وایبر برای اینستاگرام اتفاق خواهد افتاد

[ad_1]

روآرو- سیدعباس مرادی یکی از طراحان پروژه حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در پروژه جهان آرا گفت: بهترین نقطه برای مدیریت در فضای مجازی جایی است که طرح های حفاظتی ارائه شود یعنی باید ایجاد کنیم. یک محیط رقابتی برای خدمات اساسی

به گزارش فرارو، وی افزود: در حال حاضر مقایسه داخلی اینستاگرام نداریم. هدف از طرح حفاظتی ایجاد بستری امن برای ایجاد فضایی برای مهاجرت کاربران ایرانی به عنوان مثال در داخل کشور است. به عنوان مثال، در اینستاگرام پلاس، ما یک بانک الکترونیکی خواهیم داشت. رویکرد طرح حفاظت، بومی و داخلی نیست، زیرا اگر نمونه خارجی همچنان قوانین ما را بپذیرد، همان امکاناتی را که نمونه داخلی دارد، دریافت می کند. هیچ فیلتری وجود ندارد، اما البته محدودیت هایی وجود دارد، به عنوان مثال محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام اعمال خواهد شد.

مرادی گفت: برای تبلیغات در اینستاگرام ایران تخفیف مالیاتی در نظر گرفته می شود اما این تخفیف برای اینستاگرام آمریکا نخواهد بود. تا جایی که افراد به سمت نمونه های داخلی حرکت می کنند، محدودیت های پهنای باند برای کاربردهای خارجی در نظر گرفته می شود.

آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که اینترنت / طراحان تفاوت بین Gig و Byte / Viber را برای اینستاگرام نمی دانندچه اتفاقی برای اینترنت خواهد افتاد؟
عادل طالبی دبیر انجمن کسب و کار اینترنتی با فرارو صحبت کن وی با اشاره به طرح کنگره برای حمایت از حقوق کاربران اینترنت گفت: اگرچه این طرح شعاری زیبا برای بازدارندگی بنگاه های ایرانی از تجارت واقعی دارد، اما در عمل با چنین اجرایی اقتصادی. طرح های تجاری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مسدود می شود و از این طریق صدها هزار نفر کسب و کار خود را از دست خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه فعالان کسب و کار سایبری خواهان اینترنت هستند، افزود: اما اینکه بخواهیم از این موضوع بهره ببریم و اینترنت را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنیم، مسلماً در اینترنت اصلاً مطلوب نیست و آسیب ها و عواقب آن. چندین بار.

طالبی گفت: در جلسه کارشناسی که در مرکز پژوهش های مجلس و سایر مراکز برگزار شد، بیش از 56 ایراد اساسی به این قانون داشتیم، اما اصلاحات همه اساسی نبود و فقط تغییرات صوری برای تعیین دلایل لازم انجام شد.

فعالان اینترنتی با اشاره به اینکه اجرای این قانون از جهات مختلف ناقض حقوق مردم است، هشدار می‌دهند: اجرای این قانون نقض آشکار حقوق و آزادی‌های شهروندی افراد از بعد فنی و قانونی است. از منظر، این امر ضروری نیست، نه، به عنوان مثال، بسیاری از کسب و کارهای مجازی در اینستاگرام اکنون صاحب مجازی هستند، یعنی صدها ساعت ویدیو، محتوا و موارد مشابه تولید کرده اند. تومان سرمایه گذاری کسب و کار مجازی ضرر می کند. و کسب و کارهای کوچک در چارچوب این شبکه ها با مخاطبان و ذینفعان خود ارتباط برقرار می کنند. البته با بسته شدن این فضا، کسب و کار مجازی از بین می رود و در وهله دوم هیچکس در این زمینه سرمایه گذاری نمی کند. رشته.

آقای طالبی افزود: قانون چند ایراد دارد: ماده 17 قانون به صراحت بیان می کند که پهنای باند اپلیکیشن های زیربنایی در مقایسه با نمونه داخلی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، بنابراین مشکلات در اینستاگرام، واتس اپ، گوگل و … 4 ماه بده توافق با دولت ایران برای از سرگیری فعالیت و اخذ مجوزهای لازم کاملاً غیرقابل قبول است زیرا از فردای تصویب این قانون با استناد به همین ماده به راحتی کل عرض اینترنت سرویس بسیار خارجی است. سرعت خود را کاهش دهید و با کاهش سرعت آنها، دسترسی به این شبکه ها مانند برنامه وایبر در چند سال گذشته تقریباً از بین می رود و با کاهش سرعت، تقریباً در آینده قابلیت استفاده خود را از دست می دهد. با تصویب این قانون برای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و گوگل که خدمات زیادی ارائه می دهند، اتفاق می افتد.

دبیرکل انجمن کسب و کارهای اینترنتی خاطرنشان کرد: کمیته ویژه ای که برای اجرای این قانون تشکیل شده است، یک کمیته فرعی است که تحت عنوان: وزارت ارتباطات اداره می شود و این کمیته کمیته ای با قدرت تمام خواهد بود. . قانون لازم الاجرا است و در صورت احراز تخلف می تواند مستقل از قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند، بنابراین این نهاد با قدرت آنقدر تأسیس می شود که هیچ پاسخگویی به کسی ندارد.

وی گفت: اعلام شده است که هرکس شکایتی داشته باشد می تواند به دیوان عدالت شکایت کند، نکته ناپسند این است که اگر الان شکایت کنید، دادگاه حداقل دو تا سه سال زمان می برد تا شکایت شما را مطرح کند. . مجلس سنای فضای مجازی می‌تواند هر سه ماه یکبار در صورت عدم تشکیل جلسه، تصویب این کمیسیون بلامانع است تا مصوبه شکایات این مصوبه کمیسیون عالی در قانون مجلس به هیچ وجه قابل اجرا و اجرا نباشد. و برخی از نمایندگان مجلس در این مورد صحبت کرده اند.

طالبی با توجه به اینکه به نظر می رسد رئیس جمهور باراک، ابراهیم الرئیسی را نیز با اجرای این قانون موافق است، گفت: به دلیل فضای موجود، فعالان و فضای مجازی اجتماعی، بسیاری نگران اجرای این قانون هستند، در حالی که این طرح طرح این است که با مفهوم فناوری اطلاعات و فضای مجازی آشنا نیستند و تفاوت گیگ و بایت را نمی دانند، یعنی اساس این حوزه را نمی دانند اما تصویب کردند. اینترنت، ضمن اطلاع از فضای مجازی، تمام آن را می‌توان در قانون گنجاند و تمام شب آن را اصلاح کرد، بنابراین اگر این طرح اجرا شود، قطعاً تأثیر زیادی خواهد داشت و برای کشور قابل حل نیست.

دبیر انجمن کسب و کار اینترنتی گفت: اگرچه ما ناامید هستیم و استرس و مطالبه عمومی در این زمینه به وجود می آید، اما این قانون دیگر رواج پیدا نمی کند، البته اگر این قانون برای انجام کارهای بیشتر در فضای سایبری وضع شده باشد، شغل خود را از دست بدهیم و بعد از آن نه اینترنت و مشکلات عدیده ای که کشور با آن روبه رو است که از منظر قانون طراحی بسیار دور است از این قبیل ایرادی ندارند، خیر.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما