واکنش اینستاگرام به “کاشت درخت برای اشتراک گذاری با عکس حیوانات خانگی” – زومیت

[ad_1]

روند کاشت درخت ویروسی در اشتراک گذاری عکس حیوانات خانگی این روزها در اینستاگرام بسیار محبوب شده است; این کمپین با اضافه کردن یک برچسب با همین نام و یک شکلک سگ در انتهای داستان کاربر شروع شد.

به گزارش ایندیپندنت، مردم در پاسخ به این برچسب ها تصاویری از حیوانات خانگی خود را به اشتراک گذاشته اند. این کمپین به سرعت در بین کاربران گسترش یافته است و تاکنون توسط بیش از 4 میلیون نفر در استوری های خود به اشتراک گذاشته شده است. با وجود محبوبیت این استیکر در بین 4 میلیون کاربر، بلافاصله مشخص شد که این استیکر توسط هیچ سازمانی حمایت مالی نشده و درختی برای کاشت وجود ندارد.

یک درخت بکار

کمی بعد، سازمانی به نام PlantATreeCo مسئولیت این کمپین را برعهده گرفت و ادعا کرد که از همان ابتدا یک استیکر را به عنوان یک کمپین واقعی راه اندازی کرده بود، اما ده دقیقه پس از راه اندازی متوجه شد که کمپین احتمالاً به سرعت گسترش می یابد. ویل و این آژانس. در عمل به وعده های خود کوتاهی نخواهد کرد. بنابراین او به سرعت داستان اصلی را حذف کرد.

این سازمان در واقع نام خود را از روی استیکر حذف کرد و خود استیکر به سرعت در اینستاگرام رشد کرد. با حذف نام PlantATreeCo از این استیکرها، هیچ راهی برای درک انگیزه های اصلی کمپین و دیدن اینکه آیا درختکاری واقعی وجود دارد وجود ندارد.

کسانی که درخت می کارند

بسیاری از کاربران با این استیکر سعی کرده اند توجه این سازمان را به سطح بالایی از روابط عمومی جلب کنند و ادعا کنند که این سازمان وظیفه کاشت درخت را بر عهده دارد. در همان زمان، اینستاگرام از فرصت استفاده کرد و قدرت پلتفرم خود را دلیل انتشار استیکرها ذکر کرد. با این حال او هیچ مسئولیتی در قبال محتوای استیکرها بر عهده نگرفت.

سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت:

ویروسی شدن فرآیند کاشت درخت در ازای عکس های حیوانات خانگی نشان دهنده قدرت جامعه اینستاگرام در افزایش آگاهی از مسائل کلیدی است. مانند سایر استیکرهای ویروسی، این استیکر توسط یک حساب کاربری ساخته شده است و ربطی به اینستاگرام ندارد.

مقالات مرتبط:

سازندگان اینستاگرام اغلب با کلیک بر روی یک استیکر ظاهر می شوند، اما در برخی موارد خاص، این اتفاق نمی افتد. به عنوان مثال، اگر یک سازنده نام خود را از یک استیکر حذف کند یا حساب اینستاگرام خود را از حالت عمومی حذف کند، استیکر به طور خودکار ناپدید می شود.

اینستاگرام اعلام کرده است که به دنبال شفافیت بیشتر در مورد این موضوع برای کاربران خود است.

نظر شما در مورد این نوع تبلیغات چیست و چقدر بی تاثیر است؟

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما