پرونده های خانوادگی باب ساجت برای جلوگیری از انتشار پرونده های تحقیقات مرگ مناسب است

[ad_1]


باب ساجت در سال 2017 به مراسم جوایز منتخب مردم در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس می رسد. خانواده ساجت شکایتی را برای جلوگیری از انتشار رکوردهای تحقیقات مرگ ناگهانی او تنظیم کرده اند.

عکس فایل جردن اشتراوس / Invision / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

عکس فایل جردن اشتراوس / Invision / AP


باب ساجت در سال 2017 به مراسم جوایز منتخب مردم در مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس می رسد. خانواده ساجت شکایتی را برای جلوگیری از انتشار رکوردهای تحقیقات مرگ ناگهانی او تنظیم کرده اند.

عکس فایل جردن اشتراوس / Invision / AP

خانواده باب ساگت در تلاش برای جلوگیری از انتشار سوابق پزشکی مربوط به تحقیقات در مورد مرگ او، در اورنج کانتی، فلوریدا، شکایتی را در روز سه شنبه ثبت کردند.

به گفته ایستگاه تلویزیونی اورلاندو WESH2، در دادخواستی که توسط بیوه ساجت، کلی ریزو، و سه دخترش تنظیم شده است، جان مینا، کلانتر اورنج کانتی و دفتر بازرسی پزشکی به عنوان متهمان نام برده شده است.

WESH2 گزارش داد که این شکایت استدلال می‌کند که انتشار بیشتر سوابق پزشکی ساجت باعث می‌شود که خانواده آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شکل درد شدید روانی، اضطراب و ناراحتی عاطفی را متحمل شود.

علاوه بر این، خانواده در این دعوی استدلال می‌کنند که با انتشار سوابق ساجت برای عموم، هیچ منفعت عمومی تامین نمی‌شود.

ساجت 65 ساله ماه گذشته جسدش را در اتاق هتلش در اورلاندو پیدا کردند و طبق بیانیه خانواده اش بر اثر ضربه به سر درگذشت.

خانواده می گویند که این بازیگر و کمدین 65 ساله “به طور اتفاقی پشت سر خود را به چیزی کوبید، هیچ فکری به آن نکرد و به خواب رفت.” بر اساس گزارش پزشکی قانونی، هیچ گونه مواد مخدر یا الکل در کار نبوده است.

بر اساس گزارش کالبد شکافی بدست آمده توسط ساجت در زمان مرگ “شکستگی در پشت سر و اطراف چشم” داشت. مردم. کالبد شکافی اشاره کرد که ساجت در زمان مرگش نیز COVID-19 مثبت بود.

ساجت در یک تور کمدی بود و یک روز قبل نمایشی را در نزدیکی جکسونویل، فلوریدا اجرا کرده بود.

در بیانیه ای که هفته گذشته توسط خانواده ساجت منتشر شد، آنها افزودند که “غرق هجوم باورنکردنی عشق” طرفداران او شده اند و گفتند که این حمایت برای آنها “آسایش بزرگی” بوده است.

این خانواده ادامه داد: «اکنون که نتیجه‌گیری نهایی را از تحقیقات مقامات دریافت کرده‌ایم، احساس می‌کنیم که این نتیجه‌گیری را مستقیماً از ما شنیده‌ایم. در حالی که با هم به سوگواری ادامه می‌دهیم، از همه می‌خواهیم عشق و خنده‌ای را که باب به این دنیا آورد، و درس‌هایی که به همه ما آموخت: با همه مهربان باشیم، اجازه دهیم افرادی که دوستشان دارید بدانند که آنها را دوست دارید، به یاد بیاورند. با در آغوش گرفتن و خنده با روزهای سخت روبرو شویم.”

پس از اینکه میزان جراحات وی در گزارش کالبد شکافی مشخص شد، سوالات پیرامون علت مرگ ساجت افزایش یافت.

اداره کلانتری اورنج کانتی مصاحبه ای ارسال کرد در CNN روز جدید در توییتر خود که کلانتر جان مینا به جراحات ساجت پرداخته است. مینا بخشی از تحقیقات پیرامون مرگ این بازیگر و کمدین بود.

مینا به سی ان ان گفت که در حالی که جراحات ساجت “شدید” بود، هیچ نشانه ای از درگیری وجود نداشت.

مینا گفت: «ما باور نمی کنیم که او مورد اصابت قرار گرفته باشد.



[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما