(ویدئو) محبوبیت جراحی گونه زنان در غزه

[ad_1]

اگرچه جراحی گونه در سراسر جهان رایج است، اما چیزی که زنان را به غزه جذب می کند این است که بر خلاف سایر عمل های زیبایی پرهزینه و خطرناک، ارزان و ایمن است.

به گزارش فرارو، زمانی که شوروک شاهین، زن فلسطینی 26 ساله خود را در آینه نگاه کرد، پس از جراحی پلاستیک صورتش را تحت عمل جراحی قرار داد و این عمل را با هدف افزودن استخوان گونه به صورتش انجام داد. این جراحی در سال های اخیر در غزه بسیار رایج شده است.

این زن جوان که در زمینه ارتباطات کار می کند با پیراهن سفید دیور سفید و کفش های با کیفیت لویی ویتون می گوید: «اگر لبخند شما زیبا است، شما زیبا هستید.

حدود یک ماه پیش، شروق پس از عمل جراحی در یک کلینیک در شهر غزه به آنچه می خواست رسید و از فرورفتگی گونه چپش بسیار خوشحال بود. او قصد دارد این جراحی را با گونه دیگری انجام دهد، به خصوص که ساده و بدون درد است.

دکتر جلا التماس که عمل جراحی بازوی شاهین را انجام داده است، گفت: عمل روی استخوان گونه بسیار ساده، آسان و بسیار سریع است و هیچ خطر عمده ای ندارد، زیرا تنها ده دقیقه طول می کشد.

او توضیح داد که قبل از انجام عمل جراحی جزئی روی ماهیچه‌های زیگوماتیک که از گونه‌هایش تا دهانش امتداد می‌یابند، روی گونه‌ها و دهانش بیهوشی کرده است.

او متوجه شد که هر ماه برای بسیاری از دختران جوان گودی ایجاد می کند و اکثر آنها پس از دیدن نتیجه در چهره اقوام و دوستان خود از او سوال می کردند.

دکتر التلمس که در خارج از کشور کار می کند، خاطرنشان می کند که سیلی زدن در نوار غزه بیشتر از سایر زنان در جهان عرب رایج است. او توضیح داد که زنان غزه از افرادی که به مصر و کشورهای عربی خلیج فارس سفر می کردند، این موضوع را آموختند.

او گفت که این عمل بین 30 تا 45 دلار برای هر نفر هزینه دارد، در حالی که برخی از کلینیک های غربی ممکن است به هزاران نفر برسد.

او گفت: “در ایجاد سوراخ هیچ مشکل یا شرمی وجود ندارد و مردم اغلب از من می پرسند که کجا و چه زمانی این کار را انجام دهم و از من می خواهند که تجربه خود را از انجام این کار با آنها به اشتراک بگذارم.”

دکتر حسنعلی الجیش که در مرکز زیبایی ویکتوریا در غزه کار می کند نیز گفت: اگر زنی برای شادی به دنبال گونه ای باشد چرا که نه؟

او که از سال 2018 تحت عمل جراحی پلاستیک و بازسازی قرار گرفته است، گفت که معمولاً ماهانه حدود 30 درخواست برای گودی زیر چشم دریافت می کند.

دکتر حسن که اغلب برای مجروحان فلسطینی در جنگ بین اسرائیل و حماس عمل جراحی توانبخشی انجام می دهد، معتقد است که اندکی شادی و یک زندگی عادی ممکن است رنج زنان غزه را در پرتو جنگ، محاصره و سایر سختی ها کاهش دهد، اما ما باید . فراموش نکنید که این رنج هنوز وجود دارد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما