پرکیب پرسپولیس با دو تغییر بزرگ – ورزش سه

[ad_1]

خبد خبر: 1812961 |
09 ساعت 1400 ساعت 12:15 |
18,640 |ازدید |

6
دیدگاه

یحیی و آغاز ماراتن سخت برای بازگشت به ردر

. . . . .

به گزارش “ورزش سه”، از دست دادن دو امتیاز حیاتی برابر گل گهر سیرجان، اکنون اختلاف پرسپولیس را با استقلال در جدول صدر به پنج امتیاز است و سرمربی سرخپوشان که در نشست خبری روز گذشته مدعی شد، چشم به امتیازات باقی مانده و تعلل می شود. وشان در ادامه مسیر دوخته است.

بر بد برایحیی گل‌محمدی امایت حامد پاکدل در تمرین روز گذشته بود. . . . . . ص یتاکدل او را نیز ج عمع غایبان این تیم به رمراه سیامک نعمتی، امید عالیشاه و آ ‌کثیل‌کثیر اضافه کرده است تا دس سرخپو.

در این میان اما مهم ترین تغییر توسط یحییل محمدی در خط دروازه باشد. حامد لک که هفته‌های گذشته از نمایش عملکرد فنی مدنظر کادرفنی و هواداران دور بوده و انتقادات رادی تا، بو، یاو، اگمد گوهری درون دروازه این مم فرصت برسد. دروازه بان جوان پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی از نفت آبادان راهی پرسپولیس شده است، برای اولین بار در مقابل مس رفسنجان فرصت بازی پیدا خواهد کرد و باید دید قادر خواهد بود انتظارات را برآورد کند یا خیر.
در خط دفاعی پرسپولیس تغییری نخواهد داشت و همان نفرات بازی قبلی برابر حریف حاضر خواهند شد. حسیدجلال حسینی و وحدت حنانوف در قلب دفاعی این تیم حاضر خواهند شد و در سمت چپ نیز آقد آقایی یگیرار می‌گیره و در سمت راست هم رامین رضاییان از اولین پاس خل خود در دومین بازی، بهم به این دیدار و موفقیت در دوخته و باید دید چه ثیاثیری در جدال با مس رفسن.

در خط میانی نیز میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا به ونوان زوج فبکافبک دفاعی این تیم برابر حریف حاضر خواهند بود. مهدی ترابی و احسان پهلوان همچنین وظیفه بازیسازی و ایجاد موقعیت برای خط همله سرخپوشان را برعهده دارند به یاید دید خط فبکافبک . . . .

در خط حمله نیز بعد از گذشت حامد پاکدل که در چند بازی ستاره سرخپوشان لقب گرفته بود، بار دیگر. مهدی عبدی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در کنار خود وحید امیری را دارد. یدی 5ا 5 زل زده برترین گلزن این فصل می‌شود و این در حالی است که نسبت به دیگر پرسپولیسان این فصل که بالاتر از آن است. . . . . .

کیبرکیب احتمالی پرسپولیس

اگمد گوهری
سیدجلال حسینی
وحدت انانوف
رامین رضاییان
آقد آقایی
کمال کامیابی نیا
میلاد سرلک
مهدی ترابی
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی

دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان 19

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما