کارتن خالی نو و دست دوم چند؟

[ad_1]

-رارو- .ارتن‌های خالی بیشتر برای جابجایی اسباب و اثاثیه کاربرد دارند، به همین دلیل قیمت نمی‌تواند. ث ا ت ت ت ت چت چت چت چت چت چت چت چت چک ت ت ت ت چکت ز ز ز ز ز ……………. مم قیمت کارتن‌های موز ارزان‌تر است و فروشندگان آن‌ها بین ۸ ۲۰ هزار تومان می‌شوند.

به گزارش فرارو ، شروشنده آنلاین در شهر تهران کارتنهای خالی مخصوص اسباب کشی را در نن جایر مختلف به شروش می‌رساند. انواع کارتن اسباب کشی سایز ۱، طول ۴۰ تیانتی متر، عرض ۳۰ متر و ارتفاع ۳۰ متر است و روش گفته است که این کارتن منا این کارتن ۲۰ هزار تومان قیمت خورده است.

.ارتن سایز ۲ د در طول ۵۰ سانتی متر، در عرض ۳۰ سانتی متر و در ارتفاع ۳۰ سانتی متر است و ۲۵ رار تومان قیمت دارد. ستارتن سایز ۳ ح ددود ۶۰ تیانتی متر طول دارد و ابعاد عرض آن ۳۲ سانتی متر و ارتفاع آن ۳۴ تیانتی متر است. فروشنده می‌گوید که این بهترین سایز برای اسباب کشی است و هز رار تومان قیمت دارد.

.ارتن اسباب کشی سایز ۴، در طول س تیانتی متر، در عرض ۳۸ تیانتی متر و در ارتفاع ۴۰ تیانتی متر اندازه دارد. . . . . . . .. . این کارتن مناسب لباس، قابلمه و وسایل حجیم است و 45 رار تومان قیمت دارد.

. . . . . برای همین شما باید کارتن‌ها را با قیمت هر تومان ۴۶ا ۶ را بفروشید تا بخشی از خرید از هزینه تان بخرید.

. . . . .

کارتن خالی نو و دست دوم چند؟

تمت کارتن خالی گوشی تلفن همراه!

در بازار خرید و ررش شارتهای خالی نو و دست دوم، یای عجیبی فروشندگان بنا به رند گوشی با رای کارتن خالی آن‌ها از 15 رار تومان تا یک میلیون تومان می‌شوند.

. . . . اما قیمتی برای شخص مشخص نیست. . . . . .

از یک سوال می‌کنم، آیا قیمت بازار چند است؟ می‌گوید کارتن ارزش گوشی یالی را ۵۰ درصد بالا می‌برد. اما در بازار کارتن خالی حدود ۲۵ درصد ارزش گوشی است. اگر چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نکردید، فقط بپرسید. می‌گویم بعد این‌ها چکارشان می‌کنند؟ سخت می دهد، من از نیت شان خبر ندارم. . . . . . می‌گوید با کارتن مم دست ام به جایی نند نیست، تودت را نگران نکن. ن کارتن را لازم ندارم، اگر می‌خواهی کمی تخفیف دهم.

. . .. . او نیز قیمتی برای این کارتن‌ها اعلام نکرده است. از یک سوال می‌کنم که قیمت کارتن‌ها چند است؟ می‌گوید کارتن گوشی‌های ساده ۱۵ رار تومان. دو کارتن شیائومی و سامسونگ هم هر کدام از ۵۰۰ هزار تومان.

می‌پرسم اگر بخواهم وارد بازار خرید و روش کارتن گوشی موبایل شوم، به نظرتان درآمد دارد؟ می‌گوید کاری خطرناک است، زیرا سروکارتان بیشتر با چی‌های گوشی موبایل و سارق‌ها است. می‌گویم یعنی چطور؟ . . . .

کارتن خالی نو و دست دوم چند؟

کارتن تلویزیون یخچ لال و لوازم برقی چند؟

در میان کارتن بیشتر لوازم برقی پیدا می شود. . . .. . اما قیمت کارتن خالی و دست دوم تلویزیون، لال و ماشین لباسشویی ایرانی بسیار ارزان تر است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که فروشندگان کارتن‌ها را 150 تا 400 رار تومان به فروش می‌رسانند.

آیا مطمئن هستید که می خواهید آن را حذف کنید یا خیر؟ بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از واردکنندگان لوازم خانگی و برقی از مسیر، کارتن‌ها را می‌خرند تا کابا قاچاق را انجام دهند.

در این میان آگهی هایی در مورد فروش کارتن لا لپ تاپ، یلی استیشن، پرینتر، یلی شات، دود، اجاق گاز و … وجود د.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما