی بود و قبولیم ذره‌ای از ت‌مات‌مان را در نروژ جبران کنیم.

یدانی که میهمان برنامه دایره طلایی بود، شا اشاره به ارتباط روحی کشتیگیران با کادرفنی عنوان کرد: در تمرینی که شوخی وجود ندارد و جایگاه سرپرستی ندارد که ماملا مشخص است ولی خارج از بحث تمرینی، رابطه دوستانه و صمیمی با پژا پژم با کادرفنی راحتند.

وی درباره این که در تمرینات فنون تخصصی را به ملی پوشان آموزش می دهد، توضیح داد: این را بگویم که اول از کادرفنی اجازه میگیرم و اگر کسی از بچه ها از چیزی بخواهد که فنی را یادشان می دهد، این کار حتما با مربیان خواهد بود و من در کادرفنی نمیکنم. عالا عرفان الهی، رحمان عموزاد و رمانان دیگر اگر از من سوالی داشته باشم با جان و دل کمک می کنم و خوشحال می شوم که در مو. اپهن پهلوانان به من محبت دارند.

آیا در مورد اینکه چه زمانی کشتی را ادامه خواهد داد؟ گفت: اگر در این سال‌ها باختی هم از من بهتر بود که نتواند شکست دهد. زا زمانی که توان داشته باشد و بدانم برای مم ملی و کشتی مثمرثمرم کشتی می‌گیرم. انشاءالله اتفاقی در این مسیر پیش نیاید. . . . . .

قهرمان سال ۲۰۲۱ کشتی در مورد چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: من کارشناسی نمی‌کنم. ورم و تابع قانون. تصمیم گرفتن به عنوان عضو کوچک خهرخه خیلی خوبی است، این دوره به مسابقات کشوری خیلی خوبی داده شده و کسانی که مدعی دوبنده تیم ملی هستند از قهرمان کشوری ورود پیدا می کنند. سند سالی بود این اتفاق رخ نداد. نمی شود به این چرخه ایراد گرفت. . . . . . . . . . .

وی با اعلام اینکه قرار است در آخرین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی سوار شود، اضافه کرد: من هر سال در انتخاب تیم ملی کشتی گرفتم و حتی اول از همه برای من انتخاب شد که قهرمانان دیگر بیایند کشتی را بگیرند. الان هم این فرصت برای همه بچه هاست و همینطور هم وزنم که مدعی دوبنده تیم ملی هستند، ایجاد شده که رقابت می کنند و من هم مثل بقیه در این چرخه کشتی میگیرم تا درنهایت هر کسی که حقش باشد در این چرخه به تیم ملی برسد.

وی در مورد اینکه آیا غیر از کشتی‌های کار دیگری هم می‌دهد، گفت: حقیقتا تمام فکر و ذهنم کشتی است و فرصتی برای ورود به جای دیگری را ندارم ولی اگر جایی حضور من مثمرثمر باشد با و دل انجامش می‌دهم ولی شغل خاصی ندارم.

دنی در مورد افتتاح سالن ورزشی‌اش در مازندران عنوان کرد: این مجموعه ورزشی و کمپ تمرینی ستاز به فاز بهره برداری می‌رسد و فعلا سالن کشتی راه‌اندازی شده است. اگر پروانه بهره‌برداری بدهند کشتی‌گیران تمریناتشان را شروع کنند. وظیفه من بود به عنوان ورزشکار قدمی برای، و ورزش استانم بردم. امیدوارم قهرمانان خوبی را تحویل جامعه بدهیم. نن هزیا هزینه شخصی دودم این کار را انجام می دهد. هیچ حمایتی هم نشدم. داخل سالن فقط تشک هست، دو، امکانات دیگری در سالن داشته باشیم که در اینجا به دادمی استعدادیابی تبدیل شود. اگر حمایت از پیمپی خواهد شد که قهرمانان مستعد در نخواهند شد. علاوه بر کشتی در رشته‌های قایقرانی، تسوتسال و … فعالیت‌های فعال می‌کنیم و فاز به جلو می‌رویم. هیچ کمکی از سوی ارگان های دولتی به حساب نمی آید و هزیا من هزینه این کار را انجام می دهد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در مورد اینکه برخی معتقدند در المپیک در مقابل نایفونوف و تیلور آمریکا بدنب شا نب ز نظر بدنسازی یک سری حرکات جدید انجام دادیم و شیوه اجرای تغییر کرد. کر کدام از مدیران شیوه متفاوت تمرینی دارند. مان درستکار شیوه نظام را ارائه کرد که خداراشکر نتیجه خوبی کسبم کرد. در توکیو اما روز اول مسابقات بدنم خالی کرده بود و خوب پر نکرد. دریافتم غذا بخورم، حتی ماکارانی آنها هم بو می داد و نمی توانند بخورم و بدنم پر نکردند. هرطریقی بود حریف روس را شکست دادم و خدا هم کمک کرد. روز دوم بدنم بهتر بود که تفنن اتفاق در ننل رخ داد و باعث شد به نتیجه ای که می خواستم نرسم.

. . . . . در نورژ همه کمک کردند. . . . . . امیدوارم این روند پیروزی برای همه بچه ها ادامه دار باشد.

. . . . . آینده را پیش اینی کرد. دو مسابقه جهانی در پیش است و اگر لایقش باشم و صاحب دوبنده مم ملی شوم، فعلا به کسب افتخار برای کشتی در فکر جهانی منم.

. . . . . هیچ وقت نامید نشدم و کار را ادامه دادم. عامل اصلی در موفقیت داشتن پشتکار ت شلاش و اراده و نامید نشدن است.

قهرمانی المپیک ۲۰۱۶ ریو در مورد سن آغاز شرح کرد: برخی در 19 سال تازه از من می پرسند که می شود کشتی را شروع کرد یا نه، به آنها می گویم حالا یک سال تمرین کنید اگر دیدید تغییری در شما ایجاد شد ادامه دهید ولی اگر تغییری نداشته باشد ادامه دهید، کشتی ورزش سختی است. . . . . .

. . . . . . . .. . . . . .

حسن یزدانی ضمن قدردانی از پدر و مادرش، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی و پرسنل خانه کشتی، از همت مسلمی و امید اسماعیلپور دو مربی سازنده نیز قدردانی کرد و در مورد اینکه مردم کجا می توانند او را ببینند، گفت: قبلا در اردوهای تیم ملی. ید این اتفاق رخ داد اما الان به خاطر شرایط شرایط امکانش نیست. من به خاطر مشغله هایم در رفت و آمدم، ولی گاهی در مازندران و در شهر خودم این امکان وجود دارد و دوستی دارم که کارهایی از این دست را می دهد تا اگر امکانش وجود دارد در خدمت عزیزان باشم.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما