یلانتری: نساجی می‌تواند در جدول تک‌رقمی باشد :: ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812359 |
05 ان 1400 ساعت 12:39 |
71 |ازدید |

0
دیدگاه

ایوب کلانتری می‌گوید سبک بازی نساجی که به کارهای تیمی وابسته است باعث نمایش تماشاگر پسند این تیم می‌شود.

به گزارش “ورزش سه” س نساجی مازندران روز گذشته در یک بازی سخت با یک امتیاز از آبادان خارج شود و بازی را با گل ایوب کان. ایلانتری در خصوص این بازی گفت: زیازی سختی داشتیم. صم صنعت نفت تیم خوب و قابل احترام است. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که اگر ما از موقعیت‌ها استفاده کنیم، حتی می‌توانم پیروز را بگیریم که این اتفاق نیفتاد. ما بدی می‌آوریم و می‌توانیم مطمئن باشیم و سخت می‌توانیم. امیدواریم نتایج را جبران کنیم.

عزیکن نساجی در مورد گلی که ث رمر توضیح داد: گل از روی ضربه ایستگاهی و من شکستم با ضربه سر دروا حریف را را. . . . . .

او در مورد بازی های تیمشان توضیح داد: تمام بازی های ما مالکانه بوده اند و خوب بازی کرده اند و در یک سری از بازی ها موقعیت هایی که به گل تبدیل نشده اند و در آن بازی ها اشتباهات داوری باعث گل ما قبول نشده است. فوتبالی بازی می‌کنیم که تماشاگر پسند باشد و کسی که بازی را می‌بیند لذت برد و خودمان هم لذت ببریم.

. . . . . در مم ما کار انفرادی وجود ندارد و همه گروهی است.

او در بازی بعدی مقابل استقلال و همچنین اخراجش در بازی با پرسپولیس گفت: استقلال صدر جدول است و هفته نوزده است که نباخته و ما خیلی سخت است اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم نتیجه را بگیریم. در بازی پا پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که باعث اخراج من شد و رایط تیم مقداری برهم ریخت و من از بچه‌ها عذرخوا کردم و امیدوارم این

کلانتری در پایان در مورد پتانسیل تیم‌شان و اینکه می‌توان جایگاه بهتری داشت، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا جایگاهی که درخور تیم بزرگ و ریشه‌دار نساجی کسب شود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما