جنت جدید هواوی ; ثبت یویر سه‌بعدی از صورت با دوربین گوشی هوشمند – زومیت

[ad_1]

هواوی به‌تازگی پتنتی را به‌صورت عمومی ثبت کرده است که بر اساس آن، شیوشی هوشمند با دوربین سه‌گانه می‌تواند بدتح به منظو شود. ‌ر‌‌ اساس آنچه هواوی سنترال می‌نویسد، ‌ پتنت جدید به وضوح نشان می‌دهد چینی‌ها برای آینده‌ی صنعت موبایل ایده‌های خلاقان.

برای فهم بهتر چه هواوی در پتنت جدیدش توضیح می‌دهد، یکی از طراحان شناخته‌شده‌ی مدل‌های مفهومی یعنی Technizo طر یر یر یر هر.

تنت دوربین سه بعدی هواوی نمایشگر کوچک

هواوی در بابوحه‌ای تحریم‌های ایالات متحده، روزهای سختی را می‌سازند و رای می‌کنند از جدیدترین نوآوری‌های یو زن یا در محصو. همه‌ی مشکلات، بخش تحقیق و توسعه هواوی دست از جستجوی برنمی‌دارد.

جدیدترین پتنت هواوی عا عنوان «روش تجزیه و تحلیل ظاهر و دستگاه الکترونیکی» در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۲۰۲۱ یواوی سنترال می‌گوید پتنت جدید هواوی شامل ۴۳ است و اولین بار در ماه دسامبر (اوایل دی) توسط سازمان جهانی تات پتنت نشان می‌دهد که هواوی در عمل می‌تواند از آن به روش‌های بهره‌برداری استفاده کند.

دوربین رندر سه یدی هواوی از نمای، و للو

ط نف دن رر رندرها می‌بینیم پ ننل پشتی شیوشی هواوی دارای ماژول ربز برای دوربین دو مورد از دوربین‌ها در یک امتداد رار دارند و دوربین سوم به‌گونه‌ای در قسمت بالای نن پشتی قرار می‌گیرند که صاصله‌ای مساوی دو می‌کنند.

در داخل دوربین گوشی مورد اشاره‌ای هواوی نمایشگری کوچک می‌بینیم که می‌توان در نقش یک دوربین برای دوربین ظاهر شود. نمایشگر امتیازی به المان‌های مختلف مانند نسبت می‌دهد. تمچنین توصیه‌هایی توسط نمایشگر برای گرفتن ژست مناسب جلوی دوربین ارائه می‌شود.

عکس ز نن در نمایشگر دوربین گوشی هواوی نزدیک

ًاهراً دوربین گوشی هواوی ثبت مدلی سه‌بعدی از چهره‌ی کاربر را دارد. در همین حین کاربر می‌تواند از طریق نمایشگر لمسی، صورتش را به سمت دلخواه بچرخاند تا تصویری از چهره را مورد بررسی قرار دهد.

دوربین هواوی جزئیاتی درباره منافذ، نن و روک، آکنه، جوش‌های سرسیاه، لکه‌های رنگی، پوست رقزی و … را خواهد داشت. دوربینی حتی از قمق و اندازه‌های منافذ خواهد داشت.

فهوشی مفهومی هواوی با دوربین سه بعدی

مشخصات فنی:

در نظر داشته باشید که شرکت های فناوری محور به طور معمول پتنت های بسیاری را ثبت می کنند. ًلاً نمی‌دانیم هواوی این ایده را در قالب محصولی واقعی به تولید انبوه می‌رساند یا خیر. بااین‌حال نباید گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی را در گذر زمان توجه بیشتر به استست و سلامت بدن نشان داد.

برخی از اطلاعات نشان می‌دهند که امکان دارد هواوی ایده‌های جدید خود را در قالب محصول جانبی مانند آینه‌ای هوشمند ارائه دهد. در ننن حالت آی ه‌ی هوشمند هواویینه خواهد شد به‌صورت مستقل یا در همکاری با گوشی کاربر کار نند. حتی این احتمال مطرح شده است که دوربینی جداشدنی از سوی هواوی طرف خواهد شد. دوربینی که شاید به‌صورت مستقل نیز کار نند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما